welke wedstrijd niet te missen (als toeschouwer)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

welke wedstrijd niet te missen (als toeschouwer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:30

Ik heb vorig jaar voor t eerst een teampenningwedstrijd bijgewoond, als toeschouwer wel te verstaan. Heb (nog) geen eigen paard, en mijn bijrij-fries is bang van koeien..
Waar ik ben geweest was bij het ek teampenning in Brunssum. Heb echt twee dagen super zitten genieten. Helaas worden er bij mij in de randstad geen van dit soort wedstrijden gehouden.
Ik weet dat het wk in frankrijk gehouden wordt, maar lees hier op bokt nog weinig over.Mijn vraag is nu, welk teampenning/cutting evenement mag ik niet missen, en is leuk genoeg om de auto er voor in te stappen?
Ik hoor graag jullie mening!

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:35

Vandaag was er teampenning in Makkinga maar dat was niet zo'n hele grote wedstrijd. Gisteren was er working cowhorse en cutting... dat was wel interessant geweest om te bekijken, maar ik heb geen idee waar je woont.
Houdt gewoon de site van de DTA en de NCHA-NL in de gaten, dan zie je vanzelf of er wat leuks komt.
Oja en de nederlandse kampioenschappen natuurlijk... eind september in Marienheem. Dan zijn er zoveel teampenners dat het je je neus uit komt

Anoniem

Re: welke wedstrijd niet te missen (als toeschouwer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:46

Hey
Ja van die wedstrijd in Makkinga had ik gelezen, hier en op de websites. Helaas voor een dag net te ver, aangezien ik gisteren elders verplichtingen had .Ik woon in naaldwijk, plaatsje tussen den haag en Rotterdam.
De nederlandse kampioenschappen, in Marienheem, dat lijkt me wel leuk om heen te gaan, die had ik nog niet gehoord, op welke stal is dat?
thnks voor de links!

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:49

Manege Bartels
Raamsweg 12
8106RK Mariënheem

Op vrijdag 22 september zullen neem ik aan de koeienonderdelen plaatsvinden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:21

oke bedankt voor je reactie, ik ga ook deze , nieuw ingedeelde, forum in de gaten houden, staat nu veel overzichtelijker!