Contact met Goedhard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:44

Brainless schreef:
nontie schreef:
Prima joh, bij mij kon het wel in ieder geval en mocht het ooit weer nodig zijn weet ik de bank te vinden.

Wettelijk mag een bank dat niet doen.

Zal wat zijn: een dure auto kopen; betalen en dan terug laten boeken als je de auto ontvangen hebt.

Citaat:
Foutieve betaling intrekken

Een foutieve betaling kunt u niet intrekken en wij mogen deze niet naar u terugboeken. De ontvanger moet het bedrag zelf naar u terugboeken. Dit geldt voor overboekingen, iDEAL-betalingen, acceptgiro’s en overschrijvingsformulieren.


http://financieel.infonu.nl/diversen/13 ... boekt.html
Citaat:
Onverschuldigde betaling
Gelukkig is er een wet die tegen dit soort fouten beschermd. Wanneer er een betaling is verricht en er staat geen dienst of een goed tegenover, treedt er een verbintenis tot terugbetaling op. De begunstigde is verplicht het geld terug te storten. Wanneer de begunstigde te goeder trouw was, dus van mening was dat het geld voor hem of haar bestemd was, kan deze recht hebben op een vergoeding. Middels een brief aan de begunstigde zal het bedrag in de meeste gevallen teruggestort worden. Lukt dit niet, dan zal de bank bemiddelen. Anders zal de rechter eraan te pas moeten komen om de onverschuldigde betaling te vorderen.


Ik heb wel betaald maar product nooit ontvangen en kreeg nooit contact met de leverancier. (Lees: half jaar dagelijks mailen, brieven sturen en proberen te bellen, na 3 maand was het nummer ineens afgesloten).
Mede via de bank heb ik toen mijn geld terug gekregen. Ben uiteraard nog een hele juridische mallemolen door geweest, maar ik had mijn geld wel terug.

Fijn dat je de spullen binnen gaat krijgen TS! Gaven ze nog een reden voor het slechte contact of heb je daar niet naar gevraagd?

Brainless

Berichten: 29776
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:45

Dan is dat niet zomaar een een terugboeking geweest, maar heb je juridisch aangevochten.
Dat is heel wat anders dan wat je in je eerste berichten liet overkomen.

Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:50

Moderatoropmerking:
Is het mogelijk om de discussie hier bij het onderwerp (contact met Goedhard) te houden en zijstappen zoals het noemen van andere webshops of het opsommen van ervaringen met of voorwaarden voor terugbetaling door banken achterwege te laten? Mocht een onderwerp dusdanig interessant zijn dat het een verdere discussie waard is, open dan een nieuw topic op de juiste plek over dit onderwerp.

Blue_Eyes

Berichten: 20356
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 11:58

nontie schreef:
Fijn dat je de spullen binnen gaat krijgen TS! Gaven ze nog een reden voor het slechte contact of heb je daar niet naar gevraagd?

Niet naar gevraagd. Ik heb hier en daar buiten dit topic nog wat mensen gesproken met dezelfde ervaring dus ik vrees dat het hun gewoonte is.

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Contact met Goedhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:56

Het bedrijf heeft echt super goede en leuke spullen. Ik hoop echt dat ze gaan veranderen, want zo te zien ben ik niet de enige die hierdoor niet meer bij ze wil bestellen. Jammer!

Blue_Eyes

Berichten: 20356
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Contact met Goedhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 10:14

Gelukkig heb ik inmiddels mijn zadel ontvangen, is de kwaliteit prima en rijd ik er naar volle tevredenheid mee :)

Mar_Kos
Berichten: 7
Geregistreerd: 08-03-12
Woonplaats: Twente

Re: Contact met Goedhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 14:24

Dat is fijn voor je! Ook ik wacht op respons van Goedhard. De kleuren in de tabel op hun site komen niet overeen met de werkelijke kleur, dus moest m'n bestelling retourneren. Dacht eerst dat het aan mijn beeldscherminstelling lag, maar na via meerdere mensen op diverse computers vernomen dat het door mij bestelde kleurnummer toch echt als bordeauxrood in beeld komt en niet fel knalrood, zoals geleverd. De andre helft van de bestelling is nog steeds niet geleverd. Zou op voorraad zijn volgend de site tijdens de bestelling. Wat maakt het zomoeilik om het samen in 1 pakje te stoppen? Nu hoeft het voor mij niet meer en kunnen ze het geld idd terugstorten. Maarja, zie eerst maar eens in contact te komen. Op de mail wordtniet gereageerd en telefoon geeft voicemail.

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:25

Ik zou graag een hoofdstel bij ze willen bestellen, meerdere mails gestuurd met vragen, en krijg maar niets terug. Ik denk dat ik mijn hoofdstel mooi ergens anders bestel. Weet iemand waar ze diezelfde hoofdstellen kwaliteit leveren? :)

moonfish13
Berichten: 18252
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:43

Ik heb er twee keer besteld en beiden keren duurde het ontzettend lang.
Ook gewoon tot twee keer toe een foutief gemaakt product gekregen, hoe duidelijk de omschrijving en kleur ook was!
Zelfs nog eens extra bevestigd dat het echt matzwart moest zijn, en een bepaalde lengte: krijg ik ze 4 keer zo kort en glimmend zwart!
Daarna de juiste kleur maar weer niet de goede lengte.
Echt een ramp: lezen doen ze niet lijkt wel!
Ik bestel er niet meer, ik was er echt 8 weken mee zoet. -O-

marygor
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:59

_Evelien schreef:
Ik zou graag een hoofdstel bij ze willen bestellen, meerdere mails gestuurd met vragen, en krijg maar niets terug. Ik denk dat ik mijn hoofdstel mooi ergens anders bestel. Weet iemand waar ze diezelfde hoofdstellen kwaliteit leveren? :)


Ik heb je een PB gestuurd.

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:13

_Evelien schreef:
Ik zou graag een hoofdstel bij ze willen bestellen, meerdere mails gestuurd met vragen, en krijg maar niets terug. Ik denk dat ik mijn hoofdstel mooi ergens anders bestel. Weet iemand waar ze diezelfde hoofdstellen kwaliteit leveren? :)


Ik bestel alles bij www.outdoorruitersport.nl in Bennekom zit de winkel. Nog niet alles staat op de website zoals vet-check / flexride beugels. Handigst is om dan gewoon een mail te sturen naar Ingrid ;)

Overigens zweer ik bij het merk Zilco

Paardenvgoud

Berichten: 18
Geregistreerd: 11-03-16

Re: Contact met Goedhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:17

Ik heb een bestelling gedaan en kreeg vandaag een bericht waarin stond dat ze bezig zijn met het hoofdstel en het misschien vandaag klaar zou zijn maar anders over een week want ze gaan een week sluiten, als ik dit zo lees zal het dus wel over een week worden, jammer want ik heb zoooo een gaaf hoofdstel besteld en wat spullen

Maar ik heb geduld, heb het gelukkig nog niet persé nodig

CarolienV
Berichten: 128
Geregistreerd: 24-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:02

Omdat de goede dingen ook verteld moeten worden:
Zondag 20 maart een hoofdstel met teugels besteld en heb hem vandaag al binnen! Dat vind ik erg goede service!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:10

CarolienV schreef:
Omdat de goede dingen ook verteld moeten worden:
Zondag 20 maart een hoofdstel met teugels besteld en heb hem vandaag al binnen! Dat vind ik erg goede service!


Hier ook weer positief! Maandag bestelling gedaan en pakketje is al onderweg :))

sannxxelmo

Berichten: 131
Geregistreerd: 07-03-13
Woonplaats: Hilversum/Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:30

Wat een negativiteit in dit topic! Het is al weer een paar jaar geleden dat ik mijn hoofdstel hier gekocht heb, maar ik ben super tevreden met goedhard. Uitgebreid mailcontact gehad en het hoofdstel na 2 weken binnen. Ik gebruik het nog steeds met veel plezier. +:)+

moonfish13
Berichten: 18252
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:55

Ik heb trouwens nog een zgan marylot crosslink maat full hier, in RVS.
Ben overgestapt op mennen met een pony dus hij is nu overbodig.
Matzwart...
Dus mocht iemand interesse hebben, shout.