Kippenbeulen blijken kinderen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:02

Ketaki schreef:
ik wil niet weten wat die kinderen doen als ze puber zijn, of volwassen. ^) ^) ^) %) %)

en waarom krijgen die ouders hier geen straf in, die horen de kinderen op te voeden >;) >;) >;)

Waarom is het meteen gebrek aan opvoeding?

Mijn neefje is deels verantwoordelijk geweest voor het vernielen en terroriseren van een bepaalde trein lijn in Nederland. Tonnen schade aangebracht. Komt uit een dood normaal gezin. Liefhebbende ouders. Genoeg toezicht etc. Maar hij was 13 en ging wel eens met vriendjes op pad en die naaiden elkaar op. Uiteraard heeft hij het behoorlijk zwaar gehad toen dit uiteindelijk aan het licht kwam, maar het was echt geen gevalletje 'gebrek aan opvoeding'.

Hoeft in deze dus ook niet zo te zijn al ben ik het er wel helemaal mee eens dat zulke ouders betrokken moeten worden

Babootje

Berichten: 26358
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Kippenbeulen blijken kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 10:29

Ik vind een vandalenstreek nog wel iets anders (mag ook niet natuurlijk, maar valt m.i. onder de kwajongensstreken zonder inzicht in de gevolgen) dan opzettelijke wreedheid tegen dieren die de dood tot gevolg heeft. Dat moet er toch echt wat mis zijn in je bovenkamer.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Re: Kippenbeulen blijken kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:38

Lijkt me niet gezond, al worden ze nog zo goed opgevoed. Mag wel hard worden aangepakt en onderzocht worden en therapie. Nu zijn het "nog" kippen (arme beesten).. wat zullen ze doen als ze volwassen zijn? En dan is het te laat.

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:41

Babootje schreef:
Ik vind een vandalenstreek nog wel iets anders (mag ook niet natuurlijk, maar valt m.i. onder de kwajongensstreken zonder inzicht in de gevolgen) dan opzettelijke wreedheid tegen dieren die de dood tot gevolg heeft. Dat moet er toch echt wat mis zijn in je bovenkamer.

Bedoelde meer te zeggen dat ouders het soms echt niet weten wat hun kids uitspoken en dat je daarvoor niet een verwaarlozende tokkie ouder hoeft te zijn. Het hoeft echt niet zo te zijn dat zoiets een gebrek aan opvoeding is.

Dat je vandalisme niet kan vergelijken met dieren mishandeling/moord ben ik het verder helemaal mee eens hoor ;-)