Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar laat jij je smartphone?

 
Profiel   

Ik heb rijbroeken waarbij ik m'n telefoon in een zakje op de achterkant van mijn broek kan doen. Ideaal! De QHP Lisa is ook een ideale broek, deze heeft een speciaal vakje op je bovenbeen waar je telefoon in kan. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:37 



 
Profiel   

ik heb ook een rijbroek met een speciale zak op je bovenbeen waar je telefoon in gaat ben er echt blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:42 



 
Profiel   

Gelukkig is het weer kouder :') En hebben we weer de vesten, jassen en bodywarmers.

Heb voor de zomer maar een dunne bodywarmer gehaald... nog niet ideaal...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:45 



 
Profiel   

Liannetje86 schreef
Gelukkig is het weer kouder :') En hebben we weer de vesten, jassen en bodywarmers.

Heb voor de zomer maar een dunne bodywarmer gehaald... nog niet ideaal...

Tsja... Ik rijd toch ook als het kouder word liever in een t-shirt :')
Dus dat gaat helaas niet op

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:16 



 
Profiel   

https://www.smartphonehoesjes.nl/zwart- ... SwQAvD_BwE

Is zoiets niet handig voor jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:24 



 
Profiel   

thijsseninge schreef

Die gebruik ik ook! Heb hem gewoon op stal liggen. Je moet wel zorgen dat je een riem om hebt he. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:47 



 
Profiel   

Ik heb ook 1 rijbroek waar mijn zak niet groot genoeg is. Als ik geen vest aan heb doe ik hem met het beeldscherm tegen mijn been gewoon achrer mijn rijbroek die is toch nauw sluitend en dan blijft hij zo aan je been plakken zonder naar beneden te schuiven

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 14:42 



 
Profiel   

Ik steek mijn telefoon altijd op mijn rug in de broekband. Daar blijft ie mooi zitten. Zakt nietnaar beneden, zit ook geen spanning op van buigen of iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:10 



 
Profiel   

Ik zak van je vest of jas oid en anders zo'n buiktasje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:26 



 
Profiel   

Meestal in de zak van mijn jas, en in 2 van mijn rijbroeken zitten fijne zakken waar mijn mobiel precies in gaat. De rijbroeken zijn van Decathlon en Ruitergilde volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:48 



 
Profiel   

Ik stopte hem eerst altijd in de zak van mijn rijbroek en met rijden legde ik hem dan weg. Laatst een nieuwe paardrijdbroek gekocht en niet gelet op de zakken... Blijkt dus dat hij alleen voor 2 kleine zakjes heeft, verder wel echt een fijne broek maar ik vind het voor in de zomer toch wel echt een nadeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:46 



 
Profiel   

In mijn jaszak en anders ergens aan de kant

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 15:03 



 
Profiel   

Ik heb bijna altijd als ik rijd wel een jas of een vest met zakken (met een rits) aan dus ik stop hem altijd daarin :j Anders lijkt een buideltasje of iets dergelijks mij ook heel handig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:28 



 
Profiel   

Ik heb vrij recent deze gekocht:
https://dabo-design.nl/wordpress/paarden/bellycam/

Echt een ideaal ding om je telefoon in op te bergen en je kunt hem nog bedienen ook (en video's met je telefoon maken alsof het een action cam is). Super grappig, stuitert niet zoals de meeste heuptassen en nog functioneel ook.

Meestal laat ik mijn telefoon overigens gewoon in mijn vest of jas, maar als het warm is dan is dat ding echt fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:41 



 
Profiel   

Ik heb een dijbeen-tasje voor buiten. Ge-wel-dig!
En het ziet ook stoer uit:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:43 



 
Profiel   

Als ik alleen ben dan altijd ik mijn kontzak, daar past hij perfect in en heb ik ook geen last van tijdens het rijden. Als ik niet alleen ben, in mijn poetskist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:53 



 
Profiel   

In mijn jaszak of de zak van mn bodywarmer. In de zomer stop ik m achter in mn rijbroek. Maar dan check ik elke 5 minuten of ie er nog in zit, bang dat ie eruit hups _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:06 



 
Profiel   

Ik heb de handybelt van de action
Blijft goed zitten en is een goedkopere variant als de fitbelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:25 



 
Profiel   

Ik stop mijn telefoon tijdens het rijden vaak in m’n sok :D blijft goed zitten en ik heb er geen last van tijdens het rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:54 



 
Profiel   

Svadilfari1 schreef
Wat raden jullie aan om het been? (Mbt ik ben minder valide wil daarom nix maar dan ook niks om mijn armen!!!! ) wat of welke water proof is ? Alvast bedankt! ( ik rijd met body protector dus mbt mijn handicap vind ik om middel etc geen opties! )


Kun je niet op die body-protector ergens een zakje (laten) vastnaaien??

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 23:25 



 
Profiel   

Ik let erop dat ik alleen truien of jassen met afsluitbare zakken draag.. in de zomer heb ik m'n telefoon vaak niet bij, ik ga toch niet vaak op buitenrit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 22:00 



 
Profiel   

ik had vroeger een rijbroek met kleine zakken, heb daar een keer tijdens het rijden mn tel in gedaan(niet slim) en die was er na een bok van mn pony uit gevallen...

nu heb ik gelukkig een vest met afsluitbare zakken, waar mn iphone 6 in past *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 19:00 



 
Profiel   

ik laat hem meestal in mijn captasje maar ik rij nooit echt alleen ofz dus als ik val heb k ook niet dat ik niet kan bellen want er is altijd wel iemand n zo niet gwn in mn broekzak **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:44 



 
Profiel   

Horka heeft nu een hele lijn broeken waar een telefoon zakje op zit. Mijn grote smartphone past er goed in en hij valt er niet uit. Maar horka heeft over het algemeen de zakken van de normale broeken zo groot dat er bijna een I pad in past :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:16 



 
Profiel   

Ik heb een superleuk leren heuptasje van hippers, die je op verschillende manieren kunt dragen, echt heel handig!
Hippers.nl
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-18 19:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen