Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 08:30

Heb je het zooltje er in of er uit? Ik kreeg ze zonder zooltje ook niet meer dicht omdat je dan ook 0.5cm lager in je laars staat en de pasvorm niet meer matcht met de vorm van je kuit.
Helaas zaten ze met zooltje ineens te strak om mijn wreef. Gelukkig is dat nu ook geen probleem meer.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:30

Capriootje schreef:
Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.


[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na lang wikken en wegen ben ik er ook uit, ik wil deze in het zwart en dan ook met een houtlook Vibram zool.
Welke dealer raden jullie aan? Hoeveel aanbetaling doe je en wat is de gemiddelde levertijd?

_Gerdien_
Berichten: 669
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:52

Jaime_
Ik ben erg tevreden over tweespan in drachten. Geen aanbetaling, alles op basis van vertrouwen
Ik heb 8 weken gewacht op m'n Ottaviano's
Keurig geleverd zoals ik ze wilde hebben

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:02

Ik heb zelf hele goede ervaringen bij van Rijs in zevenhuizen, mevrouw van Rijs zelf.

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:03

Jaime leuk! Ik raad ook van rijs of levade ruitersport aan :j die laatste heb ik dit paar vandaan.

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:29

Jaime_ schreef:
Na lang wikken en wegen ben ik er ook uit, ik wil deze in het zwart en dan ook met een houtlook Vibram zool.
Welke dealer raden jullie aan? Hoeveel aanbetaling doe je en wat is de gemiddelde levertijd?


Aarnink in Bad Bentheim, hebben veel contact met De Niro zelf, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertijd.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:01

Tsplendid schreef:
Jaime_ schreef:
Na lang wikken en wegen ben ik er ook uit, ik wil deze in het zwart en dan ook met een houtlook Vibram zool.
Welke dealer raden jullie aan? Hoeveel aanbetaling doe je en wat is de gemiddelde levertijd?


Aarnink in Bad Bentheim, hebben veel contact met De Niro zelf, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertijd.


Misschien moet ik daar dan maar heen, dat is 1 km van mij vandaan :+ doe je bij hun een aanbetaling? En je kan denk k niets passen (voorraad) enkel opmeten? Ben je tevreden over hoe ze aangemeten zijn?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:15

Emmers in Hamont (BE) is zeker ook een aanrader

Getup

Berichten: 8330
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:16

Even aantrekken zou fijn zijn. Ik ben in Drunen geweest. Ik zou maatwerk nodig hebben ( veel verschil tussen beide kuiten), maar kon dus wel verschillende laarzen passen.

En n aanbetaling doen is heel normaal, toch?

SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:42

Jaime_ schreef:
Capriootje schreef:
Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.


[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na lang wikken en wegen ben ik er ook uit, ik wil deze in het zwart en dan ook met een houtlook Vibram zool.
Welke dealer raden jullie aan? Hoeveel aanbetaling doe je en wat is de gemiddelde levertijd?

Levade Haarlem! :)

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 16:04

Ruyters voor Ruiters kan ook. In Nuenen.

Een aanbetaling lijkt mij vrij normaal.

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 16:18

Ligt er beetje aan waar je woont inderdaad maar zijn meerdere fijne dealers :j

Bij m'n eerste paar betaalde ik €100,- aan, levade is naar 50% gegaan hoorde ik laatste keer. Iets aanbetalen vind ik ook normaal inderdaad.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:04

Dan is levada daar sinds heel kort mee begonnen dan. Ik ben in februari geweest en betaalde gewoon 100€

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:56

Ja dat zei Elvira ook sinds kort, waren toch nog aardig veel laarzen die niet opgehaald werden zei ze. Met 50% aanbetalen is die kans toch groter dat mensen ze gewoon ophalen

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:05

Aanbetalen vind ik zeker geen probleem hoor :D Daar niet van, lijkt me logisch met maatwerk. Maar ik wil niet ineens de hele pond vooruit betalen omdat ik thuis nu zit met 2 paar laarzen die niet goed zijn aangemeten en die ik al wel volledig had voldaan. Dan heb je amper nog keuze of je ze wel of niet afneemt omdat je al betaald hebt.. Dat wil ik niet nog eens meemaken :o

SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:55

Heb je gelijk in Jaime :j Meestal is 50% aanbetalen wel ''normaal''


Morgen zit ik op 6 weken wachten op mijn nieuwe deniro's! spannend :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:22

Jaime_ schreef:
Aanbetalen vind ik zeker geen probleem hoor :D Daar niet van, lijkt me logisch met maatwerk. Maar ik wil niet ineens de hele pond vooruit betalen omdat ik thuis nu zit met 2 paar laarzen die niet goed zijn aangemeten en die ik al wel volledig had voldaan. Dan heb je amper nog keuze of je ze wel of niet afneemt omdat je al betaald hebt.. Dat wil ik niet nog eens meemaken :o



Maar als je maatwerk vraagt ben je toch verplicht tot het afnemen van...?

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 11:37

Jaime_ schreef:
Misschien moet ik daar dan maar heen, dat is 1 km van mij vandaan :+ doe je bij hun een aanbetaling? En je kan denk k niets passen (voorraad) enkel opmeten? Ben je tevreden over hoe ze aangemeten zijn?


Ja eerste keer aanbetaling van 100,- gedaan en tweede keer 50,-. Ik kon wel Tricolores passen voor de maat. Ik ben absoluut tevreden over het aanmeten ik heb namelijk ook te veel niet goed aangemeten laarzen gehad..

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 12:01

vibabu schreef:
Jaime_ schreef:
Aanbetalen vind ik zeker geen probleem hoor :D Daar niet van, lijkt me logisch met maatwerk. Maar ik wil niet ineens de hele pond vooruit betalen omdat ik thuis nu zit met 2 paar laarzen die niet goed zijn aangemeten en die ik al wel volledig had voldaan. Dan heb je amper nog keuze of je ze wel of niet afneemt omdat je al betaald hebt.. Dat wil ik niet nog eens meemaken :o



Maar als je maatwerk vraagt ben je toch verplicht tot het afnemen van...?

Ja, zelfs wanneer het voor geen meter past omdat het maatwerk eerder prutswerk lijkt te zijn -O-
Dat wil ik dus voorkomen, ik wil zeker een aanbetaling doen, en pas volledig betalen als ik passende laarzen heb. Dat lijkt mij niet onlogisch toch?

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 12:02

Tsplendid schreef:
Jaime_ schreef:
Misschien moet ik daar dan maar heen, dat is 1 km van mij vandaan :+ doe je bij hun een aanbetaling? En je kan denk k niets passen (voorraad) enkel opmeten? Ben je tevreden over hoe ze aangemeten zijn?


Ja eerste keer aanbetaling van 100,- gedaan en tweede keer 50,-. Ik kon wel Tricolores passen voor de maat. Ik ben absoluut tevreden over het aanmeten ik heb namelijk ook te veel niet goed aangemeten laarzen gehad..


Oke! Top *\o/* Ga ik naar hun toe, is hier vlakbij en heb er jaren op stal gestaan :j

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:04

SteffiiY schreef:
Heb je gelijk in Jaime :j Meestal is 50% aanbetalen wel ''normaal''


Morgen zit ik op 6 weken wachten op mijn nieuwe deniro's! spannend :D


Ik zit op 2 maand. Begin april heb ik mijn laarzen besteld, ik verwacht ze ieder moment.
Welke heb jij besteld?

SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:20

lianne__ schreef:
SteffiiY schreef:
Heb je gelijk in Jaime :j Meestal is 50% aanbetalen wel ''normaal''


Morgen zit ik op 6 weken wachten op mijn nieuwe deniro's! spannend :D


Ik zit op 2 maand. Begin april heb ik mijn laarzen besteld, ik verwacht ze ieder moment.
Welke heb jij besteld?

Spannend, dan moet ik nog wel even wachten :')

Blauwe dressagio's met lakdetails :j en jij?

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:01

Bruine polo's met suède details :)

DanielleVos

Berichten: 221
Geregistreerd: 12-07-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:02

Hi allemaal! Ik kom even binnenvallen! Ik wil al een tijdje cognac laarzen, vind ze onwijs gaaf! Ik ben zeer te spreken over Petrie (heb nu al 7 jaar hetzelfde paar en op de rits na nog in super goede staat), maar kwam ineens dit merk tegen! Ik vond via internet dit plaatje:
Afbeelding

Zijn dit de dressagios? Ik meen op de site te zien dat er een stiksel langs de boog liep, maar deze is zonder! Ik vind deze onwijs mooi, omdat ze wat donkerder zijn dan die van petrie meen ik! Hoe zijn jullie ervaringen met deze laars? Waar hebben jullie het laten aanmeten? Ben benieuwd!

Sorriso

Berichten: 4891
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:30

Dat zijn denk ik Giotto's. Te zien aan de belijning aan de hak. Het leer lijkt een beetje gevlamd, mooi :j. Dat randje bovenaan is een extra optie en de laatste keer dat ik de prijslijst zag kostte dat €60. Ik ben bij Drunens Ruiterhuis geweest.