Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

 
Profiel   

Zoekt er iemand een bijrijpaard omgeving Ter Aar/Alphen aan den Rijn? Ik zoek iemand die echt uit de directe omgeving komt(dus niet mensen die een 3/4 uur in de auto hoeven te zitten ;-) )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 08:03 



 

Alphen is voor mij idd een beetje ver :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:52 



 

Waar woon je dan jans?
Edit, in profiel gekeken ik slaap al half :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:55 



 

:)) slaap lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:00 



 
Profiel   

En wederom op zoek , word er moedeloos van

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 15:07 



 

Dankjewel jans!
Rhenen is ook te ver voor je dan ..

Ik ben half op zoek. Eigenlijk meer naar een rij maatje, die af en toe mee wil het bos in en af en toe een keer licht wil trainen want paard kan niet meer zwaar getraind worden. En misschien soms wil gaan als ik evht niet kan. Maar het is zo lastig. Niemand voldoet aan mn eisen ook :') maar of er is te weinig ervaring, of geen rijbewijs of te jong etc etc
En ik twijfel dan steeds. Terwijl paard de aandacht wel kan gebruiken.. vind het zo lastig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 20:15 



 

Ik ben voorzien :D kreeg pb van een bokker. Op naar leuke buitenritten en wat meer aandacht voor mn lieve haffie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 16:58 



 
Profiel   

Fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 17:05 



 
Profiel   

Ik meld me hier even, ook al ben ik eigenlijk niet echt actief op bokt. Ik ben opzoek naar iemand in de omgeving van Veghel, maar daar schijnt niemand een paard te zoeken ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 19:01 



 
Profiel   

Lauratjuh: ik ken iemand in Oss die op zoek is. Maar jij had een maximumgewicht ivm de grootte van je pony geloof ik toch? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 19:37 



 
Profiel   

Dat klopt inderdaad, hij is ook nog een beetje ielig dus vandaar het maximum gewicht. Hij moet nog een beetje uitzwaren. Dat maakt de zoektocht er ook niet makkelijker op

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 20:05 



 
Profiel   

Ik ben ook rustig aan opzoek naar een bijrijder voor mijn pony in de omgeving van eindhoven. Dus als iemand iets weet hoor ik het graag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 20:11 



 
Profiel   

Lauratjuh: ja snap ik :) mijn vriendin is heel lief maar weegt 89 kilo, dus dat gaat m niet worden hihi.

Bellizdej: waar dan? Ik woon in Sterksel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 20:22 



 
Profiel   

Hedi: Stuur je een PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 21:29 



 
Profiel   

Indien er iemand interesse heeft. 2 Quarters gestald in Cromvoirt kunnen wel wat extra aandacht gebruiken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 14:59 



 

Cromvoirt is hier ook te ver weg helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 16:47 



 
Profiel   

GEZOCHT WESTERN BIJRIJDPAARD OMGEVING BRUNSSUM
hallo
ik ben Liqin. ik ben 16 jaar, ik zit in 4 havo, woonachtig in brunssum.
ik ben opzoek naar een paard die ik mag bijrijden en eventueel mag uitbrengen op wedstrijden (teampenning, cattlepenning en ranch sorting). ik heb ongeveer 6 a 7 jaar western ervaring. ik ben géén typische lesser. ik heb niet alleen ervaring met lespaarden maar ook met veel eigen paarden van jong tot oud, van hengst tot merrie, van een makkelijk karakter tot moeilijk. ik ben niet bang aangelegd en ben zeker niet bang om streng en consequent op te treden tegen "slecht" gedrag als dit nodig is. ik ben heel erg netjes met andermans spullen en heb respect voor eigenaar en paard! ik ben iemand van het woord en ik kom op de afgesproken tijden, gaat het niet dan laat ik het op tijd weten.
wilt u meer van me weten twijfel niet om contact met mij op te nemen! geef me dan een pb'tje

met vriendelijke groet Liqin Veternik

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-17 09:16 



 
Profiel   

Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een lease bijrijd paardje omgeving Gelderland zuid (tegen Noord Brabant aan zo ongeveer): onze allround western gereden Appaloosa kan nog wel een extra vriendinnetje gebruiken eventueel.

