Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Genieten op het strand met AV Nashwa!

 
Profiel   

Afgelopen zaterdag was het weer tijd voor de jaarlijkse snertrit; met een hele tros arabische volbloeds lekker over het strand zwerven! Het was echt schitterend mooi weer en dan ook nog eens twee hele goede fotografen present..... :D *\o/*

Geen rijtechnisch hoogstandje, Nas en ik hebben erg veel pech gehad en ik ben haar pas kort eindelijk weer aan het oppakken. Bovendien plakte ze verschrikkelijk aan haar vriendin en werd daardoor nogal chaotisch, wat ik ook totaal niet van haar gewend ben en voor wat oeps-momentjes zorgde :') Maar we hebben ontzettend genoten en er zijn schitterende foto's gemaakt, waarvoor grote dank aan Pim Photos en Reindert Jansen _/-\o_

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ons 2e galopje in zo'n 1,5 jaar tijd :D iets later bleek m'n singel een tíkkeltje losjes te zitten :') geen wonder dat t zo wiebelig voelde :')

[ img ]

[ img ]

Oeps-momentje :=

[ img ]

Sfeerplaatje..

[ img ]


[ img ]

[ img ]


En mijn 2 absolute favorieten <3

[ img ]

[ img ]

Dank voor het kijken! :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:03 



 
Profiel   

Wauw! Wat lekker zo op het strand met dat mooie weer :D Door wie wordt dat georganiseerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:07 



 
Profiel   

Wat een leuk dier <3 En heerlijk lijkt me dat, zo galopperen over het strand.. ziet er heel ontspannen uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:08 



 
Profiel   

Bedankt! Na het eerste rondje galop kreeg ik de smaak ook echt te pakken :D
Wordt georganiseerd door C&C Arabians, dit was geloof ik de 4e editie! Nadien altijd gezellig blijkletsen met een kom snert erbij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:10 



 
Profiel   

Wat een gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:13 



 
Profiel   

Ik herinner me eerdere fototopics van je, Nashwa is alweer een stuk lichter dan toen!
Ze is echt prachtig, zo'n mooi gezichtje ook :)

Heerlijk om lekker op het strand te rijden zeg, en klinkt heel gezellig met zo'n groep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:14 



 
Profiel   

Bedankt!

Ik zat toevallig vanmorgen met verbazing naar een fb herinnering van vorig jaar te kijken, toen was ze echt nog een stuk donkerder, gaat zo hard ineens!
Ze is vooral ook zo verschrikkelijk lief <3

Ontzettend leuk inderdaad! Meestal ook van alles wat, ervaren paarden en paarden die nog maar kort ohz zijn...alles kan, dat maakt het ook dubbel leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 12:17 



 
Profiel   

Is het een vaste groep? Als ik een keer de kans krijg zou ik ook wel een keer op het strand willen rijden, met een groep AV's is dat natuurlijk het allermooiste :D Heb je ook foto's van de groep? O:)

Wel gaaf zo'n bosal trouwens. Ik rij ook bitloos, maar heb nooit met bosal gereden, dat schijnt ook heel anders te werken dan bijv. een sidepull of touwhalster, vanwege de hefboomwerking. Rijd je hier altijd mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 13:03 



 
Profiel   

Oh nee hoor, iedereen is welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :) we gaan in de zomer ook altijd een keer zwemmen, zelfde strand.
Zal even zoeken, in m'n profiel staat geloof ik wel een groepsfoto van 2 jaar terug.

Ben er zo blij mee! Rijdt inderdaad wel anders, t is echt de kunst van het er af blijven :D heel kort optillen en meteen weer los. Daarom baalde ik ook dat ze zo chaotisch deed, moest er her en der meer aan zitten dan ik wilde (maar woest op d'r vriendin af stormen was ook weer geen optie :') ).
Thuis rijd ik gewoon op snaffle'tje, ook omdat we nog erg werken aan aanleuning. Enkele keer op bosal als ik vooral wil richten op stuur-oefeningen, met bosal is het lastig valsspelen, voor mezelf ook altijd goede oefening om te blijven werken aan 'less is more' :D
Als we naar duin of strand gaan rijd ik liefst bitloos, voor Nas ook gewoon fijner, lekker ontspannen. Als ze d'r koppie er bij houdt is ze er super op te sturen en de rem doet 't altijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 13:29 



 
Profiel   

Ok, ik hou me aanbevolen voor de volgende rit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 14:21 



 
Profiel   

Wat een mooie fotos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 14:44 



 
Profiel   

Bedankt!

Kesje ik stuur je pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 15:30 



 
Profiel   

Super!! Wat is ze knap!! De een na laatste foto vind ik prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-17 16:02 



 
Profiel   

Prachtige foto's Amyz! Echt heel mooi!
Fijn dat de draad weer opgepakt kan worden!

Het zadel lijkt zo groot en voorbij de laatste rib te komen (of werkt dat anders dan bij engels en zeg ik iets doms :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-17 16:30 



 
Profiel   

Dank jullie! :)

Is bij western zadels sowieso iets anders (zo ver ik weet :+ ) daarbij had ik voordat ik overstapte al zo veel pas-stress gehad met m'n engelse zadels dat ik die zorg meteen wilde elimineren :+ Dus een boomloos zadel gekocht :D En dat ligt natuurlijk weer net anders dan een boomzadel... Is uiteraard ook naar gekeken en daarbij is Nas zeeeer communicatief :')
Nog steeds ontzettend blij met m'n keuze, ze loopt er zo fijn onder en hoef me niet druk te maken als ze verandert in bespiering!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-17 17:45 



 
Profiel   

wat een gave foto's zijn er gemaakt zeg.
en je hebt een heel mooi paardje.
fijn dat je er weer lekker mee aan de gang kan nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 08:20 



 
Profiel   

<3
wat een geve foto zeg! Zowel de foto zelf als van jullie als combinatie +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 08:41 



 
Profiel   

Super mooie foto's en wat goed dat je dit met bosal aandurfde zo op het strand in galop! Hopelijk gaat alles de goede kant op voor jullie! Een kleine tip: let wel op dat je niet teveel in stoelzit gaat zitten, is misschien omdat het zadel nog niet helemaal is 'ingereden'?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 18:27 



 
Profiel   

Bedankt!
Ze is altijd superlief (alleen nu dus iets maller dan ik gewend ben haha), heb ook wel gewoon met halster over het strand gereden (alleen dan wel enkel in stap :+ ). Als de rem het maar doet haha.

Het viel mij inderdaad ook al op! Ging denk ik iets te makkelijk zitten O:) vanmiddag even gereden en inderdaad goed op m'n zit gelet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 22:23 



 
Profiel   

Wat een gave combinatie. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-17 11:25 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een prachtige combinatie, en wat heerlijk om zo op het strand te kunnen rijden! Wat voor een pad heb jij onder de BM liggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-17 23:06 



 
Profiel   

Bedankt! :)

Ik heb er een Skito pad onder liggen. Zit echt fantastisch en verdeelt de druk correct :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-17 19:11 



 
Profiel   

Wat ziet dit er lekker uit zeg! {:}
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-17 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen