[PG]Fangio van Rhodium 6 jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mir226
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-12-06

[PG]Fangio van Rhodium 6 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 13:27

Wie kent Fangio hij is geboren in het Gooi en was een heerlijk veulen ben heel benieuwd hoe het met hem gaat ik weet dat hij op een gegeven moment is gaan luchtzuigen dus dit kan een herkenningspunt zijn!
Dus ben benieuwd of er een bokken is die hem kent!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 28-02-16 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en titel aangepast aan richtlijnen OV

mir226
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-16 08:17

mir226 schreef:
Wie kent Fangio hij is geboren in het Gooi en was een heerlijk veulen ben heel benieuwd hoe het met hem gaat ik weet dat hij op een gegeven moment is gaan luchtzuigen dus dit kan een herkenningspunt zijn!
Dus ben benieuwd of er een bokken is die hem kent!


Fangio is een afstamming van Rhodium x Sandro hit wie o wie heeft aan knopingspunten hij is geboren in 2010 in laren zou heel graag weten waar hij is ...

Jootje4
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:18

Hallo,

Het is al wel een hele poos geleden dat dit bericht geplaatst is maar ik heb een zwarte ruin Fangio v. Rohdium X Sandro hit X Rodiamant.
Hij is nu 7 jaar oud.

Met vriendelijke groet Jolanda

Fangio10
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 15:41

mir226 schreef:
Wie kent Fangio hij is geboren in het Gooi en was een heerlijk veulen ben heel benieuwd hoe het met hem gaat ik weet dat hij op een gegeven moment is gaan luchtzuigen dus dit kan een herkenningspunt zijn!
Dus ben benieuwd of er een bokken is die hem kent!



Hello. I baught Fangio a week ago. I tried to send an email but it didn't work so I write here instead. I would be happy if both of you wanted to translate youre comments here.
So, now Fangio "Fange" is here in Sweden in my stable. What I know, he arrived in Sweden 5 weeks ago and have been in several places sence. He seems to be a really nice horse but he's trying me out a bit right now. He is not going go be sold again, I think he has been in to many places allready. Im trying to find out as much as I can about his past, so i would be very happy if you guys would fill me in with what you know. Sara

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: [PG]Fangio van Rhodium 6 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:16

Aangezien dit paard is gevonden, plaats ik hier een slotje :)