Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 493 van de 502 [ 12539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over dekens #03.

 
Profiel   

Mij lijkt die deken ook goed te liggen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 20:40 



 
Profiel   

Wat denken jullie.
De pony is 2 jaar oud en zal nog iets groeien. De deken lijkt groot, maar ik denk niet heel storend en met het oog op de groei al helemaal niet. Wat jullie?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 20:00 



 
Profiel   

IlonavL schreef
Heeft er iemand ervaring met deze deken en kan mij iets vertellen over hoe hij valt en de pasvorm?

https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... -off-extra


Besteld en een aantal dagen op gehad, maar hij is toch te krap bij de borst (zag het hier vaker voorbij komen bij andere merken ook...) dus ook mijn zoektocht gaat verder. Denk dat ik toch ook voor een amigo ga! Bovenstaande ligt mooi! (de amigo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 21:08 



 
Profiel   

thanks! Dan houden we deze. Had nog nooit vliegendeken gehad dus was even benieuwd. Hopelijk werkt het voor haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 23:19 



 
Profiel   

Wat doen jullie deze dagen qua dekens als je perse morgen moet rijden?
15.00uur klaar met werken
16.30uur clinic
Dus ik moet me paard of een deken op doen (sunshower) of iemand andere suggesties?
Dit ivm regen en rollen in het zand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 13:40 



 
Profiel   

Ik heb er vandaag de sunshower opgegooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 14:21 



 
Profiel   

Hier staan ze onder de Rambo summer

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:47 



 
Profiel   

Ik heb de gok genomen en hem bloot gelaten.
Hij voelde toch aardig warm zonder deken en was bang dat dan de sunshower weer te warm werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 19:28 



 
Profiel   

JenniferU schreef
Ik heb de gok genomen en hem bloot gelaten.
Hij voelde toch aardig warm zonder deken en was bang dat dan de sunshower weer te warm werd.


Hier hetzelfde.. staat nu veel binnen ( kan kiezen). En toch nog wel warm/benauwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 20:56 



 
Profiel   

Ik voel mij zo schuldig. Mijn oude paard staat 24/7 buiten met schuilstal. nou heb ik het zo druk gehad met werk dat ik de deken niet op kon doen. Nou staat ze dus al twee dagen zonder deken. Ik vind het zo sneu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 14:55 



 
Profiel   

Hij heeft een schuilstal en voldoende eten lijkt mij? Tenzij de regen echt te zwaar voor hem is zou ik me niet druk maken. Mijn 22jarig vind die regen een stuk prettiger dan de hitte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 15:11 



 
Profiel   

Ze kan de hele dag eten. Alleen niet heel vaak in de stal omdat er een paard vaak in staat die de baas is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 15:13 



 
Profiel   

Die van mij staan 24/7 buiten nu ook gewoon zonder deken hoor. Er zijn best nog veel droge warme periodes. Ze lijken nergens last van te hebben.
(Ja behalve van vliegen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 15:27 



 
Profiel   

Ik heb vorige week een Amigo bug buster gekocht. Helaas liep mijn paard gisteren net een kapotte deken. Kan ik hier nog wat mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 06:44 



 
Profiel   

Daks schreef
Ik heb vorige week een Amigo bug buster gekocht. Helaas liep mijn paard gisteren net een kapotte deken. Kan ik hier nog wat mee?


Ligt eraan wat er kapot is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:12 



 
Profiel   

M'n bucas binnen en gepast. Vanavond en van het weekend testen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:48 



 
Profiel   

Mooi! Kan je de buiksingels kruizen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:50 



 
Profiel   

Ja dat kan ook! Had ze nu even snel recht vastgedaan en nog niet afgesteld maar kan beide :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 11:05 



 
Profiel   

Lisa_vera schreef
Wat denken jullie.
De pony is 2 jaar oud en zal nog iets groeien. De deken lijkt groot, maar ik denk niet heel storend en met het oog op de groei al helemaal niet. Wat jullie?

De deken lijkt me geen probleem, maar de manier waarop je het vliegenmasker hebt bevestigd wel. Door het riempje van het graasmasker lijkt het alsof er weinig vrije ruimte over is bij de ogen.. Dat kan erg onprettig zijn.
Verder zetten wij onze jonge beesten nooit onder de vliegendekens, die redden zich wel zonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 11:11 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Capriootje! Lijkt mooi te liggen. Heb je er nu buiksingels bij?

Nog ff off topic vraagje, maar zijn jullie paarden ook lichtjes aan het verharen? merk dat ik de afgelopen dagen er best veel losse korte haartjes af haal. Misschien door de weersveranderingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 12:19 



 
Profiel   

Buiksingels zitten er standaard aan :)

Mijn grote heeft ook beetje lichtere haartjes en beetje gekke vacht, denk van het gekke weer inderdaad. Schimmel is wel helemaal glad en normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 12:20 



 
Profiel   

Hier al een twee week dat ze bezig zijn met verharen. De dagen worden korter, dus de wintervacht wordt weer aangemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 12:52 



 
Profiel   

Kerbl RugBe Vliegendeken met Hals Zebra
Iemand bekend met deze deken?

Hier zijn de paarden ook aan het haren. Ik denk dat ik mijn pony zonder deken ga proberen deze winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 13:03 



 
Profiel   

Onze bucas zebra eczeemdeken gister binnen gekregen. Lijkt mooi te zitten hopelijk bevalt hij goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 15:20 



 
Profiel   

Ah gelukkig, hier lijken de andere paarden hun vacht nog vast te houden, maar is dus toch niet gek dat er haartjes af komen :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 21:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 493 van de 502 [ 12539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen