Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:36

Dank je!

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:37

Yvank_ schreef:
Mooi! Is dat niet gewoon de Dressagio?


Nee, is een heel nieuw model, voet is anders gesneden en enkel is echt heel mooi smal!

Afbeelding

Spenk
Berichten: 21797
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:39

Ah dan heb ik die ook :P ! Dat is gewoon dressagio maar dan het italiaanse model met idd andere voet en dunne enkels.

Laura01234

Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:16

@remember, wauww zo gaaf!!

rijdt iemand met deniro's icm een wintec zadel?

het paard wat ik rijd (niet van mezelf) heeft sinds 3 weken een wintec zadel ipv een leren zadel. Ik het het idee dat dit mijn laarzen aan de binnenkant veel ruwer maakt. Kent iemand dit?

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:29

Laura01234 schreef:
@remember, wauww zo gaaf!!

rijdt iemand met deniro's icm een wintec zadel?

het paard wat ik rijd (niet van mezelf) heeft sinds 3 weken een wintec zadel ipv een leren zadel. Ik het het idee dat dit mijn laarzen aan de binnenkant veel ruwer maakt. Kent iemand dit?


Ja ik rijd nu een half jaar met die combinatie en merk helemaal niks aan mijn laarzen!

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:17

Afbeelding
Afbeelding
Mijn nieuwe laarzen
Bruine polo's met suède accenten

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:05

Omg..... waren ze eigenlijk na 4 maanden!! klaar... zijn ze overal 2 cm te groot!!! Wat erg....Afbeelding
Afbeelding

Nu weer wachten tot ze kleiner zijn gemaakt, en hopelijk zijn ze dan nog net zo mooi... balen

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:31

Jeetje dat meen je niet! Dik balen

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:49

Jaaa -O- gelukkig gaven ze wel direct toe dat dit hun fout was en zullen ze het gratis herstellen. Maar hoe lang het nu weer gaat duren? Pff ben ze begin maart besteld.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:06

Wow wat slecht!!

xRivaldo

Berichten: 824
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:08

Ik vind de boog/kap (hoe noem je zoiets) wel echt wauw! <3

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:17

xRivaldo schreef:
Ik vind de boog/kap (hoe noem je zoiets) wel echt wauw! <3


Ik ben er ook echt zo verliefd op.... echt de mooiste ooit in mijn ogen <3 Ik hoop echt dat het nu niet verpest wordt.

lucifertje

Berichten: 5611
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:40

lianne__ schreef:
[ [url=m/E3MGj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ANICjI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe laarzen
Bruine polo's met suède accenten


Mooi! Maar wat vreselijk zonde van de kreukels boven je gesp.

Zuchini schreef:
Omg..... waren ze eigenlijk na 4 maanden!! klaar... zijn ze overal 2 cm te groot!!! Wat erg....[ [url=m/r3nD0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrjln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu weer wachten tot ze kleiner zijn gemaakt, en hopelijk zijn ze dan nog net zo mooi... balen


Waaaaaauuuwwwww! Schitterend en wat jammer dar je nog langer moet wachten. Heeft dat een reden?

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 00:03

Ja ze hebben de kuit en enkels ruim 2 centimeter teveel gemeten. Hoe dat kan? Het is een raadsel. Ben helemaal niet afgevallen ofzo, de knie maat klopte wel. Heel erg gek verhaal. Dus nu móet het terug naar Italië waar ze die 2 centimeter eraf gaan halen, daar moet ik nu op wachten.

lucifertje

Berichten: 5611
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 07:05

Zuchini schreef:
Ja ze hebben de kuit en enkels ruim 2 centimeter teveel gemeten. Hoe dat kan? Het is een raadsel. Ben helemaal niet afgevallen ofzo, de knie maat klopte wel. Heel erg gek verhaal. Dus nu móet het terug naar Italië waar ze die 2 centimeter eraf gaan halen, daar moet ik nu op wachten.


Oh hahaha dat bedoelde ik niet. Normaal is er een wachttijd van ongeveer 8-10 weken. Ik bedoelde waarom het bij jou het dubbele geduurd heeft. Echt zonde dat ze niet passen |(

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 07:56

lucifertje schreef:
Zuchini schreef:
Ja ze hebben de kuit en enkels ruim 2 centimeter teveel gemeten. Hoe dat kan? Het is een raadsel. Ben helemaal niet afgevallen ofzo, de knie maat klopte wel. Heel erg gek verhaal. Dus nu móet het terug naar Italië waar ze die 2 centimeter eraf gaan halen, daar moet ik nu op wachten.


Oh hahaha dat bedoelde ik niet. Normaal is er een wachttijd van ongeveer 8-10 weken. Ik bedoelde waarom het bij jou het dubbele geduurd heeft. Echt zonde dat ze niet passen |(


:7 oh bedoel je dat! Ja dat weet ik ook echt niet. Ik vind het bizar lang. Ze hebben geen reden gegeven. Ik had t eerlijk gezegd al opgegeven in mijn hoofd. Laten we hopen dat de aanpassing nu vlotjes gaat verlopen...

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 08:00

Zuchini schreef:
Omg..... waren ze eigenlijk na 4 maanden!! klaar... zijn ze overal 2 cm te groot!!! Wat erg....[ [url=m/r3nD0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrjln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu weer wachten tot ze kleiner zijn gemaakt, en hopelijk zijn ze dan nog net zo mooi... balen

Mooie laarzen! Maar het lijkt wel vaker te gebeuren dus...dat ze groter maken wanneer er Stardust op zit. Mijn laarzen waren ook overal 1 a 2 cm te groot. Eerste keer terugsturen om te vermaken was helaas geen succes, ze kunnen/willen de kuit wel smaller maken maar fe enkel blijft hetzelfde. Bij mij waren het dus net hele mooie en vooral dure kaplaarzen. Dus uiteindelijk heeft de winkel besloten om opnieuw de bestelling te plaatsen met een kuitmaat kleiner (1 kuitmaat smaller dan eigenlijk gemeten. Met passen van een simpel zwart paar kreeg ik ze met hulp net dicht en klopten mijn benen enorm) nadat de nieuwe zijn geleverd zaten die bij het ene been perfect en bij de andere bovenaan iets aan de strakke kant.
Al met al...ik hoop voor je dat ze bij jou wel de hele schacht aanpassen, anders kan je daarna weer zo lang wachten.

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 11:10

Jeeetje wat lang wachten en wat erg dat het dan ook zo wordt afgeleverd :( duim voor je dat het nu snel gaat verlopen!

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:31

M_Vainqueur schreef:
Zuchini schreef:
Omg..... waren ze eigenlijk na 4 maanden!! klaar... zijn ze overal 2 cm te groot!!! Wat erg....[ [url=m/r3nD0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrjln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu weer wachten tot ze kleiner zijn gemaakt, en hopelijk zijn ze dan nog net zo mooi... balen

Mooie laarzen! Maar het lijkt wel vaker te gebeuren dus...dat ze groter maken wanneer er Stardust op zit. Mijn laarzen waren ook overal 1 a 2 cm te groot. Eerste keer terugsturen om te vermaken was helaas geen succes, ze kunnen/willen de kuit wel smaller maken maar fe enkel blijft hetzelfde. Bij mij waren het dus net hele mooie en vooral dure kaplaarzen. Dus uiteindelijk heeft de winkel besloten om opnieuw de bestelling te plaatsen met een kuitmaat kleiner (1 kuitmaat smaller dan eigenlijk gemeten. Met passen van een simpel zwart paar kreeg ik ze met hulp net dicht en klopten mijn benen enorm) nadat de nieuwe zijn geleverd zaten die bij het ene been perfect en bij de andere bovenaan iets aan de strakke kant.
Al met al...ik hoop voor je dat ze bij jou wel de hele schacht aanpassen, anders kan je daarna weer zo lang wachten.


Ik heb dit meteen doorgegeven bij ruyters voor ruiters. Want als dit ook zo zou zijn bij de mijne (was notabene maatwerk) dan moeten ze ze gewoon opnieuw laten maken.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:31

Tsplendid schreef:
Jeeetje wat lang wachten en wat erg dat het dan ook zo wordt afgeleverd :( duim voor je dat het nu snel gaat verlopen!


Thanks!!

miicchhellee

Berichten: 1351
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 06:55

Ik heb ook het polo model met de Stardust erop, maar bij mij zijn ze gewoon met de normale maten opgemeten hoor.

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:00

Zuchini schreef:
Omg..... waren ze eigenlijk na 4 maanden!! klaar... zijn ze overal 2 cm te groot!!! Wat erg....[ [url=m/r3nD0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrjln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu weer wachten tot ze kleiner zijn gemaakt, en hopelijk zijn ze dan nog net zo mooi... balen



Aaah super zonde dat ze te groot zijn!!! Maar WAUUUUW <3 <3 <3 <3 deze laarzen zijn echt tof! Die wil ik... zou ik mogen vragen wat ze gekost hebben? Mag ook via pb anders hoor :o

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:54

Ik zit heel erg te twijfelen om de ottaviano met veter over de gehele voorkant aan te laten meten, dit omdat mijn kuiten enorm in opvang toenemen aan het einde van de dag en ik in mijn gewone ottavianos kloppende kuiten heb als ik ze eindelijk met moeite dicht krijg :')

Zijn hier toevallig bokkers die de ottaviano hebben met veter? En zoja hoe bevalt deze?

Zou ook graag een elastiek in mn huidige laarzen willen zetten maar dat is bij de schoenmaker bij mijn oude paar beetje mis gegaan dus dat durf ik nu niet meer }:0

Laura01234

Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:54

wat zien ze er prachtig uit Zuchini!! we duimen voor goed herstel van je laarzen!

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 07:20

bamsy schreef:
Ik zit heel erg te twijfelen om de ottaviano met veter over de gehele voorkant aan te laten meten, dit omdat mijn kuiten enorm in opvang toenemen aan het einde van de dag en ik in mijn gewone ottavianos kloppende kuiten heb als ik ze eindelijk met moeite dicht krijg :')

Zijn hier toevallig bokkers die de ottaviano hebben met veter? En zoja hoe bevalt deze?

Zou ook graag een elastiek in mn huidige laarzen willen zetten maar dat is bij de schoenmaker bij mijn oude paar beetje mis gegaan dus dat durf ik nu niet meer }:0


Veter over de hele voorkant is mooi! Ik wil dit ook. De winkel heeft echter afgeraden om dan ottaviano te kiezen. Ze gaan dan vanuit de standaard stukje veter, door met een andere soort Veter tot bovenaan. Heb het gezien en was echt heel lelijk.

Je kan dan het beste voor de S8603 gaan:

https://www.google.nl/search?q=de+niro+ ... e&ie=UTF-8

Die is er speciaal voor bedacht.