Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Clinic ( good) Horsemanship/Cowwork 8/9 oktober Jeff Sanders

 
Profiel   

Op 8/9 oktober a.s. is er in Pesse, Drenthe, een clinic horsemanship/ cowwork met Jeff Sanders. Er is nog 1 plek vrij in deze unieke clinic waarin zowel "good horsemanship" als het toepassen daarvan in het werken met koeien wordt geoefend en toegepast. Niet zomaar achter de koe "aanjagen" maar je paard trainen met behulp van het werken met koeien, het bewaren van rust bij paard en ruiter en het paard leren om deels te wachten op de ruiter en deels zelf actie te ondernemen. Er kan op verzoek ook gewerkt worden met de garocha.
De clinic is toegankelijk voor iedereen, ook niet-western ruiters, die meer willen weten over deze unieke rijstijl. Er wordt o.a. veel aandacht besteed aan optomingen tijdens de theorieles op zaterdag ochtend. Het rijden kan op alle optomingen van bosal, tot two rein, tot straight up in the bridle maar ook alle andere optmingen zijn welkom. Een unieke kans om een nog betere eenheid met jouw paard te vormen.

De lessen vinden plaats in een grote binnenbak, op de locatie is een kantine waar de maaltijden genuttigd kunnen worden en er is mogelijkheid tot overnachten , zowel op de minicamping als in kamers.

Theorieplekken zijn er nog volop!

http://www.bokt.nl/markt/ad/413141/hors ... tober-2016

Theorieles op zaterdag ochtend:

[ img ]

Werken met de koeien:

[ img ]

Ook voor niet- western ruiters:

[ img ]

met de garocha:

[ img ]

Zonder koeien wordt er aan good horsemanship gewerkt:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 09:29 



 
Profiel   

Interessant! Ik kan alleen op de website nergens prijzen vinden, klopt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 14:44 



 
Profiel   

tennan schreef
Interessant! Ik kan alleen op de website nergens prijzen vinden, klopt dat?

Staan hier: http://www.trailsend.nl/clinics.php en dan even klikken op "meer informatie over de Vaquero clinic"

Je kan me ook een mail sturen op info@trailsend.nl, dan stuur ik je alle informatie toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 18:52 



 
Profiel   

De link werkt niet, je kunt klikken wat je wilt maar er gebeurt niks (op mobiel althans)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 19:03 



 

Leuk! Ik stuur de link door naar een vriendin die vast wel interesse heeft in het werken met koeien als ze dan in Nederland is.
Als je reclame wilt maken voor deze clinic zou ik trouwens wel de foto's aanpassen, want degene die met de bosal strap tegen het oog van het paard aan rondrijdt, reed zo toch niet in de clinic? Als er tijdens het theoriedeel uitleg is over hoe een hoofdstel hoort te zitten dan lijkt het mij sterk als mensen in het praktijkdeel vervolgens zo rond mogen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 19:03 



 
Profiel   

cissy schreef
De link werkt niet, je kunt klikken wat je wilt maar er gebeurt niks (op mobiel althans)


Op de PC werkt het wel......

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 21:28 



 
Profiel   

Dan stuur ik je even een mailtje, bij mij werkte de link inderdaad ook niet op mijn telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 21:55 



 
Profiel   

Anders gewoon naar mijn website gaan, zie profiel, maar een mailtje kan dus ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 22:34 



 
Profiel   

Er is nog 1 praktijkplek over in deze clinic! Voor theoriedeelnemers is er nog ruim plaats.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen