Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stonedeek western laarzen van Kramer

 
Profiel   

Kent iemand deze laarzen???


http://www.kramer.nl/Boots-Trail.htm?we ... 417..40%3E
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 23:10 



 
Profiel   

Ik heb ze gevoeld in de winkel en was niet echt onder de indruk. Het leer vind ik wat karton achtig. Nu is de prijs natuurlijk ook wel zo dat je geen topkwaliteit kan verwachten maar toch. Ik geef liever een paar tientjes meer uit en koop merk laarzen. Als je dat doet tijdens een sale hoeft dat niet eens zo veel duurder te zijn trouwens. Ik heb dit jaar tijdens arthurs xmas sLe voor 80 euro een paar goede laarzen gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 09:54 



 
Profiel   

Het zijn ook geen leren laarzen, want de buitenkant is van PU.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 10:04 



 
Profiel   

Niet doen. Heb soortgelijke van hetzelfde merk gehad en ze waren na 6 maanden kapot. Ik ben manegeruiter en rij 1 keer per week, ze waren dus echt niet veel gebruikt. Krämer wilde ze niet terug nemen/omruilen en heeft ze ontzettend amateuristisch en gruwelijk lelijk gerepareerd. Heb dus maar een beter paar bij Loesdau gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 12:37 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties. Weten jullie goede webshops waar ze westernlaarzen verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 22:06 



 
Profiel   

Ik heb deze ook, gisteravond liep ik de zool eronderuit.. :(
En dat terwijl ik ze nog geen 3 maanden heb, en loopt er niet op(stap buiten de bak op, en na het afstappen meteen schoenen wisselen).
Gelukkig mag ik ze gratis terugsturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 22:08 



 
Profiel   

Cowgirl store verkoopt leuke laarzen, ze kan ook dingen bestellen (als je bv op sheplers iets ziet) en voor je leveren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-16 18:34 



 
Profiel   

faxa schreef
Cowgirl store verkoopt leuke laarzen, ze kan ook dingen bestellen (als je bv op sheplers iets ziet) en voor je leveren!

hier bestel ik de mijne ook, heel goede kwaliteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-16 18:39 



 
Profiel   

Er staan mooie dingen op die site.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-16 22:03 



 
Profiel   

ik had de stonedeek trail laarzen , hier zat na 8 maanden gebruik een gat in de zool van 1 laars.
En een best ehoorlijk gat ter grote van een golfbal.

ik heb toen een klacht ingediend en moest de laarzen opsturen voor onderzoek.
kreeg gisteren een te goed bon in de bus na waarde van de laarzen.

ik zit nu te twijfel wat ik er mee ga doen of de ranch riding boots bestellen die lijken mij een stuk steviger en dan vooral de zool.
of dat ik er zelf wat bij leg en een paar leren laarzen bestel (b.v.b ariat) ......

ik heb vorige maand an paar echt leren hagelieuwe sancho's overgenomen voor 70 euro :D

maar een paar extra laarzen is nooit weg... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-17 07:29 



 
Profiel   

Ik had ook zitten kijken naar deze laarzen, gok het toch maar niet naar wat ik hier lees ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen