Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het paard als partner boek?

 
Profiel   

Hey hey,
Ik ben zelf nogal "nieuw" in de natural horsemanship wereldje. Ik heb al wat topics gelezen over Parelli, mijn mama is zelf bezig met Monty Roberts en ik heb al een keertje grondwerkles gehad met mijn fjordje waar ik erg tevreden was over het resultaat :) Mijn pony is niet zo een gemakkelijke (dominant) en bij het rijden is ze ook wat moeilijk. Ik heb dan wat opzoekwerk gedaan en zag dat NH wel heeft geholpen bij mensen, dus zou ik me er graag in verdiepen :P Veel mensen zeiden in verschillende topics dat het boek van 'Het paard als partner'een goed begin is! Nu heb ik gezocht naar dit boek maar ik vind het nergens meer terug... Iemand die nog wat tips heeft? Of iemand die weet waar ik dit boek kan krijgen?
Alvast bedankt :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 12:26 



 
Profiel   

Google en u zult vinden: https://www.bol.com/nl/p/het-paard-als- ... duct_title

Ik weet niet of het nog nieuw te krijgen is. Ik heb jaren les gehad van 1 van de auteurs, en geloof dat het niet meer geprint word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 12:35 



 
Profiel   

Daar heb ik al gekeken maar is niet leverbaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 13:50 



 
Profiel   

Wat je zou kunnen doen is een mailtje sturen naar media boekservice; wellicht hebben ze nog een versie (misschien eentje die niet helemaal goed is oid) in het magazijn liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 13:53 



 
Profiel   

Ik kan hem toch echt aan mijn winkelwagentje toevoegen bij bol.com. Niet als nieuw boek, maar 2e hands.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 13:55 



 
Profiel   

Thokkadisje schreef
Ik kan hem toch echt aan mijn winkelwagentje toevoegen bij bol.com. Niet als nieuw boek, maar 2e hands.

Ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 13:58 



 
Profiel   

Boek is niet buitengewoon spannend, het meeste is inmiddels ook wel op internet te vinden :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 11:43 



 
Profiel   

Je mag 'm wel van mij overnemen TS. Doe er zelf toch niks mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 18:28 



 
Profiel   

101 horsemanship oefeningen is ook leuk! Staan oefeningen helemaal in uitgelegt, ook wat je moet doen als een paard het niet of wel of verkeerd doet, misschien interessant voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 09:43 



 
Profiel   

Volgens mij heb ik hem ook ergens nog ronddwarrelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 09:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen