Vrijheidsdressuur met Jona!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 21:27

Hee hee allemaal, hier een nieuw onderwerp! :9
Ik doe al ruim een half jaar vrijheidsdressuur met Jona, en dat bevalt zowel Jona als mij erg goed!
Jona vind het ontzettend leuk en wil graag oefeningen doen :)
We hebben al eens een show gegeven, maar zondag 25 mei mag ik er weer een geven! We moeten wel nog veel oefenen :')
Dit keer Willen we weer met muziek erbij doen, bij deze weet iemand mooie muziek?

Ik wil nu ook Iets met een zomer thema dus Jona krijgt mooie vlechten met bloemetjes en natuurlijk een vrolijk touwhalster!

We hopen natuurlijk dat het allemaal goed gaat maar daar laat ik zeker wat over weten!

* een reactie is altijd leuk :j *

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:25

VD-ITP -> TVG

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:37

Ik weet niet wat voor soort muziek je zoekt, maar Debussy bijvoorbeeld heeft hele mooie rustige muziek (klassiek).

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 10:47

Dankje!

catootjeenik
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-12-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:43

cool zeg !
zeker op jouw leeftijd

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 07:46

Hee! De show ging best goed voor zo'n 2e keer! Wel had ze soms weinig aandacht erbij en kon ik de spagaat helaas niet uitvoeren.. Voor de rest heeft ze elke oefening wel uitgevoerd! We hadden Jona helemaal gevlochten en onder aan de manen bloemetje gedaan, dat zag er ook erg vrolijk uit. Zoals het leek vond het publiek het ook leuk om te zien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:13

Welke oefeningen kent je paard? Na een half jaar beginnen en dan al een show geven vindt ik best vroeg.

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 10:17

Jona kent de Jambette, schudden, flemen, tegen een bal schoppen, rondje draaien, terug uit lopen, spagaat, compliment, buigen (bijna op zweep commando) Op het blok, jambette op het blok, Liggen, steigeren, Steigeren met mij erop, jambette met mij erop, spaanse pas, Dat was het zo ongeveer wel, :)

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 10:18

Het is dus NIET zo dat ze maar 2 oefeningen beheerst en dan een show geven, en pony van degene waarbij ik het samen doe kan dat ongeveer ook allemaal behalve liggen maar wel knielen en berggeit op het blok :)