wedstrijd midden juni marienheem??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

wedstrijd midden juni marienheem??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:59

Weet iemand waarom deze wedstrijd niet doorgaat? En offie verplaatst is/wordt naar een andere datum.
Denk leuk ga ik kijken ben er dan op vakantie (naja in de buurt) ben ik weer 3 dagen zoet, maar helaas zag op de WRAN kalender dattie niet door gaat.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: wedstrijd midden juni marienheem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:30

Nee ik las het gisterenavond op de wransite, met een linkje naar meer, maar er stond nog niets bij geschreven, ik zal straks nog eens kijken waarom niet, erg jammer had graag weer daar willen starten, omdat het een super lokatie is

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 07:02

Oh dus tis nog niet zo lang bekend..... en in juni zijn er verder geen wedstrijden in de buurt daar, das wel jammer.....

Yorel

Berichten: 673
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 07:10

Mij is verteld dat er te weinig vrijwilligers waren voor deze 3 daagse show.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:12

Vreemd excuus want ik heb nergens een oproep gezien en ik geloof dat enkele bestuursleden mij (en enkele andere leden hier in de buurt) wel kennen en weten dat ik daar om de hoek woon. Ik had er best e.e.a. kunnen en willen doen.

johanna29

Berichten: 757
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: haarle gem hellendoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:38

Het ligt ABSOLUUT niet aan de vrijwilliger. Het heeft te maken met onoverkomelijk problemen binnen de organisatie. Ik ben alleen niet de aangewezen persoon die dit naar buiten brengt.
Ik hoop dat er geen "BOKT" verhalen de ronde gaan doen dus heb a.u.b. geduld over het hoe en waarom.


met vr.gr. johanna vellinga

JanT
Berichten: 130
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Hazerswoude dorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:24

Er is geen enkele reden om wilde verhalen rond te strooien, de verklaring is eenvoudig.
Bert Wiekema is afgetreden als voorzitter van de Federatie omdat hij het a. te druk heeft met zijn eigen bedrijf en b. het een aanslag op zijn gezondheid is om EN leiding te geven aan een druk bedrijf EN leiding te geven aan de federatie.
De Federatie staat nu op de rails, maar er moet nog heel veel werk verzet worden om de doelstellingen te realiseren.
Het federatiebestuur is dus druk,druk,druk en de organisatie van de show in juni kunnen zij er op dit moment echt niet bij hebben.
Het NK komt niet in gevaar, dit belooft weer een groot feest te worden. Meer nieuws daarover binnenkort.
Voor volgend jaar staat de Federatie Summershow weer gewoon op het programma.
Dus concreet, even pas op de plaats voor de bestuurders om de ketel niet oververhit te laten worden.
De Federatie draait gewoon door, tijdelijk even met een ad interim voorzitter.
Aanvragen shows, inschrijven via internet, startnummeruitgave etc. blijven allemaal hetzelfde.
.
Jan

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:04

Citaat:
Het heeft te maken met onoverkomelijk problemen binnen de organisatie. Ik ben alleen niet de aangewezen persoon die dit naar buiten brengt.
Ik hoop dat er geen "BOKT" verhalen de ronde gaan doen dus heb a.u.b. geduld over het hoe en waarom.



Ben blij dat Jan ff de tijd heeft genomen om het eea te verklaren.

Moet toch ff van mijn hart dat bovenstaande quote niet alleen onjuist is,maar zeker voor *Bokt* verhalen zou zijn gaan zorgen zonder juiste verklaring.
Dus schrijf liever niets als je het niet weet.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 16:30

Iig bedankt Jan voor de heldere uitleg, pech voor mij maar volgend jaar ben ik zeker van de partij als bakrand-ridder (of vrijwilliger als ik toch op vakantie ben daar, doe ik nog wat nuttigs).

En Blaze, helemaal mee eens. Juist dergelijke berichten kunnen een geruchtenstorm op gang brengen, vertel of alles of hou je mond en niet van die wazige teksten van ik weet het wel maar zeg het lekker niet.

iedereen bedankt, hier mag een slotje op Rom.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:34

He ja lekker ga gezellig met z'n allen Johanna afschieten terwijl iemand anders komt met de mededeling dat het aan een gebrek aan vrijwilligers zou liggen...

Yorel

Berichten: 673
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:57

Sonja schreef:
He ja lekker ga gezellig met z'n allen Johanna afschieten terwijl iemand anders komt met de mededeling dat het aan een gebrek aan vrijwilligers zou liggen...


Daar kwam ik mee, omdat ik dat als antwoord heb gekregen op een mail die ik heb gestuurd aan de federatie. In die mail had ik gevraagd of die show nog doorging nadat hij vlak daarvoor uit de kalender was verwijderd. Ik zeg dit dus niet zomaar, maar zal voortaan m'n mond wel weer houden....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:03

Is geen verwijt aan jou Yorel maar aan degene die Johanna af gaat schieten omdat ze alleen maar aangeeft dat het NIET aan de vrijwilligers ligt maar aan problemen binnen de Federatie. Wat vervolgens gewoon door Jan bevestigd wordt, maar kom we schoppen lekker nog een keer...

Laat maar verder.

Ik vind er verder ook helemaal niks anders van dan dat het jammer is dat zo'n leuke wedstrijd niet doorgaat.

johanna29

Berichten: 757
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: haarle gem hellendoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:48

Geeft niet Sonja, ik weet wie het schrijft !!!!!

Mijn berichtje heeft in ieder geval het gewenste resultaat opgeleverd want iedereen weet nu waarom deze leuke wedstrijd dit jaar is afgelast !!

met vr.gr. johanna vellinga

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:53

zonde had net vrijgevraagd hier voor.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Re: wedstrijd midden juni marienheem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:50

Niet ruzie maken dames en heren. Een bestuur bestaat ook uit vrijwilligers. Een voorzitter is ook een vrijwilliger en als die er op dit ogenblik niet meer is, is er gewoon een gebrek aan vrijwilligers, toch?

RoxH

Berichten: 34
Geregistreerd: 14-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:07

He wat jammer..............

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:22

RGERRITS schreef:
zonde had net vrijgevraagd hier voor.


Same here. Sterker nog, wedstrijd zou midden in onze vakantie vallen dus we hebben de vakantieplannen om zeep geholpen...

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 00:12

oh das zonde sonja......triest.....nou ja op naar de volgende vakantie voor jullie dan maar...en op naar de volgende show....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 06:47

Mag er dan nu eindelijk een slotje op? Antwoord was allang gegeven op mijn vraag.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 09:08

Als je dan gewoon zelf ook niet meer antwoord, zakt het topic vanzelf weg Zolang er geen nare dingen in een topic gebeuren hoeft er toch geen slotje op?

Ik denk dat dit een show was waar een heleboel mensen zich al op aan het verheugen waren. Kijk maar eens naar de wedstrijd vorig jaar in Mariënheem die was gewoon gaaf! Dus logisch als mensen het jammer vinden dat het deze keer niet doorgaat, en ze dat ook even willen melden. Is misschien JUIST voor degenen die het zouden organiseren wel weer een beetje een opsteker en weer een reden om er binnenkort weer met frisse moed tegenaan te gaan, JUIST omdat hun werk absoluut gewaardeerd wordt!!!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:27

Aangezien antwoord al is gegeven een slotje...