Vrijheidsdressuur met Jona!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 21:27

Hee hee allemaal, hier een nieuw onderwerp! :9
Ik doe al ruim een half jaar vrijheidsdressuur met Jona, en dat bevalt zowel Jona als mij erg goed!
Jona vind het ontzettend leuk en wil graag oefeningen doen :)
We hebben al eens een show gegeven, maar zondag 25 mei mag ik er weer een geven! We moeten wel nog veel oefenen :')
Dit keer Willen we weer met muziek erbij doen, bij deze weet iemand mooie muziek?

Ik wil nu ook Iets met een zomer thema dus Jona krijgt mooie vlechten met bloemetjes en natuurlijk een vrolijk touwhalster!

We hopen natuurlijk dat het allemaal goed gaat maar daar laat ik zeker wat over weten!

* een reactie is altijd leuk :j *

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:25

VD-ITP -> TVG

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:37

Ik weet niet wat voor soort muziek je zoekt, maar Debussy bijvoorbeeld heeft hele mooie rustige muziek (klassiek).

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 10:47

Dankje!

catootjeenik
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-12-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:43

cool zeg !
zeker op jouw leeftijd

suzannevos
Berichten: 83
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Vrijheidsdressuur met Jona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 07:46