Retourformulier Ooteman?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tharouche
Berichten: 28
Geregistreerd: 29-11-06

Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 15:51

haai,

ik had schoenen besteld bij Ooteman maar deze waren iets aan de kleine kant.
dus heb ik maitje gestuurd met de vraag of ik ze misschien voor maat groter kon ruilen.
en nu stuurde ze terug dat dit zeker mogelijk was en dan moest ik even een Retourformulier invullen.
Heeft iemand een idee waar ik deze dan kan vinden?

b.v.d!

liefs Thamar

kleppie

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-08-06

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:56

Ik zag op de website onder "service" wat staan.
Geen formulier, maar zo te lezen kun je het retoursturen.
Ik zie dat je dan wel verzendkosten moet betalen.
Als je in de buurt woont kun je dus beter langsgaan!

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:55

Ik zou ook langs gaan als het kan. Ik had er een halster gekocht wat te klein was. Ik kon het gewoon ruilen. (Met bonnetje.)

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:19

Oké Thamar betrapt, mij zeg je de naam van die zaak niet meer te weten en vervolgens open je op bokt een topic waar je vraagt naar een retourformulier van DIE ruitersportzaak.. Jij misbaksel, jij wilt gewoon niet dat ik dezelfde schoenen koop.. Nou, NU weet ik de naam en ga ik eens even lekker op zoek.. Lekker Puh..!! haha..

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:23

Uppojono schreef:
Oké Thamar betrapt, mij zeg je de naam van die zaak niet meer te weten en vervolgens open je op bokt een topic waar je vraagt naar een retourformulier van DIE ruitersportzaak.. Jij misbaksel, jij wilt gewoon niet dat ik dezelfde schoenen koop.. Nou, NU weet ik de naam en ga ik eens even lekker op zoek.. Lekker Puh..!! haha..


wat is dit nu weer voor reactie...
Dit is compleet offtopic, op de man af beledigen...
als je een beetje je best doet is alles te vinden op internet, en al helemáál bij Ooteman!!

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:16

Liezel1 schreef:
Uppojono schreef:
Oké Thamar betrapt, mij zeg je de naam van die zaak niet meer te weten en vervolgens open je op bokt een topic waar je vraagt naar een retourformulier van DIE ruitersportzaak.. Jij misbaksel, jij wilt gewoon niet dat ik dezelfde schoenen koop.. Nou, NU weet ik de naam en ga ik eens even lekker op zoek.. Lekker Puh..!! haha..


wat is dit nu weer voor reactie...
Dit is compleet offtopic, op de man af beledigen...
als je een beetje je best doet is alles te vinden op internet, en al helemáál bij Ooteman!!

Waarschijnlijk is het gewoon een bekende Knipoog Dat denk en hoop ik tenminste Haha!
Ik zou gewoon ooteman even mailen van hoe of wat Ja

Anoniem

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:17

ik zou idd ook even mailen, en vragen of ze het retourformulier kunnen sturen Lachen

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:41

Ik had toen een retourformulier erbij zitten in mijn pakketje Ja

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:19

Liezel1 schreef:
Uppojono schreef:
Oké Thamar betrapt, mij zeg je de naam van die zaak niet meer te weten en vervolgens open je op bokt een topic waar je vraagt naar een retourformulier van DIE ruitersportzaak.. Jij misbaksel, jij wilt gewoon niet dat ik dezelfde schoenen koop.. Nou, NU weet ik de naam en ga ik eens even lekker op zoek.. Lekker Puh..!! haha..


wat is dit nu weer voor reactie...
Dit is compleet offtopic, op de man af beledigen...
als je een beetje je best doet is alles te vinden op internet, en al helemáál bij Ooteman!!


Duh, wat is DIT voor reactie..? Beter lees je wat beter..

Ten eerste: ik spreek de TS aan bij voornaam, misschien is het dan een beetje voor de hand liggend dat is haar goed ken?!
Ten tweede: haha, staat er heel misschien voor dat het een sarcastische (even ter uitleg: niet serieuze reactie) is?!
Ten derde: Hoe kun je een ruitersportzaak vinden als je de naam, plaats niet weet?! Weet je hoeveel resultaten je krijgt als je zoekt op: ruitersportzaak?!

Dus beter laat je dit soort banketstaaf reacties achterwege, als een vriendinnetje, Thamar in dit geval, gewoon dom vergeten is mij de naam van die voor mij onbekende ruitersportzaak door te geven..!

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:35

dit was niet bedoeld als een banketstaaf reactie, dit was bedoeld om het topic ontopic te houden.
Er is niet aan je reactie te lezen of het sarcastisch is of niet.
Als je een merknaam hebt van een handschoen is die binnen 10 seconden te vinden op internet.

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:47

Daar heb je helemaal gelijk in .. Máár ik heb geen merknaam en geen naam van de ruitersportzaak.. Weet alleen dat die schoenen van Thamar in de aanbieding waren voor 35 euro en dat dat geen geld is voor leren jodhpurs met rits aan de achterkant. Maar helaas, nu zelfs met naam van ruitersportzaak, kan ik ze niet vinden, dus zullen nu wel uitverkocht zijn..

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 13:28

Ik heb een van mn bestellingen bij Ooteman ook geretoneerd.
In mn pakket met mn bestellingen zat een envalop met de factuur en retourformulier.

Tharouche
Berichten: 28
Geregistreerd: 29-11-06

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 22:38

sorry voor het geen reactie geven Bloos ,maar ik had vakantie ZONDER internet.. balen..
inmiddels heb ik het formulier gevonden, ik had hem in een envelopje gestopt Bloos en ik heb hem dus weer gevonden Haha!
daan, het spijt me heelergerg dat ik je de site niet heb gegeven Bloos maarja indd ik wou gewoon niet dat je dezelfde schoenen kocht , maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik zon trentzetter ben Haha! Cool Pling uche uche...
hahha nee hoor, om misverstanden te voorkomen daan is een stalgenoot van mij en haar lelijkerds staan naast mijn beautie Pling en daan en haar sercasme Knipoog **zucht** je leert er mee omgaan Knipoog nee hoor daan, je grapjes zijn leuk!

Saroosh_S

Berichten: 1897
Geregistreerd: 02-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Retourformulier Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:42

idd, ik heb laatst een hoofdstel gehad, zat gewoon in een envelop bij de doos, daarin zat het Knipoog