Hobbelen op Diamond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Hobbelen op Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 15:13

Ik weet niet eens of dit nog wel western in the picture waardig is :+ Nog getwijfeld of ik ze zou plaatsen, maar ben er stiekem toch wel erg trots op.
3 jaar geleden begon ik op Trainingsstal Starnmeer met western rijden, als een bang musje :') durfde niet van de longe af en de knop niet los te laten. Misschien dat mensen mijn topics nog wel kennen. Vlak nadat ik ben gaan rijden ging er een vriend mee, die daar voor t eerst ging paardrijden. Ook van hem bestaan er nog wel 1 of 2 topics, toen werd er nog gezegd, is dat echt maar een vriend, volgens mij wel meer.

Nu 3 jaar later rijd ik, onder begeleiding van mijn top instructrice, op meerdere paarden weg, heb ik af en toe een stalwedstrijd meegedaan, maar ben ik nog steeds stapelgek op mijn favoriete lespaard, Diamond. Met haar kan ik lezen en schrijven. Ik denk, zij doet. En we kunnen wel meer als hobbelen hoor ;)
Maar, nu 3 jaar later, hebben die gewone vriend en ik elkaar het ja-woord gegeven, en is onze eigen cowboy op komst. Vandaar het hobbelen. Fysiek gaat t allemaal iets minder, en doe ik rustig aan in een privélesje. Mijn man was afgelopen zondag mee om foto's te maken omdat ik vermoed dat dit een van de laatste keren is, al hoop ik nog lang door te hobbelen :)
Leuk detail, ze is zelf ook drachtig :D alleen ben ik een stuk verder haha.

De spinfoto's zijn helaas mislukt haha, en de galop staat er niet op.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Susannah92

Berichten: 475
Geregistreerd: 13-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 15:20

Wat word ik ontzettend blij van jouw big smile op de foto's!
(Verder kan ik je als startende westernruiter niet heel veel commentaar geven, behalve dat je een leuk paard onder je kont hebt :Y))

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Hobbelen op Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 15:56

Inderdaad, je straaaaalt! :) Lekker samen aan de zwangerschapsgym! :D Geniet ervan, het ziet er zéker uit als wel ietsje meer dan alleen maar hobbelen :))

Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Hobbelen op Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 19:51

Tnx :D we waren voorheen fanatieker. Maar rijden met haar is gewoon echt genieten voor mij <3 heb nog nooit zo'n bijzondere band met een paard gehad