Laatste van het jaar, endurance Epe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlexVB

Berichten: 915
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:10

Het was inderdaad - op een paar opmerkingen na - een goed georganiseerde wedstrijd.

Alison heeft met Valesco de 1ste plaats gehaald in de 84km en we hebben deze ook netjes opgebouwd. Waren ze niet verkeerd gereden in de eerste lus was de gemiddelde snelheid hoger geweest..

Voor Valesco is het een prestatie anzich omdat hij vorig jaar tijdens LDD last had van hartfluctuaties en men dacht dat hij nooit meer een wedstrijd zou kunnen lopen.. In Epe heeft hij het tegendeel bewezen..

canonball
Berichten: 58
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:31

Voor ons was deze wedstrijd een prachtige afsluiter van een mooi seizoen. Bouz heeft zich subliem gedragen en weer een hoop geleerd. Op naar het volgend seizoen 8-)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:39

ook hier wederom een mooi resultaat neer gezet. mijn 5 jarige puppy volbracht de 62km met 11,6 km/uur en een welverdiende 8e plek. Ghadir werd bereden door Eva en zij reden samen met Jacqueline op Ami (van Marijn) en werden 7e. mijn knappe jonge prins voldoet nu aan de helft van zijn novice kwalificatie _/-\o_ kleine jongens worden groot :+:

Trieneke
Berichten: 192
Geregistreerd: 10-01-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:22

Mijn man heeft wat foto's gemaakt toen hij stond te wachten op ons. Sanowa volgens mij zitten er een paar van jou bij, nr 213 toch. Er zit ook een mooie bij van nr 316 weet niet of die ook toevallig hier op bokt zit.
Nr. 258 volgens mij als ik het goed kan lezen, een witte met blauw hoofdstel en blauwe beugels.
En een leuke van 202 samen met iemand anders waarbij ze elkaar 'van het paard proberen te duwen'.
Mocht diegene wie het zijn ze willen hebben, kan ik ze wel even mailen.

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:12

Haha ik ben benieuwd naar die van het elkaar van het paard af duwende koppel :D

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:28

Geen 312? :))

Trieneke
Berichten: 192
Geregistreerd: 10-01-05
Woonplaats: Duitsland

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:40

Somebitch, Kan niet alle nummers lezen. Een bruin paard denk ik aan je profiel te zien. Toevallig nog een leuk gekleurd hoofdstel of iets anders opvallends, dan kijk ik even.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:14

Het is niet het paard uit mijn profiel. :P Maar wel een bruine, met een bles en rood met blauw hoofdstel en ik had een rode jas aan (blond haar).
En vanaf de 2e ronde was zijn staart opgebonden, eerste ronde niet miss dat je daar nog wat mee kan :P

Trieneke
Berichten: 192
Geregistreerd: 10-01-05
Woonplaats: Duitsland

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:07

Dan hebben we jou op twee foto's staan. Als je je emailadres even pb't dan stuur ik ze via wetransfer.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Laatste van het jaar, endurance Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:10

:)) PB komt eraan dankjewel!

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:13

Ook nog foto's van een bloed mooi schimmeltje met een blauw hoofdstel <3 ruiter lang en dun, reden samen met een vosje met oranje / blauw hoofdstel

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:28

ik was er ook , helaas zonder fjordenman, die was kreupel en ik een gebroken rib, maar heb genoten van het kijken en de leuke dag.
toch nog wat fjordjes gezien leuk leuk .. en heel veel andere paarden haha ,

nummer 81 die ging er zo enorm hard vandoor dat was even een momentje van oeps .... maar zag dr later wel terug komen haha dus ze heeft het vast gered ..

was een mooie wedstrijd ik mag er pas over 4 weken weer op met mijn rib, ga dan meteen maar even epe onveilig maken haha, mooi in de buurt en we kennen er de weg ,

27 maart is er de paasendurance , helemaal zin in !!

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:38

Sparky10 schreef:
ik was er ook , helaas zonder fjordenman, die was kreupel en ik een gebroken rib, maar heb genoten van het kijken en de leuke dag.
toch nog wat fjordjes gezien leuk leuk .. en heel veel andere paarden haha ,


Bah balen, wel synchroon geblesseerd dus ;-).

Sprak jij mij niet aan voor de start?

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:06

noontje84 schreef:
Sparky10 schreef:
ik was er ook , helaas zonder fjordenman, die was kreupel en ik een gebroken rib, maar heb genoten van het kijken en de leuke dag.
toch nog wat fjordjes gezien leuk leuk .. en heel veel andere paarden haha ,


Bah balen, wel synchroon geblesseerd dus ;-).

Sprak jij mij niet aan voor de start?


we doen helaas meer synchroon dan we willen haha ,

uhm uhm uhm welk nummer ??? 53 ?? ik had wel gebeld met simone en die zei dat er een fjord mee reed die ze kon haha ,maar toen zag ik in de verte een nummer 53 staan haha,
verder nog een andere fjord gezien in het blauw, leuk diertje ook maar ik heb echt geeeeen idee meer heb zoveel mensen gesproken

ik had eigenlijk nummer 13 maar goed it was not ment to be blijkbaar, haha dus 27 maart de paasendurance starten en kijk welke ik de rest van het seizoen kan en wil starten

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:13

Sparky10 schreef:
we doen helaas meer synchroon dan we willen haha ,

uhm uhm uhm welk nummer ??? 53 ?? ik had wel gebeld met simone en die zei dat er een fjord mee reed die ze kon haha ,maar toen zag ik in de verte een nummer 53 staan haha,
verder nog een andere fjord gezien in het blauw, leuk diertje ook maar ik heb echt geeeeen idee meer heb zoveel mensen gesproken

ik had eigenlijk nummer 13 maar goed it was not ment to be blijkbaar, haha dus 27 maart de paasendurance starten en kijk welke ik de rest van het seizoen kan en wil starten


Nummer 28.
Die met blauw is mijn spookje.

Werd nog door iemand aangesproken dat het leuk was dat er nog een fjord was, dat die van haar helaas geblesseerd thuis stond.

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:02

noontje84 schreef:
Sparky10 schreef:
we doen helaas meer synchroon dan we willen haha ,

uhm uhm uhm welk nummer ??? 53 ?? ik had wel gebeld met simone en die zei dat er een fjord mee reed die ze kon haha ,maar toen zag ik in de verte een nummer 53 staan haha,
verder nog een andere fjord gezien in het blauw, leuk diertje ook maar ik heb echt geeeeen idee meer heb zoveel mensen gesproken

ik had eigenlijk nummer 13 maar goed it was not ment to be blijkbaar, haha dus 27 maart de paasendurance starten en kijk welke ik de rest van het seizoen kan en wil starten


Nummer 28.
Die met blauw is mijn spookje.

Werd nog door iemand aangesproken dat het leuk was dat er nog een fjord was, dat die van haar helaas geblesseerd thuis stond.


ah ja dan was ik dat haha was toen overigens zelf nog niet op de hoogte van mijn gebroken rib , haha had hem al wel liep er met aardig wat pijn rond oepsie