[PG] Blackboy, 20 jarige ruin, zwart, 1.70 m, schrikkerig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

[PG] Blackboy, 20 jarige ruin, zwart, 1.70 m, schrikkerig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:05

Hallo allemaal,

Ik heb van 1999 tot 2001 ongeveer op een zwarte ruin gereden die toen op een boerderij in Wierden (bij Almelo) stond. Toen ik in maart/april 2005 nog eens langs ging (eerder ook nog wel langs geweest hoor Knipoog) was die net verkocht aan iemand die "wel zou kijken of die er nog iets mee kon". Het paard had op dat moment een ontsteking aan z'n oog gehad die niet meer over ging. Zijn hele oog was ook blauw geworden (geloof ik).
Het paard is ook ongeveer in maart/april 2005 verkocht ('k was net 2 weken te laat Boos! ).
Oke ik snap zelf ook wel dat de kans dat die naar de slacht is zo'n 99% is.... maar omdat ik ergens toch hoop dat Blackboy nog ergens in een wei staat ofzo open ik hier dit topic.
Oke z'n naam is dus Blackboy (maar dat kan natuurlijk veranderd zijn?). Hij heeft geen papieren (voor zover ik weet). Hij is behoorlijk hoog... ik schat zo'n 1.70 m (het meisje wat op de foto d'r naast staat, ik dus, is 1.80 m).
Hij is was een klein beetje bang voor mensen die hij net kent. Ook was die bang voor trekkers, vrachtwagens, wielrenners etc.
Hij heeft ook nog wat wedstrijden voor de kar gelopen... en daar was die best goed in (overijssels kampioen in 199?).

Afbeelding
Hier liep die mee met een bruiloft

Afbeelding
Foto in de wei

De foto's zijn van slechte kwaliteit omdat ik een foto van een foto heb gemaakt. Ik heb nog wel ergens betere foto's voor als iemand 'm denkt te herkennen. Mocht je denken dat je 'm herkent pm me dan dus even dan stuur ik nog wat betere foto's.

Alvast bedankt!

Groetjes Sanne