Bijna kaakletsel door de stijgbeugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Bijna kaakletsel door de stijgbeugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 13:41

Heb je er ook al opgezeten Maaijke? Van de week was de bak erg goed!
Goede tip Yvonnedv.. en altijd een hoevenkrabber bij de hand (hoewel je die ijsblokken er maar moeilijk uitkrijgt...)

Myca

Berichten: 6265
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 16:32

Noortje, wat een stoere Avatar, je komt zo het topic ingesprongen ;)
Ik heb helaas nog niet op Nuance kunnen zitten. Ik durf nu eigenlijk alleen in het daglicht te rijden, in het donker is Nuance altijd erg schrikkerig. En terwijl de bak een paar dagen goed was zat mijn agenda overvol en moest ik ook nog op zoek naar een nieuwe oppas en toen kwam er alweer sneeuw...

Myca

Berichten: 6265
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 22:04

Het lukte me niet... Hoefsmeer, ijsblokken en een hoevenkrabber. Maar het is ook wel aparte sneeuw, ik zie kinderen uit de buurt er al iglo-achtige bouwwerken mee maken.

En ik ben ook niet zo sterk in mijn armen, maar ik zat al te fantaseren over een verwarmde hoevenkrabber met een batterijtje in het handvat. Zulke dingetjes waar je ook sloten mee kan ontdooien, alleen dan wat groter. Zou er zo iets zijn?

Douglas12 'Ieuww' snap ik, die beesten kunnen zich echt in rare situaties manouvreren.

U2andI, Ik heb even naar 'gater' zitten kijken en ik denk dat je 'gatver' bedoelt, dus eigenlijk zoiets als 'ieuww'.
Anders moet je het nog even uitleggen.

Myca

Berichten: 6265
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 17:23

Vandaag hebben we maar weer rondjes achter de stal gestapt. Gister was de bak wel zacht, maar drijfnat en nu is hij weer hard.

Spannend is het niet, dat rondjes stappen, maar Nuance vindt het wel fijn als je iets met haar doet.

We hebben inmiddels ook een heel borstel-ritueel ontwikkeld. Als ik het dek af doe gaat zij met haar hoofd naar een kriebelig plekje en daar moet ik dan stevig met zo'n rubber handschoen gaan poetsen. Als een soort lapjesdeken werken we het geheel af en als ik het dek weer op doe trekt ze haar neus weer op.

Ik bedacht me wel een voordeel van dit weer en dat is dat we straks wel sneller ook een stukje kunnen draven. En te timing voor een blessure kon ook veel slechter

ellepel

Berichten: 47383
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:58

haha wat lief zeg, jullie krijgen nu ongetwijfeld een veel sterkere band zo :j

Myca

Berichten: 6265
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 11:56

ellepel schreef:
haha wat lief zeg, jullie krijgen nu ongetwijfeld een veel sterkere band zo :j


Inderdaad, ik voel me nu een beetje als Catootje van Jan Jans en de kinderen met Kobus.

Afbeelding

Myca

Berichten: 6265
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 07:37


Sigrid

Berichten: 2969
Geregistreerd: 11-09-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:53

...en daarom plaats ik hier een slotje.