Tune op de Western Days!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Tune op de Western Days!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 19:47

Afgelopen zaterdag en zondag waren het weer western days bij PCK Eersel.
Met mijn reiningpaard 'Tune' heb ik deelgenomen in de Reining Beginners en Reining Amateurs.
Tune is een kleinzoon van Einstein (Great Resolve) en is 5jr, ik heb hem nu 10 maanden.

In de Reining Beginners reden we pattern 6, gezien dit een beginnersklasse was mocht er op een bit op 2 handen gereden worden. Gezien ik daarna nog een klasse mocht starten heb ik besloten dit pattern op 2 handen te rijden.
Hij voelde heel goed aan, was lekker relaxed en dat resulteerde in een score van 68,5 *\o/* *\o/*
Deze score was ook meteen goed voor de 1ste plaats in de reining beginners en ik won een bon voor een gratis les van Wendy van Osch.

Daarna volgde de Reining Amateurs, pattern 9 met een run in. Geen simpel pattern, maar wie niet waagt wie niet wint. Weer een heel fijn gevoel, hij was fijn te sturen, ging vlot de spins in en stopte heel netjes *\o/* Helaas heb ik dit pattern zelf wat slordig gereden en 2x gestopt op de midden marker (4 penalties dus), ondanks dat toch nog een 64 score weten te rijden dus weer tevreden met mijn vriendje!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als afsluiter nog even een supervette foto van 4 weken geleden in Grathem op de DRHA.

Afbeelding

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Tune op de Western Days!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:58

+:)+ +:)+ +:)+ Ziet er super uit!

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Tune op de Western Days!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:32

Gaaf paard!ziet er netjes uit, gefeliciteerd met jullie 1e plaats.

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:51

Ik heb jullie gezien zondag. Prachtig paard heb je, en gefeliciteerd met je 1e plaats!