Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Footworkdunitgreat - van reining tot in hand trail.

 
Profiel   

Afgelopen weekend zijn we twee dagen op wedstrijd geweest met Footworkdunitgreat oftewel Grace.
Grace gaat steeds beter in de reining, ik begin het langzamerhand ook een beetje te snappen nu :Y)

We scoorde bij de showtime charity reining in Grathem een 64 bij de beginners en een 66,5 bij de amateurs. En er was een superleuke fotograaf! :D
De dag daarna zouden we naar Woudenberg gaan voor de in hand trail en horsemanship (klasse L2) aangezien Grace wat minder energiek als normaal mee liep naar de paddock besloten haar wel mee te nemen (aangezien we ook een stal hadden) maar alleen de in hand trail te starten en de horsemanship te skippen. :D

Grace vond het ondertussen al weer geweldig en was helemaal happy en druk :+
Ze stak zo goed in dr vel dat we zelfs mijn andere paard (Mea, met >10 jaar trail ervaring) eruit liepen en een tweede plek behaalde!

De winst van de zondag met Grace en mijn andere paard Mea mag er ook wel weer zijn _/-\o_
[ img ]

De foto's zijn binnen, dus die show ik natuurlijk graag even met jullie! *\o/*
Nu nog even nadenken welke ik ga bestellen *D

De zaterdag, reining show:

1. Stopje in de beginners (2 handen)
[ img ]

2. Stopje in de amateurs (1 hand)
[ img ]

3. Belonen, want ik was trots op dr *\o/*
[ img ]


En de zondag, de in hand trail:
Met net gelakte hoefjes en heeeel veel staartjes & een matje :Y)

4. Een brug is doodeng, dus ik zet mn speknek er maar even op <3
[ img ]

5. Ohmy een brug...
[ img ]

6. Ook voor het hek geld dat dat allemaal wel spannend is hoor :+
[ img ]

7. Het vierkant hadden we één keer eerder thuis geoefend, en ze heeft netjes gedraaid zonder wat aan te raken, missie geslaagd :Y)
[ img ]

8. Even een onderonsje :)
[ img ]

9 & 10. En ze kan heel knap kijken..
[ img ] [ img ]

11. Maar ook heel erg grappig xD
[ img ]


Ik hoop dat jullie met ons mee genoten hebben :D
De volgende wedstrijd is op 9 april 2017 in Aalsmeer bij stal Wennekers. *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 17:52 



 
Profiel   

Super gedaan! heerlijk veelzijdig paard heb je toch, kan altijd genieten van jou topics :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 20:11 



 
Profiel   

filly schreef
Super gedaan! heerlijk veelzijdig paard heb je toch, kan altijd genieten van jou topics :)

Dankjewel *\o/* Ja ze begint het allemaal steeds meer te snappen en ook leuk te vinden, wie weet doe ik ooit nog wel de showmanship of pleasure mee met dr :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-17 08:07 



 
Profiel   

Zo, wat een veelzijdig paardje heb je daar die bovendien ook superknap is! Hoe krijg je die staart toch zo mooi dik? (of is het een extension?) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-17 18:05 



 
Profiel   

AstraGirlie schreef
Zo, wat een veelzijdig paardje heb je daar die bovendien ook superknap is! Hoe krijg je die staart toch zo mooi dik? (of is het een extension?) :)


Dankjewel! :D Ehh eigenlijk doe ik er niet zo heel veel aan, eens per week haal ik hem helemaal uit de klit en spray ik wat cowboy magic, ze heeft van zichzelf vrij veel manen en staart. Hij is wel gevlochten in de winter, in de zomer mits er nog geen vliegen/insecten zijn, wil dat ze anders kan zwiepen met dr staart om de beestjes weg te halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-17 20:24 



 
Profiel   

Wat een prachtig paardje, en wat doe je veel leuke dingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-17 22:24 



 
Profiel   

Wieneke; goed gedaan weer! Wat heb je toch fijne paardjes en wat gaat het toch allemaal lekker zo! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-17 13:44 



 
Profiel   

justkid schreef
Wat een prachtig paardje, en wat doe je veel leuke dingen!



emil01 schreef
Wieneke; goed gedaan weer! Wat heb je toch fijne paardjes en wat gaat het toch allemaal lekker zo! Gefeliciteerd!


Dankjullie :D *\o/*

Ja gaat super inderdaad, het lijkt wel of ze me op deze manier wil bedanken voor alle dingen die we doen (dan een dagje los uitleven in de longeercirkel, dan een buitenritje, een reininglesje, trailparcoursjes oefenen, horsemanship oefenen en aan de hand werken) :) Is heerlijk om dat paard zo te voelen groeien, ook in vertrouwen is ze echt gigantisch gegroeid afgelopen jaar. Toen had ik dr het bruggetje nog niet op zien gaan aan de hand :+ :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-17 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen