Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

mijn paard legt haar oren plat

 
Profiel   

hey,
ik zit met een probleem ik heb mijn paard nu al 1 jaar.
ze is 5 jaar en het is wel een dominante merrie.
toen ik haar kocht was ze zwanger dus dacht ik dat het daaraan lag dat ze haar oren hele tijd in haar nek legde.
maar nu is het veulen al 3 maand weg en ze blijft het doen als ik helemaal alleen met haar ben doet ze dat niet tenzij ik haar wil opzadelen dat heeft ze dus niet graag als ze me ziet afkomen met het zadel is ze al boos maar goed, ze legt naar iedereen haar oren plat die passeert ook naar paarden vooral als ze in haar stal staat als ze gewoon buiten vast gebonden staat doet ze dat minder wel naar de mensen en als ze op stal staat vliegt ze naar de deur met haar hoofd naar voor echt zo van ga weg dat is mijn stal, ik vraag me af waarom ze dat doet ik dacht al dat ze mishandelt was vroeger want bij de hoefsmid wil ze haar voetjes bijna niet geven alleen de voorhoeven en dan laat ze haar nog vallen, en draait ze constant heen en weer. weet er iemand wat ik kan doen tegen de hoeven nemen en wat het zou kunnen zijn met dat ze altijd haar oren legt heeft iemand al zoiets meegemaakt?
ik hoop dat jullie mij info kunnen geven.
shauni
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-11 22:13 



 
Profiel   

ja hoor, mijn merrie legt vanaf haar geboorte zo ongeveer tegen iedereen haar oren plat in de nek... met een beetje pech komt ze met haar mond open, oren plat, degene die voor haar stal staat begroeten haha.. maar zo is ze nu eenmaal, ik kan er niks aan veranderen. Niet alleen op stal overigens.. onder het zadel ook, bij de smid ook enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-11 22:16 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-11 17:04 



 
Profiel   

PP --> OPG

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-11 12:57 



 
Profiel   

ale dan is de mijne toch nie de enige dat voor alles haar oren in de nek legt..
er valt dus niet veel aan te doen :s maar ja je leer dat wel gewoon worden zeker :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-11 15:28 



 
Profiel   

De mijne doet alleen als ik achter haar wil en tijdens het zadelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:34 



 
Profiel   

Hier ook zo 1 op stal, verder is het een onwijs braaf beest hoor. Zal nooit een vlieg kwaad doen. Is alleen absoluut geen knuffelpaard :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:36 



 
Profiel   

er zijn wel meer merries die dat doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:37 



 
Profiel   

Een merrie hier is ook zo'n chagrijn hoor, die tijdens het poetsen geregeld haar oren in haar nek heeft :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:39 



 
Profiel   

Dus je kan dat niet afleren of naar wat moet ik opletten want ze heeft me al met haar tanden in me nek gezeten maar niet gebeten een schaafwonde gegeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:43 



 
Profiel   

Omdat dit een oud topic is, volgt er een slotje. Er is inmiddels een vers topic geopend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen