[EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

[EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 17:36

Ik wist het telefoon nummer van de eigenaar van FRUMMEL. Een zwarte shet van ong 92 cm. Staat bij Janneke op het land. HAd het nummer van iemand hier op bokt gehad. Maar ben hem nu weer kwijt.
Als je dit leest kan je me dan het nummer nogmaals geven?

Bedankt! Madieke

Aniita

Berichten: 827
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: [EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:58

Hallo ik ken die Frummel een beetje vaag, maar misschien een idee om het ook op marktplaats te zetten? Misschien komt janneke het daar tegen.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Re: [EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 21:12

Janneke zal neits tegen mij zeggen. Ik heb een aantal x gezegd dat ik de dierenbeschrming zou bellen als ze die paarden niet beter zou 'plaatsen' want de stroom draden lagen door t land heen enz. Nu heb zse echt een hekel aan mij...

Torfi

Berichten: 298
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Aalsmeer

Re: [EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:20

MissDonna, de paarden die op het land staan daar zijn niet van Janneke. Er staan nu 2 eigenaren met ieder hun eigen paarden (afgezien van Hafco die is van ene vriendin van jouw). Hafco is die knol die alle draden stuk trekt (letterlijk hij staat met het stroomdraad in zijn bek), en dat is de knol die jij te koop zet voor een vriendin. Die knol moet van het land, maar vriendin en vriend lief willen hem niet ophalen. Hij staat dagen zonder water op zijn eigen stukje wei. Gewoon weg omdat ze niets om hem geven en al ruim een maand niet zijn geweest voor hem, kijk das nou dierenmishandeling! De andere paarden die er staan komen niets te kort! Daar heb jij of Janneke niets mee te maken, je mag van mij de dierenbescherming bellen, maar dan wel voor je Hafco knol. Je hebt mazzel dat we zo diervriendelijk zijn om die Hafco water te geven en te voeren, anders lag er nu een verdroogd Halinger velletje op de wei.

Verder willen genoeg mensen getuigen (hier van bokt) voor mij dat ik voor al m`n 10 paarden even goed ben en dat ze niets, maar dan ook niets tekort komen. Terwijl je vriendin er blijkbaar niet eens voor twee kan zorgen.

Mvg Michelle

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Re: [EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:58

Torfi schreef:
Verder willen genoeg mensen getuigen (hier van bokt) voor mij dat ik voor al m`n 10 paarden even goed ben en dat ze niets, maar dan ook niets tekort komen. Terwijl je vriendin er blijkbaar niet eens voor twee kan zorgen.

Mvg Michelle

En daar ben ik er een van, ben er ongeveer 1maand geleden geweest en de paarden zien er stuk voor stuk super uit. Hebben meer dan genoeg te eten en te drinken en worden goed verzorgd!!

Anoniem

Re: [EG] Frummel, zwarte shet uit SINT PANCRAS-ers/ Langedijkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:44

Moderatoropmerking:
Eeh... jongens, zouden jullie dat persoonlijk met elkaar willen regelen in plaats van openbaar op Bokt? Lachen Graag weer ontopic naar de vraag voor de TS.