Compliment

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loenatje
Berichten: 260
Geregistreerd: 02-09-12
Woonplaats: Aarschot (België)

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 14:42

Ik doe vrijheidsdressuur met mijn paardje, sinds kort kan ze ook compliment! Ik was superblij! Maar nu blijkt dat mijn paard ooit is geopereerd aan haar knie. Er zijn mensen die mij hebben verwijt dat ik mijn paard mishandel, en dat ik daar meteen mee moet stoppen! :(
Ik deed dit gewoon voor het plezier, ik én mijn paard hadden allebei superveel lol, ik heb nooit gemerkt dat ze pijn heeft. Ik doe het ook maar 1 of 2 keer per sessie, 2 keer in de week. Nu maak ik me toch een beetje zorgen... Mag ik het ECHT helemaal niet meer doen? Of gewoon niet meer op die knie? Ik zou het ZOO spijtig vinden als we het niet meer zouden mogen doen! :( Maar haar gezondheid staat op de eerste plaats dus ik wil zekerheid!

Voor de bokkers die mijn vorige toppics hebben gelezen, ja ze staat nu mank. Dus ik doe de eerste weken sowieso geen compliment ofzo! ;)

Black_Devil

Berichten: 490
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: land van maas en waal

Re: Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:47

ik snap je verhaal niet helemaal, de mensen die dus wisten dat ze aan haar knie geopereerd was verwijten je dat nu?
en ik eb zelf geen ervaring met dat soort dingen, dus ik kan je niet helpen sorry...

NikkivanOlst

Berichten: 7838
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:48

Tip: overleg het eerst even met je dierenarts, die zal het wel weten :)
Maar als een paard echt een slechte knie heeft zal ik hem geen compliment meer laten doen, het is een vrij belastende oefening, juist voor de knie :)

MyHu

Berichten: 3025
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Overijssel

Re: Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:50

Ten eerste, een paard laat bijna nooit zien als hij/zij pijn heeft.
Ik zal in ieder geval de DA bellen voor de zekerheid. Wij kennen je paard namelijk niet.

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:44

VD-ITP -> TVG