scheren>>>>paarden drukker of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gentle_Joy
Berichten: 1774
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 23:36

NiesAndor schreef:
Hij is nu 4, wordt in mei alweer 5 :)


oh scheelt een maandje met die van mij :oo



@ iedereen: hebben jullie ook foto's van voor en na? :o

Gentle_Joy
Berichten: 1774
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 23:39

Nouvel schreef:
Ik merk echt geen verschil, en mijn merrie is behoorlijk gevoelig en kan best druk zijn...

mijn merrie is ook soms behoorlijk druk en heb haar nu ook sinds een week verhuist dus is zowiezo allemaal erg spannend

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (Belgiƫ)

Re: scheren>>>>paarden drukker of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:43

ik heb sinds het scheren nog maar 1x gereden, maar ik had toch het gevoel alsof mijin paard de eerste 5 minuten niet meer kon/wilde stappen, eenmaal wat gedraafd en overgangen geen probleem.

Bananamilk23
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-04-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 11:31

Ik heb zelf een Shetlander veulen hengstje van 7 maanden jammer genoeg heeft hij luizen gekregen en moest dus de vacht eraf maar nou is het een hele andere pony steigeren, happen, weg rennen en hij is nu super ongeduldig hij gedraagt zich dus nu als een echt hengstje hij is wel te handelen maar dat is zonder plezier en met moeite hij probeert voor je uit te rennen en weet niet van ophouden, op de pension stal durft de eigenaar hem zelfs niet meer naar buiten te zetten.

Nou dit was mijn verhaal hebben jullie tips of mening ?

Anastasia24

Berichten: 2727
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 11:49

dit is een topic uit 2009. Terug komend op je vraag kan het zeker frisser voor hem zijn en kan hij de lentekriebels hebben, ik heb daarom besloten toen mijn shetlander te laten ruinen, nu is het echt een schat. Dat zou mijn tip dus zijn en kun je evt. overwegen.