Bruine of zwarte cap bij bruine rijlaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:10

Ik zou bruine cap doen, ben van mening dat als je iets bruin koopt dat je dan eigenlijk alles bruin moet doen hahaha anders staat t warrig vind ik :j

Sanne_92
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:09


Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Bruine of zwarte cap bij bruine rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:14

Haha ik reed ook met zwarte cap en bruine laarzen. Haalde ook gewoon dezelfde cijfers voor verzorging als de rest hoor :))
Nee ik ga straks over op bruin tuig en wou bruine laarzen. Dan valt een zwarte cap misschien er wat buiten. Dus blijf ik bij zwarte laarzen.
Maar he. Doe lekker wat jij wil!

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:20

Haha ik herken je probleem, ik heb ook bruine laarzen, maar kon er een tijd lang geen goede cap bij vinden. Dus reed ik zo rond:

Afbeelding

Na verloop van tijd toch een goede cap gevonden, en ik ben zo blij met de combinatie!

Afbeelding
Sorry voor de wazige foto, dat is de enige die ik nu heb waarop je de kleuren goed ziet

Ik vind bruin bij bruin toch veel mooier bij elkaar staan.. Maar doe vooral wat voor jou goed voelt!

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Bruine of zwarte cap bij bruine rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:20

Maar als je zo verliefd bent op de Charles waarom ga je niet voor de blauwe dan?

Mijn mening, blauw staat zowel bij zwart als bruine laarzen en dus het voordeel mocht je eens je bruine laarzen vervangen voor een paar zwarte dat je niet met een bruine cap over zit!

Gummybear123
Berichten: 90
Geregistreerd: 31-08-17

Re: Bruine of zwarte cap bij bruine rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:06

Ik vind het het mooiste als je zwart met zwart of bruin met bruin hebt. Niet bruin met zwart.