(Om maar even het topic weer leven in te blazen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 18:15 



 
Profiel   

Hoi, ik ben rustig aan op zoek naar een bijrijder voor mijn Paint horse, reining getraind. Voor 1 of 2 dagen in de week, hij staat in vol pension, binnenbak aanwezig. Ik vraag geen bijdrage. Hij staat in Waalre. Groetjes Renée

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 22:38 



 
Profiel   

Bijrijder gezocht voor solid paint merrie in Leusden

Bijrijder aan het woord hier: de eigenaresse van mijn bijrijdpaard gaat zich dit jaar wat meer concentreren op de zoon van Jamy, waardoor ze voor Jamy een extra bijrijder zoekt. Na bijna drie jaar bijrijder te zijn, spreek ik uit ervaring: Jamy is een heeeeeeeeel leuk paard en zeker de moeite waard om te komen rijden <3

Jamy is een bijna 10 jarige solid paint merrie met wedstrijd ervaring in de allround onderdelen: showmanship, in hand trail, trail, pleasure, horsemanship. In 2015 is ze maar liefst zes keer Nederlands kampioen geworden met de eigenaresse. Ze is een erg lief paard, heeft wel een beetje een karaktertje maar ze zal nooit opzettelijk gemeen doen. Als bijrijder krijg je ontzettend veel de vrijheid. Ik ben als bijrijder ook met haar op wedstrijd geweest, en af en toe gaan we naar het bos en de hei (op stap afstand van stal). De stal is privé bij de eigenaresse aan huis, met in totaal 6 paarden. Er is veel privacy en het is er erg gezellig :j
Jamy zoekt een bijrijder voor 2 a 3 dagen per week, er wordt wel een kleine bijdrage gevraagd. Bij voorkeur iemand met al wat western ervaring. Lijkt dit je wat, stuur me dan een privébericht en dan breng ik je in contact met de eigenaresse! (Bellethjeee op bokt)

[ img ]

[ img ]


Voor meer foto's zie mijn profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 13:40 



 
Profiel   

Ik heb al vier jaar drie westernverzorgpaardjes :) Het zijn alle drie quarters. Ik rijd er twee van, maar helaas staan ze alle drie te koop. Ik merk nu wel dat het erg moeilijk is om een westernverzorgpaard te vinden. Dus als iemand toevallig nog iets weet in omgeving Lelystad hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-18 16:53 



 
Profiel   

Ik meld me ook maar even, ben opzoek naar een verzorg/bijrijd paardje. In omgeving Noordwijk (Zuid-Holland).

Zie mijn advertentie voor meer info :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-18 16:51 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een bijrijdpaardje omgeving Everdingen (wil best een half uurtje rijden) ik heb jarenlang paarden gehad (een paint en een volbloed arabier) en voornamelijk western gereden. Destijds verkocht omdat ik ging samenwonen. 3 Kids gekregen waarvan de jongste bijna 7 wordt en ik meer tijd krijg om weet te gaan rijden. Nu ons eigen boerderijtje gekocht en ruimte voor paarden in de toekomst. Tussendoor regelmatig gelest, maar niet wekelijks gereden. Ik zou heel graag weer gaan rijden en weer lekker met paarden bezig zijn. Eventueel ook lessen volgen op eigen kosten is ook geen probleem!


Mocht je wat weten, of meer info over mij willen dan hoor ik graag van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 04:33 



 
Profiel   

https://www.bokt.nl/markt/ad/470870/wes ... addinxveen

Gezocht: westernbijrijder Waddinxveen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 08:04 



 
Profiel   

Mijn vrouw is op zoek naar een westernbijrijdster voor haar Quarter
Hij staat op pension in Schoonrewoerd wel een betrouwbare graag bij interesse graag een pb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-18 08:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen