Beste Rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LinSSS
Berichten: 9
Geregistreerd: 13-04-06

Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 13:05

Haloo Allemaal,

Ik ben even benieuwd.... Welke merken broeken hebben jullie allemaal??? En welke vinden jullie de beste?? Ik heb altijd Horka gehad.... vond ik wel goed, ging jaren mee. Waar ik me echt over verbaasde zijn de Eurostar broeken. Daar had ik er eentje van gekocht. Hij was 80 euro en hij ging na een keer dragen pillen op de plek waar mijn chaps zaten! Ik ermee terug en de stof werd behandeld. Ik kreeg hem terug maar na weer een keer dragen ging hij weer pillen en niet op dezelfde plek maar tussen mn benen. Echt waardeloos! De stof was echt niet goed! (diegenen die een Eurostar hebben, is dat bij jullie ook zo?) Gelukkig werd mijn broek vergoed en mocht ik een andere uitkiezen. Nu heb ik een Pikeur en die is echt GEWELDIGGGG! Zit lekker en de stof is sterk!! Hij was wel een stuk duurder maar ook een stuk beter!!! Ik heb ook nog een broek van Global en Horka, ook allebei goed!

Groetjes!
Lindsey

Anoniem

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:06

Hier zijn al heel veel topics over Lachen
moet je eventjes de zoekfunctie gebruiken

Zatilda
Berichten: 167
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: almere

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:20

jaa daar had ik laatst een topic over geopent

Marrke

Berichten: 3679
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:29


Fantasii

Berichten: 114
Geregistreerd: 26-12-06
Woonplaats: De Lier, ZH

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:30

ik rijdt met een horka rijbroek.
twee jaar meegedaan, ik merk dat hij nu wel begint te slijten, en dat het tijd wordt voor een nieuwe broek. maar ik heb er geen klachten meegehad!

mcsjelle

Berichten: 891
Geregistreerd: 25-04-06
Woonplaats: Tuddern, Duitsland

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:34

Ik heb mijn eurostar al 6 jaar. Ik reed er altijd een keer in de week mee en daarna werd hij gewassen, hij is nog altijd goed. Ik heb nu ook nog een horka, harry's horse, global en nog een eurostar. Eurostar en horka hebben mijn voorkeur.

liisaa_
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:39

ik rij nu denk ik ongeveer 2 jaar met een eurostar broek en ik heb er geen klachten over. ik ehb ook nog een andere eurostar broek mr ik denk dat ik zo een model niet snel meer zal kopen want het is een andere stof die ik minder goed vind. Tong uitsteken

stefanietje
Berichten: 410
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:42

ik rijd met anky's en met pikeur rijbroeken.
dan gaat toch mijn voorkeur naar pikeur, dit omdat deze broek een mooiere pasvorm heeft, en de draden op de naad niet zo snel loslaten.

Marloes3003

Berichten: 137
Geregistreerd: 24-12-06

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:46

Maakt mij nooit uit welk merk het is maar ik koop altijd alleen maar blauwe die zitten gewoon het fijnst.

LinSSS
Berichten: 9
Geregistreerd: 13-04-06

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 14:26

Mij maakt het ook absoluut niet uit welke rijbroek. Maar nu wil ik liever geen eurostar meer. Ik vond wel dat ze heel lekker zaten! Misschien heb ik wel gewoon net een verkeerde broek te pakken gehad, omdat anderen er geen klachten over hebben.
Pikeur heeft nu wel mijn voorkeur, maar het belangrijkste vind ik dat hij mooi blijft en dat hij lang meegaat.
Groetjes

Karl66

Berichten: 29765
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Beste Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:08

marrke schreef:
Inderdaad dit topic;
viewtopic.php?f=118&t=691082
Ik zal gelijk even temmen Knipoog


Moderatoropmerking:
Om de discussie centraal te houden hier een slotje