Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jael89

Berichten: 77
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:30

Je kunt de GPS coördinaten ook invoeren in je navigatie systeem. Omdat de groompunten meestal niet echt een adres hebben werkt dat vaak ook beter!

Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 10:04

Ik hoop dat omdat het nu weer even goed droog is, de route wat minder modderig gaat zijn. Ik ben iig allang blij dat het morgen droog is :)

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:07

Moos99 schreef:
Iemand enig idee wat het adres is van GP2? Ik wil mijn moeder hierheen sturen maar ze werkt met navigatie. Ik zie wel uitleg hoe je er vanaf GP1 komt, maar niet gewoon vanaf het parkeerterrein. Ik zie dat je een zandpad in moet op de bakelsedijk, maar wat is dan precies het adres.



Ik doe dan wel niet mee ik rij wel heel veel met mijn paard in dit bos.

Het zandpad heeft geen "adres" en geen straatnaam. Maar vanaf de Bakelsedijk kan je het punt wel zien liggen. (tenminste vorig jaar).

Veel plezier allemaal!

Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 10:20

friesam schreef:
Moos99 schreef:
Iemand enig idee wat het adres is van GP2? Ik wil mijn moeder hierheen sturen maar ze werkt met navigatie. Ik zie wel uitleg hoe je er vanaf GP1 komt, maar niet gewoon vanaf het parkeerterrein. Ik zie dat je een zandpad in moet op de bakelsedijk, maar wat is dan precies het adres.



Ik doe dan wel niet mee ik rij wel heel veel met mijn paard in dit bos.

Het zandpad heeft geen "adres" en geen straatnaam. Maar vanaf de Bakelsedijk kan je het punt wel zien liggen. (tenminste vorig jaar).

Veel plezier allemaal!


Ik had al een beetje op google maps gekeken idd. Denk dat als ze bakelsedijk invoert het wel goed moet komen. thanks :)

Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 22:39

Ik wens iedereen veel succes morgen!!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:50

Ik ben van de startlijst, Breezje voelde vandaag niet helemaal 100%. Ga jullie bewonderen aan de zijlijn, met camera :D

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:51

Veel succes allemaal !

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 06:16

Tot straks! *\o/*

_suus19_

Berichten: 1723
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 07:16

Jammer zeg psydoxy!

Tot straks :D *\o/*

Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 19:17

zo weer thuis na een lange dag. Ik heb niet gewacht tot de prijsuitreiking, maar alle waardes waren in orde gelukkig. Star was alleen echt heel vervelend :o
Ze had alleen maar haast, wilde heel hard en was gewoon niet te houden. Ik heb hierdoor niet echt kunnen genieten. Los teugeltje ging niet, dan was ik haar kwijt. Was dus geen fijne rit voor ons. Helaas!

Volgende keer gaat het wat beter hopelijk :)

AlexVB

Berichten: 915
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:54

Gefeliciteerd aan iedereen die deze wedstrijd goed heeft uitgereden. Er waren er maar een paar die door kreupelheid zijn afgekeurd. Onze amazone heeft het ook goed gedaan.

dus nogmaals gefeliciteerd Alison en Zembla met het goed uitrijden en het behalen van het laatste puntje voor Zem. Het was leuk jullie te groomen.

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 20:17

Wat een topdag! Heel trots op mijn toppony, een 1e plaats in de korte klasse 2, 2e groep. En bij de jeugd ook een 1e plaats.
nog nooit zo hard gereden, 16,4 gemiddeld! En ze herstelde super. Ik ben helemaal blij :)

Ilse_123

Berichten: 3788
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 20:38

Gefeliciteerd Kim!

Nou ik heb lekker gereden hoor Sanne, ondanks dat Star een beetje 'fanatiek' was :+ . Kany vond het allemaal prachtig, die heeft echt lol gehad, en naderhand nog al mijn frietjes opgegeten :Y)
Was echt en top ervaring en ga zeker een startkaart aanvragen :D

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 20:45

Fijn dat het zo leuk was ilse, verslavend he endurance ;)

Stelvio
Berichten: 831
Geregistreerd: 03-12-06
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:06

Voor mij is de wedstrijd ook super verlopen!
M'n planning was om 10 a 11 km/uur te rijden, maar Klava liep zo lekker, dat het 14 km/uur is geworden ☺️ (13,977 om exact te zijn)
Hartslagen van 44 & 48 bpm, dus ook helemaal prima!
Had ik niet verwacht zo de eerste wedstrijd van het seizoen.

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:19

Jee, ook weer thuis van een dagje bibberend vrijwilligen :D Was erg leuk, heb nog een berg foto's die zal ik asap ergens neer planten. Gaat 'm vanavond niet meer worden...

Blij dat ik m'n paard thuis gelaten heb en afgemeld voor de wedstrijd. Hij zit volledig onder de bultjes >;), waarschijnlijk andere snede hooi gehad, geen wonder dat hij niet 100% fit was gisteren.

_suus19_

Berichten: 1723
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:54

Jammer Moos99, maar gelukkig waren je waardes nog wel goed :)
Gefeliciteerd Kim! Je hebt mij ergens ingehaald en toen was je idd binnen 200 meter alweer uit het zicht haha :P
Nette hartslagen Stelvio :j
Bedankt voor het vrijwilligen Psydoxy! Was het koud? Balen van je paard. Hopelijk is het snel over..

Ik heb ook een topdag gehad :D Was eerste wedstrijd voor het paard, en hij vond alles best spannend, maar hij leert zo snel! Vond de waterkar halverwege doodeng, maar uiteindelijk durfde hij er toch heen en heeft zelfs nog gedronken. Ook alle omgezaagde stapels bomen, huizen, hopen zand, plassen etc. waren eng, maar hij is heel dapper in zijn eentje overal langsgegaan. Was bang dat ik hem misschien niet kon houden en hij overal achteraan zou vliegen, maar hij liet andere paarden netjes inhalen :)

Wat een verschil met m'n andere paard zeg. Dat is altijd zo'n gestress en dan ben ik ook volledig gesloopt aan het eind van de dag. Dit was echt heel relaxed :D Helaas is hij niet van mij, ik hoop dat zijn eigenaar hem nog lang niet terug wil :+

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 06:48

Super Kim, gefeliciteerd!!!! *\o/*

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:19

Het was een hele leuke wedstrijd weer dit jaar! :))

Zemmie heeft de 41 km goed uitgelopen :)

Alex bedankt voor het groomen! :))

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:34

Was onze eerste wedstrijd in de Endurance en jee, volgens mij hooked! :D
Wat een leuke sport!
We hebben klasse 1 kort gereden met een mooie gemiddelde snelheid van 11,26 en hartslag van 36 op de nakeuring. Onze eerste puntjes zijn binnen! Trots op mijn westernpony!
Petje af trouwens voor de organisatie, super georganiseerd!

Benieuwd naar de foto's! :):)

VanHuisUit

Berichten: 6694
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Fiere Noarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:37

Zag er ook erg goed uit Kim *\o/*
Ons klasse 2 debuut was helemaal top, voorzichtig gereden en alles ging prima.

@Suus wat heerlijk he als ze zich normaal gedragen. Heb ik met mijn pony ook. Ze was alleen beetje opgefokt met de massastart maar ja, dat had ze ook nog nooit eerder meegemaakt en is soms ook een beetje een gedoetje.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:51

Wat een heerlijke wedstrijd! :D heb het wel errug koud gehad... := stond op een erg koud punt.. maar dat mocht de pret niet drukken!

Gefeliciteerd Kimberley!
En de rest ook natuurlijk!

Ik ga vanmiddag de foto's online zetten! :)

_suus19_

Berichten: 1723
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:57

Gefeliciteerd met je geslaagde debuut VanHuisUit! Massastart went vast wel na een paar keer :)

Inderdaad heeeel erg fijn als ze zich gedragen. Ik was zo blij dat ik hier net met mijn andere paard klasse 2 reed. Wat was het druk in de vetgate zeg. Mijn eigen paard zou volgensmij de hele boel op z'n kop gezet hebben.
Zet me wel aan het denken hoor. Dit is zoveel fijner, waarom probeer ik het uberhaupt nog met m'n eigen paard.. Maarja endurance is verslavend he zeggen ze :+

Waar stond je Muurp? Ik heb je of niet gezien of ik heb een post gemist ofzo, oepssss
Ik ben heel in het begin verkeerd gereden, maar toen ben ik een stuk teruggereden tot ik de route weer vond en dacht ik dat het goed was. Maar misschien heb ik toch iets gemist.

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:06

Ben benieuwd naar je foto's murielle! Heb volgens mij geen eens hoi gezegd excuus!

@suus, gefeliciteerd! Ik kan me zo niet 1 2 3 voor de geest halen wie jij dan was... :o
Smurf wordt soms vervelend als we iemand hebben ingehaald, dan stopt ze ineens en wacht ze tot de rest weer bij is om daar achter te plakken. Als ik dan even doorrij tot we weer alleen zijn loopt ze wel fijn!
Vetgate viel overigens best mee, je hebt toch je eigen hoekje waar je bezig bent

@Maaike,
Jij ook gefeliciteerd, ik wist niet dat dit je debuut was dacht dat jullie allang een aantal klasse 2 gereden hadden! Je pony is leuk, ook zo'n kleine. Ze is net een beetje ranker nog dan smurf had ik het idee, dunnere beentjes en een iets fijner hoofd.
Ik vond de massastart heel relaxt, wilde graag vooraan starten toen ik de rest zag stuiteren bij het instappen. Vooraan starten is eigenlijk altijd relaxter dan achteraan

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Eerste wedstrijd van het jaar, Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:36

@suus; ik stond bij GP 2 :) En stond beide kanten op te fotograferen (5 & 15km op de zwarte route).
Ik was geen controlepost, werd wat lastig in combinatie met fotograferen haha.

@kim; geen probleem :D Kan gebeuren! Je was gewoon druk haha.