Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:34

Cowgirl for one day!

Afbeelding


Vandaag had ik dus de eer om mee te mogen rijden in de reiningles bij Wendy van Osch! *\o/*
Dit stond al een tijdje heeel hoog op mijn 'paardenlijstje' om een keer te doen, en today was my day! :D
Ik had zoiets nog nooit gedaan, überhaupt maar een aantal keer in een westernzadel gezeten, maar ik had wel een overdosis aan enthousiasme en dat was ook goed :')

Ik mocht op Spice :) Een nog wat jongere merrie maar wel eentje die precies wist wat de bedoeling was.
Voor mij dus heel fijn, want zo kon ik echt voelen en ervaren hoe dit is :)
En wauw wat heb ik genoten, en zit nog steeds met een big smile nu :D
Dames, enorm bedankt voor deze kans en de gezellige dag!
Foto's zijn gemaakt door Marlies en Amanda, filmpje door mijn moeder (krijg er helaas maar eentje geupload

Om te beginnen gewoon een mobiel-foto van mij en Spice!
Goh, ik moest wel even wennen aan zo'n "klein" paard ;)

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding Afbeelding


En de stops! Erg blij met deze foto's, heel leuk aandenken voor mi!
Bedankt dames!

Afbeelding




Afbeelding


Afbeelding


Ik heb echt een onwijs leuke dag gehad! Nogmaals bedankt iedereen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:36

Je deed het goed hoor!! +:)+
Fijn dat je het leuk vond!!

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:23

Je deed het leuk! :D Is toch wel even wat anders dan een springpaard he :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:15

Emita schreef:
Je deed het leuk! :D Is toch wel even wat anders dan een springpaard he :P


Dat was even vreemd toen ik daar net weer opstapte :')


Daihyo

Berichten: 88045
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:02

Ging lekker! Fijn paardje ook, die Spice :j

savanja10
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-14
Woonplaats: Venray

Re: Als springruiter in het westernzadel bij Wendy van Osch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:54

Welke laarzen heb jij <3 fijn paardje spice ga daar zondag wedstrijd mee rijden *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:03

Wat leuk! Mijn paardje (Footworkdunitgreat) komt bij Wendy vandaan! :D

Enneh dit staat je goed, ziet er netjes uit! Maak van je springpaard anders een western-spring-paard? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:18

@savanja10 die laarzen zijn helaas al heel oud, van mijn instructrice van vroeger toen zij western reed :)

En spice is echt een heerlijk paardje! Nog het voorwaartse van inderdaad een "jonkie" maar wel deze knopjes al, voor mij dus perfect :D

En @xxwienekexx ik heb er wel is over nagedacht o het erbij te doen met d'r... Echter is het best duur, en moet ik ook eerlijk zeggen dat ze er absoluut de bouw niet voor heeft, en het wel eerlijk naar m'n paard moet blijven als ik dit soort dingen zou willen :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:23

Anoniem schreef:
En @xxwienekexx ik heb er wel is over nagedacht o het erbij te doen met d'r... Echter is het best duur, en moet ik ook eerlijk zeggen dat ze er absoluut de bouw niet voor heeft, en het wel eerlijk naar m'n paard moet blijven als ik dit soort dingen zou willen :)


Da's zeker waar, wij hebben bij de WRAN 2 belgisch trekpaarden in het topniveau meelopen en die komen goed mee, maar nou moet ik wel eerlijk zeggen dat vanaf de sub-top het grootste gedeelte Paint, Arabier of Quarter is, daaronder doet echt vanalles mee.

Overigens mag je nu vanaf de laagste klasse (L5) de stap en draf klasse, met normale optoming mee doen (je gewone springzadel/hoofdstel) met een daglicentie, hoef je ook nergens lid van te zijn. Misschien is dat ooit een keertje wel leuk :D

Het is wellicht wel leuk om thuis eens een vierkantje/L-oefening of hek neer te zetten van staanders en balken? :P Merk dat als ik de bak weer eens vol leg met mikado (als enige westernruiter op de stal) alles van schrik mee gaat doen, van kwpner tot fries :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 21:12

xxwienekexx schreef:
Anoniem schreef:
En @xxwienekexx ik heb er wel is over nagedacht o het erbij te doen met d'r... Echter is het best duur, en moet ik ook eerlijk zeggen dat ze er absoluut de bouw niet voor heeft, en het wel eerlijk naar m'n paard moet blijven als ik dit soort dingen zou willen :)


Da's zeker waar, wij hebben bij de WRAN 2 belgisch trekpaarden in het topniveau meelopen en die komen goed mee, maar nou moet ik wel eerlijk zeggen dat vanaf de sub-top het grootste gedeelte Paint, Arabier of Quarter is, daaronder doet echt vanalles mee.

Overigens mag je nu vanaf de laagste klasse (L5) de stap en draf klasse, met normale optoming mee doen (je gewone springzadel/hoofdstel) met een daglicentie, hoef je ook nergens lid van te zijn. Misschien is dat ooit een keertje wel leuk :D

Het is wellicht wel leuk om thuis eens een vierkantje/L-oefening of hek neer te zetten van staanders en balken? :P Merk dat als ik de bak weer eens vol leg met mikado (als enige westernruiter op de stal) alles van schrik mee gaat doen, van kwpner tot fries :Y)


Ik ga mij er is wat meer in verdiepen! :D