Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

paard in het solarium leren zetten help

 
Profiel   

hallo,
ik zou graag willen beginnen oefenen met mijn paard in het solarium te zetten. zodat ie in de winter er onder kan :o

vooruit is geen probleem maar dan kan ik hem niet vast hangen :+
ik kan hem ook niet draaien in het solarium.

zo'n solarium hebben we ongeveer
[ img ]

hoe hebben jullie dit aangeleerd? :D

(ik hoop dat dit topic juist staat)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 19:38 



 
Profiel   

heb dit zelf nooit gedaan maar denk dat je een heel eind komt als je paard achteruit kan lopen op commando.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 19:43 



 
Profiel   

als je hem er vooruit in zet moet ie achteruit, dus blijkbaar kan ie dat. gewoon niet moeilijk doen en achteruit inparkeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 19:51 



 
Profiel   

Idd achteruit in parkeren, gewoon paar x 'droog' oefenen.
Wil je het solarium echt aanzetten, zou ik dat doen voordat je hem er onder zet.
Om het schrik effect te minimaliseren ;-)
Succes ermee! Hij heeft snel genoeg door dat als hij in dat hokje 'moet', hij lekker warm gaat worden!
Mijn merrie vond dat altijd heerlijk. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 20:09 



 
Profiel   

nienkehelia schreef
heb dit zelf nooit gedaan maar denk dat je een heel eind komt als je paard achteruit kan lopen op commando.

Hij kan achteruit lopen maar heb al een paar keer in de gang achteruit gelopen en in de wasplaats dat doet hij allemaal maar in het solarium niet
EmptyWords schreef
als je hem er vooruit in zet moet ie achteruit, dus blijkbaar kan ie dat. gewoon niet moeilijk doen en achteruit inparkeren

Hij wil echt niet,ik heb het al me 2 mensen geprobeerd maar dan nog wilt hij niet. We hebben dus met 2 geprobeerd dat als hij zijn gat draaide we hem konden corrigeren maar dan spring hij ineens vooruit. Als je snapt wat ik bedoel
Dabo schreef
Idd achteruit in parkeren, gewoon paar x 'droog' oefenen.
Wil je het solarium echt aanzetten, zou ik dat doen voordat je hem er onder zet.
Om het schrik effect te minimaliseren ;-)
Succes ermee! Hij heeft snel genoeg door dat als hij in dat hokje 'moet', hij lekker warm gaat worden!
Mijn merrie vond dat altijd heerlijk. :-)

De lampen zijn dan nog niet aan als ik hem er langs voor inzet en de lampen aandoen vindt hij het geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 20:15 



 
Profiel   

En als je hem er nou vooruit inzet, en hem dan vasthoud? of gaat hij juist dan wel achteruit eruit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 22:54 



 
Profiel   

Meer dan 3-4 pasjes recht achteruit is voor sommige paarden erg lastig. Oefen dat eerst eens in de bak tussen 2 balken door die op de grond liggen. En kan er anders een lamp aan die achterwand? het is nl een behoorlijk donker hol zo als solarium uit staat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 00:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen