westernwereld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:14

AafkeB schreef:
Maar als ik dan iets post, dan heb ik het idee dat het uitgeplozen wordt om het maar zo negatief mogelijk te zien, En natuurlijk het verwijt dat ik gelijk reclame maak.

Meld zich...zolang je geen antwoord geeft op gestelde vragen kun je moeilijk verwachte serieus genomen te worden. JUIST omdat je bij een zadelmaker werkt zul je daar op afgerekend worden (hoge bomen etc).

En vervolgens gaan we vrolijk door met spammen.. heb je de Boktregels wel eens gelezen...
*Heeft dus geTEMt*

Anoniem

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:16

DD, ik ookal. Omdat het mij een schaduwaccount lijkt. Waarvoor zou je anders dit als 2de post neerzetten.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:18

AafkeB schreef:
Maar, lieve mensen, ik vind ook dat ik hele negatieve vibes krijg terwijl ik dacht dat we fijn over paarden gingen praten.
Ik werk bij een zadelmaker, dus ik weet onderhand een hoop over die materie, dat wil ik graag delen. Ik vind het ook tof dat mensen nu meer aan een goede pasvorm geïnteresseerd zijn.
Maar als ik dan iets post, dan heb ik het idee dat het uitgeplozen wordt om het maar zo negatief mogelijk te zien, En natuurlijk het verwijt dat ik gelijk reclame maak.
Wat een onzin! Ja, ik werk bij een zadelmaker, maar als ik dat niet zou doen dan zou ik ook weinig over zadels weten.En mijn informatie wordt nooit gelezen, want op de volgende bladzijde komt iemand met dezelfde vraag. Ik begin te denken dat ik hier mijn tijd verspil!
En omdat ik niet ad infinitum mezelf wil herhalen hebben wij dit weekend een open dag, waar we open staan voor alle vragen, en jullie alles willen leren wat wij weten. En als ik dit post is het in 10 min weggehaalt.
Het lijkt mij duidelijk dat iemand er geen belang bij heeft dat de mensen verstand van zadels krijgen.
Let maar op, dit stukje is over een kwartier weer weg



Vreemd..... er wordt 2 keer iets over weghalen geschreven terwijl het toch blijft staan..... wat klopt er niet......
En dat iemand eens een stukje tekst mist, is dat zo raar??? Dat je graag over zadels vertelt is prima, maar als je het zat wordt dat steeds weer te doen is er toch niemand die je dwingt? Tenzij je natuurlijk graag reclame maakt......

dana10 schreef:
Hallo iedereen op dit forum,
Ik zit al een hele tijd met verbijstering alle verhalen op dit form te lezen,wat mij heel erg opvalt dat alles op dit form zo negatief is dat ik dit gewoonweg eng vind en er geen woorden voor kan vinden hoe smakeloos jullie overkomen.
Waar is dit form voor gemaakt om het welzijn van het paard en wederzijds ervaringen uit te wisselen,waar jullie meebezig zijn is om mensen die het wel goed bedoelen om zeep te helpen.
Wat ik mij afvraag zit hier iemand achter het forum die er zelf een eigenbelang bij heeft???????????.
Daar krijg ik wel een sterk vermoeden van.
Als dit verhaal erafgehaald wordt weet ik nartuurlijk genoeg en ga ik uitvinden wie hier achterzit want ten slotten doen jullie niet anders en mag ik ook mijn mening geven daar is dit toch Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen voor.
Ik hoop dan den ieder hier maar eens goed over naar gaat denken en dat we de westernwereld moeten promoten en groot maken met posietiefen berichten en iedereen elkaar in hun waarden laten.

Met vriendelijke groet,
Dana10 Boos!

Volgens mij heb je een beetje last van achtervolgingswaanzin, "iemand die hier achterzit" , hoe verzin je het.... Big Brother of zo????
En met smakeloos kun je twee dingen doen, zout erover of weggooien en wegblijven zodat je je niet meer hoeft te ergeren.....
De westernwereld promoot je hier niet bepaald mee, dat doe je met goed te rijden en positief mee te praten ipv dit gemekker.....

Anoniem

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:19

We are watching you! Clown

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:21

Nou, ze heeft in ieder geval 2 pagina's in de wacht kunnen slepen! Dat is mij nog nooit gelukt! Haha!

Anoniem

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:21

Nou nienke, open ook zo'n topic en het gaat lukken!

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:22

Jaaa, zal ik doen (maar niet heus!)

dana10
Berichten: 4
Geregistreerd: 01-06-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 19:29

DubbelDun schreef:
@dana10: Bokt is net Real Life, we doen wel eens aardig en soms wat minder aardig tegen elkaar. Meestal hebben die mensen het er dan ook naar gemaakt Cool

Als je een forum zoekt waar iedereen alleen maar elkaar napraat en gezellig doet zonder een negatieve toen dan ben je hier idd niet op je plaats. Probeer het dan eens bij de andere pure western fora, misschien bevallen die je meer Lachen

Citaat:
Wat ik mij afvraag zit hier iemand achter het forum die er zelf een eigenbelang bij heeft???????????.
Daar krijg ik wel een sterk vermoeden van.

Is dit een verhaal en een discussie en dame ik ben al uit de luiers maar mischien is mijn niveau wel wat hoger ik wil een gesprek en daar gaat het mij om en het gaat hier om de zelfde mensen die het leuk hebben? volgens jou, maar is er dan geen een die met mij in discussie willen.

Anoniem

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:30

Je loopt alleen wat te zeuren, niet echt discussie punten.
En als je niveau echt hoger is, kan je vast beter typen dan dat je nu doet.
Waarover wil je het hebben dan?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:34

.... en vind je dat vreemd?????? Jij wilt graag positief praten, misschien moet je daar zelf mee beginnen......

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:38

vertel maar eens waar je het over wilt hebben,ik heb dat totaal gemist in je openings post Verward

als je het hier niet leuk vind waarom heb je je dan speciaal aangemeld?
alleen om hier te roepen dat jij het hier niet leuk vind.

je hebt erg weinig posts om ergens niet tevreden mee te zijn,want met wie heb je dan dat probleem gehad?

ik vind het hier wel gezellig en leerzaam Sigaar

shillelagh

Berichten: 976
Geregistreerd: 20-02-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:47

Tja....Ik vind het hier ook gezellig leuk en leerzaam.Maar als je nou gewoon op houd met die dingen te zeggen van dat je het niet leuk vind dan hoepel je maar op ga dat maar ergens anders banketstaaf .Als je het gezellig wilt moet je het ook gezellig maken voor je zelf en waarom 'altijd negatiefe antwoorden' omdat het onze mening is over het ding waarom het gaat.
Sorry dat ik slecht typ ik kan niet goed zinnen maken Tong uitsteken

shillelagh

Berichten: 976
Geregistreerd: 20-02-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:48

oja dan banketstaat is anders bedoelt ik wist niet dat dat er zou komen te staan Tong uitsteken

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:06

Okee, kom maar op met je super intellegente en hoog-opgeleide onderwerpen! Ik ben er echt helemaal klaar voor! Misschien leer ik er wat meer van. Want, ja ik ben maar zo'n dom meisje die enorm veel van paarden houd!? Dus waar blijven die onderwerpen??

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:44

Ik had ook al getemd en wat ik erg vreemd vind ik is dat Aafke hier ineens weer opduikt terwijl hier niks over zadels gezegd is.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:53

dana10 schreef:
wat mij heel erg opvalt dat alles op dit form zo negatief is dat ik dit gewoonweg eng vind en er geen woorden voor kan vinden hoe smakeloos jullie overkomen.
Waar is dit form voor gemaakt om het welzijn van het paard en wederzijds ervaringen uit te wisselen,waar jullie meebezig zijn is om mensen die het wel goed bedoelen om zeep te helpen.
Wat ik mij afvraag zit hier iemand achter het forum die er zelf een eigenbelang bij heeft???????????.
Daar krijg ik wel een sterk vermoeden van.
Als dit verhaal erafgehaald wordt weet ik nartuurlijk genoeg en ga ik uitvinden wie hier achterzit want ten slotten doen jullie niet anders en mag ik ook mijn mening geven daar is dit toch Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen voor.


Wat een vaag verhaal. Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed, als je 't niet leuk vind op bokt, rechtsboven zit een heeeel mooi kruisje, als je daar nou eens een keertje op klikt gaat bokt opeens weg en dan hoef je nooooit meer op bokt te kijken. Knipoog

Niemand is verplicht om op bokt te posten enne wat betreft dat negatief zijn, volgens mij lees jij de verkeerde berichten als jij alleen maar negativiteit tegen komt. Haha!

roxxxy
Berichten: 79
Geregistreerd: 19-11-06

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:39

WHAAHAHAHAHAHAHAHAA ik ben blij dat jij er bent, zo heb ik toch nog lekker kunnen lachen op dit saaie forum, hahahahahaha

Anoniem

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 22:13

dana10 schreef:
ik ben al uit de luiers maar mischien is mijn niveau wel wat hoger ik wil een gesprek en daar gaat het mij om en het gaat hier om de zelfde mensen die het leuk hebben? volgens jou, maar is er dan geen een die met mij in discussie willen.


Ik ben ook al een tijdje uit de luiers (jaartje of 32 nu), HBO+ werk- en denkniveau (assessmentuitslagen aanwezig), ik vind het leuk op Bokt (zie aantal posts), en ik wil best een gesprek of leuke discussie met je aan mits het een boeiend onderwerp is.
Dus open een topic over een interessant onderwerp, en we gaan er tegenaan! Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 22:30

Topic is op slot omdat TS een schaduwaccount is.