Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 74 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

heeft decathlon kledij een slechte naam?

 
Profiel   

Goh ja de titel zegt wel voldoende. Ik vraag me af of dat speelt, merken en vooroordelen op vlak van ruiterkledij.
Ik trek gewoon lekker aan wat ik zelf wil en ik vind de broeken van decathlon beter dan eender welke broek die ik al in een ruitershop heb gekocht. Wat denken jullie hierover?


Laatst bijgewerkt door ElsieC op 25-09-17 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:36 



 
Profiel   

Heb eigenlijk nog geen ervaring met paardrij kleding van decatlon. Maar wij halen hier al onze wandel/kampeer en backpack spullen. Zijn hier zo ongeveer wel 1x per maand te vinden. Erg tevreden over kwaliteit en ook voordelige prijzen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:39 



 
Profiel   

Ik heb ook geen paardrijdkleding, maar wel wandelkleding, harloopkleding, hikingrugzak en skeelers. Ben dik tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:44 



 
Profiel   

Ik heb er ooit eens een rijbroek vandaan gehaald en die zat echt heerlijk! Vond het gewoon jammer toen hij versleten was -O- Feit is dat het budgetvriendelijk is en dat daardoor de kwaliteit minder kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:50 



 
Profiel   

De rijbroeken die ik er heb gepast vond ik best wel dun, vetrolletjes waren wel érg zichtbaar dus ik ben er uiteindelijk niet geslaagd. Andere paardenartikelen vond ik ook wat tegenvallen, ik vind het wat dat betreft wel een b merk vergeleken met andere merken. En dat maakt niet uit want de prijzen zijn er ook naar :)

Andere artikelen die ik heb van de Decathlon ben ik wel dik tevreden mee trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:51 



 
Profiel   

De dekens die ik van daar heb blijven gaan. := ook bij veel regen. De kledij vind ik eigenlijk ook prima. Heb zo'n waterafstotende rijbroek (ziet er uit als nepleer, Beetje fout wel :') ) gevoerd met fleece... Heerlijke broek!
Alleen wel handwas. Machine doet ie 't niet zo goed mee. := (de eerste begon na een maar keer machine de bovenlaag kwijt te raken. Toen zag ik pas dat machine ook afgeraden werd. :o hij heeft het ondanks dat alsnog erg lang goed gedaan, toonbaar was het niet meer maar de stukken lieten los aan de naden ter hoogte van mijn kont zeg maar. Dus waar de regen kon vallen zat de bescherming nog gewoon. _O- zag alleen nog aparter uit dan het al was. :')

Dus mijn ervaring met decatlon is eigenlijk prima kwa kleren en dekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:57 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk wel tevreden over Decathlon, heb er vliegenmaskers, schabraks, rijbroek, bergwandelschoenen etc vandaan. Prima.

Het enige waar ik helemaal niet tevreden over was , was mijn speedo badpak, werd zo dun. Ik heb wel eens gedacht dat het misschien niet eens een speedo badpak was.....

Maar over het algemeen ben ik tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:58 



 
Profiel   

Ik heb 2 rijbroeken (€15 p.s.) die tot nu toe(nu ruim een jaar oud) nog nergens slijtage hebben ondanks dat ik ze meerdere keren per week draag. In tegenstelling tot een broek van €80 die met hetzelfde gebruik na 3 maanden compleet een gatenkaas was.

Dus nee zeker geen slechte naam :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:01 



 
Profiel   

Oh ja! Dek heb ik ook gehad. Was slijtvaster dan mijn BR dek :roll:
Alleen is er een muis bij geraakt en die koos ook het decatlon dek... Maar goed, daar kan geen enkel dek tegen. De normale 'slijtage' deed het decatlon dek het beter mee dan equi-theme en BR.
Wel minder 'kleurtjes' natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:01 



 
Profiel   

Ik haal bijna alles van de decathlo n: chaps, cap ,handschoenen , rijbroeken, hardloopschoenen, bikini's paardensnoepjes , heuptasjes ... :')
Geen prestigieuze winkel, maar ik vind het prima spul :j
Ik rijd dan niet zo intensief, maar voor mijn gevoel gaan de broeken lang mee, maar ik was ze dan ook zo min mogelijk. Het gaat toch weer naar paarden ruiken. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:03 



 
Profiel   

Nee hoor, wat ik van Decathlon heb gehaald ben ik tot nu toe tevreden over :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:03 



 
Profiel   

Ik heb ook rijbroeken van de decathlon dn zitten echt heerlijk, ik heb genoeg grip om in het zadel te blijven zitten.
Ook een paar dekjes van de decathlon die erf fijn liggen en snel droog zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:07 



 
Profiel   

Ik heb er een keer een springsingel gekocht. Die super mooi en van prima kwaliteit. Kijk. Geen prestige natuurlijk, maar wel goed.

Rijbroeken haal ik er niet. Mij te dun. Handschoentjes van roeckl haal ik er wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:10 



 
Profiel   

Geen ervaring met de kleding, maar de slofteugels van de Decathlon zijn wel perfect te gebruiken als lange teugels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:51 



 
Profiel   

ik had altijd anders en heb nu altijd decathlon en bij mij zit het goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:52 



 
Profiel   

Ik ben erg tevreden over de decathlon. Liever een goedkope van de decathlon en als je dan wat aankomt of de broek krimpt in de was dat je zo weer een nieuwe kan kopen. Die van de Decathlon vind ik erg fijn rijden :D Verder koop ik er niet zoveel, mijn hoofd past niet in die caps bijvoorbeeld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:59 



 
Profiel   

Ik heb niet zoveel spullen van de ruiterafdeling, omdat ik veel spullen niet zo mooi vind. Maar wel hele fijn rijhandschoenen en wat poetsspullen. Verder heb ik heel veel dingen van de decathlon, die ik ook gebruik bij de paarden. Een hardloopbroek zonder naden aan de binnenkant, een hoop ademende truitjes, fleecetruitjes voor de winter, vesten, regenjas vanalles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 07:05 



 
Profiel   

Ik heb er twee jaar terug een rijbroek gehaald van +/- €40,00 en ik vind die er beter uit zien dan mijn harry horse rijbroek van een halfjaar oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 07:09 



 
Profiel   

Hoe vallen de Rijbroeken van de decatlon? Klein of juist ruim?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 07:53 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Hoe vallen de Rijbroeken van de decatlon? Klein of juist ruim?

Ik heb een rijlegging van Decathlon en die valt eigenlijk precies op maat.

Ik gebruik hem bij de endurance training, zo'n 3 uur per rit, soms langer, en hij zit echt prima. Wel dun, maar dus erg geschikt voor de zomer. Voor 25 euro zeker geen miskoop.

Verder ook fitnesskleding, snowboots en een jachtbroek daar vandaan waar ik over te spreken ben en mijn vriend is blij met de rugby broeken en shirts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:08 



 
Profiel   

Ben heel tevreden met decathlon
Heb een aantal rijbroeken zitten heerlijk.
En 1 jas van hun en doe er al 3 jaar mee denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:11 



 
Profiel   

Oeioei volgens mij wordt mijn eerste bericht verkeerd begrepen.
Mijn vraag was of er scheef gekeken wordt naar mensen met decathlon kledij/spullen of niet.
Ik zou het me namelijk best wel kunnen voorstellen in zo'n dure sport waar maar al te vaak geroddeld wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:21 



 
Profiel   

Tegenwoordig zijn de spullen van Decathlon echt wel degelijk. Hoeft niet scheef naar gekeken te worden.
Ik was onlangs nog gaan kijken omdat de rijbroeken over het algemeen toch wat goedkoper zijn dan echte paardenmerken, maar ik vond de pasvorm helaas niet zo fijn. Anders had ik er zo één gekocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:32 



 
Profiel   

Ik ga niet naar andermans kleding staan te kijken en iemand bijna letterlijk de kleding van het lijf kijken of het van de decatlon is of niet. Dat maakt me dus weer helemaal niks uit.

Wat ik wel erg vind is goedkope zadels die niet passen. En of dat nou van de decatlon is of niet maakt daarbij niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:33 



 
Profiel   

ik haalde vroeger altijd mijn chaps en jophurs bij de decathlon en zo ook nog wat meer spulletjes. Mensen kijken niet op ofzo hoor als je met Decathlon spullen aankomt. Je moet rijden in de kleding waar jij je zelf prettig bij voelt en wat natuurlijk lekker zit :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 74 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen