Endurance Grolloo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janex

Berichten: 268
Geregistreerd: 13-03-14
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: Endurance Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:52

Wat leuk om te zien hoe het gegaan is! Mijn vriendin is net aan 1e geworden! Super trots op ze!
Degene die 2e was geworden stonden met de paddock naast hun en dat was een jeugdruiter (net zoals mijn vriendin) en die ouders werden helemaal boos op mijn vriendin dat ze 1e was geworden omdat ze zogenaamd 'de eerste plek had afgepakt van hun dochter' geniaal :')
Voor de mensen die het willen weten, ze reed klasse 3
Gaat iemand hier toevallig ook naar Wassenaar ? Ik ga daar weer groomen lijkt me leuk om een paar van jullie tegen te komen :)

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:54

janex schreef:
Wat leuk om te zien hoe het gegaan is! Mijn vriendin is net aan 1e geworden! Super trots op ze!
Degene die 2e was geworden stonden met de paddock naast hun en dat was een jeugdruiter (net zoals mijn vriendin) en die ouders werden helemaal boos op mijn vriendin dat ze 1e was geworden omdat ze zogenaamd 'de eerste plek had afgepakt van hun dochter' geniaal :')
Voor de mensen die het willen weten, ze reed klasse 3
Gaat iemand hier toevallig ook naar Wassenaar ? Ik ga daar weer groomen lijkt me leuk om een paar van jullie tegen te komen :)


Dan weet ik wel over wie dat gaat.
Iedereen kan nu zo in de uitslagen dit opzoeken. Niet heel netjes want we weten niet hoe het gegaan is...

ayhno
Berichten: 869
Geregistreerd: 24-10-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 08:56

Muurp schreef:
[ [url=m/wBlWgC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vooral foto's van de hogere klasses, enkele van klasse I.

Link naar de foto's: https://www.oypo.nl/E61F118665D64F1B

Nabestellen kan via de bovenstaande site. Wil je andere formaten/materialen (groter dan 15x22cm of bijvoorbeeld op canvas) mag je mij altijd mailen; info@muriellemulder.nl , of mij een privébericht sturen. Dan kunnen we dit even kortsluiten.

De foto's die in dit album staan (dus met copyright) mag je gewoon kopiëren/opslaan en gebruiken voor Social media/Bokt/etc.
De foto kun je opslaan door even een printscreen te maken van de foto. Het zou fijn zijn als je mijn site ( http://www.muriellemulder.nl) bij de foto vermeld.

Een betere optie is om de (gratis) foto's op internetformaat (max 750px met copyright) bij mij te bestellen, dan zijn de foto's iets groter en van betere kwaliteit. Dit kost dus niks extra's, maar hou er wel rekening mee dat het wat langer kan duren omdat ik de foto's dan opnieuw moet opzoeken/bewerken.

Hopelijk zit er wat leuks voor jullie tussen. :D

Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen of een pb'tje sturen!

[ [url=m/hqgvCS.jpg]Afbeelding[/url] ]



Muriel ik heb je zondag gemaild maar nog geen reactie gehad??
Ze hadden bij klasse 1 de verkeerde snelheid ingevoerd. Vandaar het eerst fout ging. Wel super opgelost nadat we het aangegeven hebben.

Qwillion

Berichten: 1060
Geregistreerd: 22-03-10

Re: Endurance Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:04

De uitslagen laten alleen klasse 0 en 1 zien, heeft iemand hier ook meer last van?

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:05

Arjan1983 schreef:
De uitslagen laten alleen klasse 0 en 1 zien, heeft iemand hier ook meer last van?


Als je in de URL de k1 en kk aanpast naar k2, k3 3n k4 met een _ ertussen kun je ze wel zien.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15119
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:23

ayhno schreef:
Muurp schreef:
[ [url=m/wBlWgC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vooral foto's van de hogere klasses, enkele van klasse I.

Link naar de foto's: https://www.oypo.nl/E61F118665D64F1B

Nabestellen kan via de bovenstaande site. Wil je andere formaten/materialen (groter dan 15x22cm of bijvoorbeeld op canvas) mag je mij altijd mailen; info@muriellemulder.nl , of mij een privébericht sturen. Dan kunnen we dit even kortsluiten.

De foto's die in dit album staan (dus met copyright) mag je gewoon kopiëren/opslaan en gebruiken voor Social media/Bokt/etc.
De foto kun je opslaan door even een printscreen te maken van de foto. Het zou fijn zijn als je mijn site ( http://www.muriellemulder.nl) bij de foto vermeld.

Een betere optie is om de (gratis) foto's op internetformaat (max 750px met copyright) bij mij te bestellen, dan zijn de foto's iets groter en van betere kwaliteit. Dit kost dus niks extra's, maar hou er wel rekening mee dat het wat langer kan duren omdat ik de foto's dan opnieuw moet opzoeken/bewerken.

Hopelijk zit er wat leuks voor jullie tussen. :D

Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen of een pb'tje sturen!

[ [url=m/hqgvCS.jpg]Afbeelding[/url] ]



Muriel ik heb je zondag gemaild maar nog geen reactie gehad??
Ze hadden bij klasse 1 de verkeerde snelheid ingevoerd. Vandaar het eerst fout ging. Wel super opgelost nadat we het aangegeven hebben.


Ik lag ziek op bed dus foto's bewerken en reageren op de mail zat er even niet in. :) Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen haha!

BenteAmy

Berichten: 110
Geregistreerd: 30-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:53

kim345 schreef:
janex schreef:
Wat leuk om te zien hoe het gegaan is! Mijn vriendin is net aan 1e geworden! Super trots op ze!
Degene die 2e was geworden stonden met de paddock naast hun en dat was een jeugdruiter (net zoals mijn vriendin) en die ouders werden helemaal boos op mijn vriendin dat ze 1e was geworden omdat ze zogenaamd 'de eerste plek had afgepakt van hun dochter' geniaal :')
Voor de mensen die het willen weten, ze reed klasse 3
Gaat iemand hier toevallig ook naar Wassenaar ? Ik ga daar weer groomen lijkt me leuk om een paar van jullie tegen te komen :)


Dan weet ik wel over wie dat gaat.
Iedereen kan nu zo in de uitslagen dit opzoeken. Niet heel netjes want we weten niet hoe het gegaan is...


Ik ben het met Kim eens.
Echt niet netjes dat je mensen zwart maakt op een openbaar forum, terwijl we niet weten hoe het is gegaan.

Qwillion

Berichten: 1060
Geregistreerd: 22-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:23

kim345 schreef:
Arjan1983 schreef:
De uitslagen laten alleen klasse 0 en 1 zien, heeft iemand hier ook meer last van?


Als je in de URL de k1 en kk aanpast naar k2, k3 3n k4 met een _ ertussen kun je ze wel zien.

Sorry maar ben blond, kan jij mij die link kopieren?

SaraB

Berichten: 312
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: 't Harde

Re: Endurance Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:03

Sterker nog, het is helemaal niet waar wat janex schrijft, niets van ruzies of andere onzin. Waar janex deze informatie van dan krijgt weet ik niet, maar het is echt verzonnen onzin! Het was een eind sprint over de finish en heeft Eva van Arem gewonnen. Het had beide kanten op kunnen gaan, en beide jeugdruiters hebben super gereden en allebei een top prestatie neer gelegd.

SaraB

Berichten: 312
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:01

janex schreef:
Wat leuk om te zien hoe het gegaan is! Mijn vriendin is net aan 1e geworden! Super trots op ze!
Degene die 2e was geworden stonden met de paddock naast hun en dat was een jeugdruiter (net zoals mijn vriendin) en die ouders werden helemaal boos op mijn vriendin dat ze 1e was geworden omdat ze zogenaamd 'de eerste plek had afgepakt van hun dochter' geniaal :')
Voor de mensen die het willen weten, ze reed klasse 3
Gaat iemand hier toevallig ook naar Wassenaar ? Ik ga daar weer groomen lijkt me leuk om een paar van jullie tegen te komen :)


Voor de duidelijkheid heb ik over deze post. Dit is de verzonnen onzin, net als ik al heb uitgelegd. De ouders van nummer twee waren helemaal niet boos, juist niet. Anders om ook niet. En ik wil niet dat zulke onzin zijn eigen leven gaat leven. We hebben het over twee jeugd ruiters die netjes een zware wedstrijd hebben gereden. En gezien ze zo dichtbij elkaar over de finish kwaam slaat het nergens op! Allebei winnars, er zat net een second er tussen!

SaraB

Berichten: 312
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: 't Harde

Re: Endurance Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:08

En wie een film van finish wil zien kan je hier kijken. Is wel merendeels een film over Eva's wedstrijd maar is wel leuk om de finish te zien!
https://youtu.be/zJpDvPOQkp4

Ruud_O

Berichten: 2199
Geregistreerd: 13-01-03

Re: Endurance Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:56

via www.ruudoveres.com zijn nog wat foto's te vinden van met name klasse 3.

Wij zijn ook helemaal happy met het resultaat van Yair op zijn eerste klasse 3 wedstrijd.
Samen met zijn halfzusje hebben ze een mooi resultaat neer gezet.


Eva en Nanke hebben als jeugdruiters een super prestatie neergezet. Zeker omdat de 35km lus een hele zware blubberronde was en de paarden netjes aan de finish zijn gebracht.

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:10

Super trots op Anouk die hier haar eerste klasse 4 wedstrijd reed met Rakesh en een hele mooie tweede plaats behaalde achter Esther Groen. Als slagroom op de taart hebben Esther en Anouk beide de BC prijs gekregen omdat de jury niet kon kiezen tussen beide paarden. Wat wil je nog meer?

SaraB

Berichten: 312
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:01

Misty12 schreef:
Super trots op Anouk die hier haar eerste klasse 4 wedstrijd reed met Rakesh en een hele mooie tweede plaats behaalde achter Esther Groen. Als slagroom op de taart hebben Esther en Anouk beide de BC prijs gekregen omdat de jury niet kon kiezen tussen beide paarden. Wat wil je nog meer?


Ik heb de eindsprint gezien van Rakesh en Anouk. Rakesh ging als een spier en het was duidelijk dat hij echt "fit to continue was"!!