Moeder leert kind kitten mishandelen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:12


Tallie1979
Berichten: 22782
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:14

Ik zag trouwens dat de dierenbescherming van Suriname haar probeert te vinden. Vanuit Nederland kan er niks worden ondernomen denk ik, behalve blijven melden..

Lauraa12

Berichten: 331
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:23

Bah. :r
Arme kitten :(:)
Het ergste, vind ik, is dat die vrouw het allemaal maar grappig vindt en aanmoedigt :(
Kind heeft er nu nog geen besef van, die weet niet dat hij voorzichtig moet zijn met een kitten.
Ik hoop dat het kind later wel beseft dat dit niet de manier is.

tandlozemum

Berichten: 297
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Breda

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:54

als je op fb kijkt bij stichting dierenbescherming su, daar staan 2 berichten. de eerste dat ze er mee bezig zijn, en de 2e of iemand haar adres gegevens door kan geven.

Dus ik hoop echt dat er iets mee gedaan word.

Herman97

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-08-11
Woonplaats: In het Noorden des Lands

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:06

Heb idd via dumpert.nl kunnen kijken ... wat een gestoorde moeder zeg. Ik hoop dat ze aangepakt word maar dat ook al haar dieren haar afgepakt worden en dat ze een verbod krijgt op het houden van welk dier dan ook.

Wat een gestoord wijf !!!!!!!

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:13

Ik hoef het filmpje niet te zien om ongeveer te weten wat er gebeurd.
Moeder gelijk een paar flinke meppen in haar gezicht verkopen met een honkbalknuppel...
Kijken of ze dan nog kan lachen.

kiki1976

Berichten: 16911
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:13

Wat een vreselijk mens zeg -:(-

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:22

ik heb het niet gezien en ga het ook zeker niet kijken.
maar op zulke momenten ben ik wel blij met social media!! Nu worden er tenminste stappen ondernomen (als het goed is) en hoop met heel m'n hart dat dat arme beestje daar weggehaald wordt en indien mogelijk controle op dat dat mens nooit meer een dier in huis mag hebben :(

Telpeva

Berichten: 14836
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:50

jorika1986 schreef:
Moeder gelijk een paar flinke meppen in haar gezicht verkopen met een honkbalknuppel...
Kijken of ze dan nog kan lachen.

:\
Hier word ik nou gewoon een beetje droevig van.
Zoiets wens je niemand toe.

femo
Berichten: 1841
Geregistreerd: 20-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:13

Telpeva schreef:
jorika1986 schreef:
Moeder gelijk een paar flinke meppen in haar gezicht verkopen met een honkbalknuppel...
Kijken of ze dan nog kan lachen.

:\
Hier word ik nou gewoon een beetje droevig van.
Zoiets wens je niemand toe.

ik ben niet agressief van aard, maar ik wens dit dus wel iemand toe... mensen kunnen echt sadistisch zijn..

Popstra
Berichten: 13858
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:53

Dat vind ik soms dus het rottige van FB namelijk dat ik in die paar jaar dat ik er op zit ongelofelijk veel dierenleed voorbij heb zien komen aan foto's en filmpjes dan in mijn hele verdere leven!
Bizar gewoon!

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:46

rapido schreef:
Dat vind ik soms dus het rottige van FB namelijk dat ik in die paar jaar dat ik er op zit ongelofelijk veel dierenleed voorbij heb zien komen aan foto's en filmpjes dan in mijn hele verdere leven!
Bizar gewoon!


Dat ligt dan toch echt aan je vrienden. Je kan ook aanvinken dat je die post(s) niet wil zien. Of ze ontvrienden natuurlijk.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:47

Fiffill schreef:
rapido schreef:
Dat vind ik soms dus het rottige van FB namelijk dat ik in die paar jaar dat ik er op zit ongelofelijk veel dierenleed voorbij heb zien komen aan foto's en filmpjes dan in mijn hele verdere leven!
Bizar gewoon!


Dat ligt dan toch echt aan je vrienden. Je kan ook aanvinken dat je die post(s) niet wil zien. Of ze ontvrienden natuurlijk.

>;)
Iedereen ontvrienden dan maar? Kan je net zo goed van facebook af gaan.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:48

Zoals ik al zei: dan ligt het aan je vrienden. Ik zie gelukkig dit soort dingen nooit voorbij komen en als ik iemand toevoeg die dingen post die ik niet hoef te zien, gaat 'ie eruit. Of gewoon aangeven dat je die posts niet wil zien ;) of alle posts van die persoon verbergen... kan allemaal.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:50

Fiffill schreef:
Zoals ik al zei: dan ligt het aan je vrienden. Ik zie gelukkig dit soort dingen nooit voorbij komen en als ik iemand toevoeg die dingen post die ik niet hoef te zien, gaat 'ie eruit. Of gewoon aangeven dat je die posts niet wil zien ;) of alle posts van die persoon verbergen... kan allemaal.

Wordt moeilijk met 1.491 vrienden.. :')

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:51

Tsja, ik voeg alleen mensen toe die ik daadwerkelijk op FB wil hebben/ken. Dus dan heb je dat probleem niet zo, dat scheelt :D als iemand dingen post waar ik geen zin in heb is het :evaw: dan houdt je een wat kleiner clubje over :P

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:54

Fiffill schreef:
Tsja, ik voeg alleen mensen toe die ik daadwerkelijk op FB wil hebben/ken. Dus dan heb je dat probleem niet zo, dat scheelt :D als iemand dingen post waar ik geen zin in heb is het :evaw: dan houdt je een wat kleiner clubje over :P

Haha dat is inderdaad zo! :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:55

Mijn punt was iig: je hebt het zelf in de hand of je dit soort dingen (ongevraagd) voorbij ziet komen op FB.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:56

Fiffill schreef:
Mijn punt was iig: je hebt het zelf in de hand of je dit soort dingen (ongevraagd) voorbij ziet komen op FB.

Begrijp ik :j Alleen het is wel lastig, want als bijvoorbeeld een goede vriendin dit deelt.. Die ga je ook niet zomaar ontvrienden hihi!

Brainless

Berichten: 29774
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:04

KellyDV schreef:
>;)
Iedereen ontvrienden dan maar? Kan je net zo goed van facebook af gaan.

Alleen degene die (structureel) zulke filmpjes en foto's delen.
Gelukkig heb ik vrienden die dat eigenlijk niet doen.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:04

Vandaar dat ik opperde dat je ook alleen de post aan kan vinken, dan blijf je wel vrienden, maar zie je de post niet meer (en als je dat een paar keer doet weet FB wat je wel/niet wil zien)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:38

Ik heb dat ook wel op Facebook of dat ik wakker wordt met en bericht van een hond die op zijn baasje wacht die in Canada is dood geschoten. Er is zoveel haat en wreedheid in deze wereld. Respect voor mens en dier lijkt wel steeds minder te worden...

Ik heb op een bedrijf gewerkt waar we jonge poesjes hadden en een Pools gezin ook aan het werk was. Het dochtertje had tevens op mijn oude werk (kinderdagverblijf) bij mij op de groep gezeten. Die tilde een poesje aan de staart op... Ik zei je laat los of ik til je aan je haar op... haar vader is geflipt, want als een kat het niet wou dan ging die wel krabben... Ik heb tegen hem gezegd dat ze normaal moet leren omgaan met dieren...

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 16:46


Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:34

Ik wil daar wel even langs om de dieren weg te halen, en dan zal ik die moeder eens even her opvoeden en dan maar met harde hand. In nederland kun je maar doen wat je wil met dieren, soft beleid hier om beroerd van te worden en dit wekt zoveel woede bij me op

Electra63

Berichten: 17900
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:37

Lianne007 schreef:
Ik wil daar wel even langs om de dieren weg te halen, en dan zal ik die moeder eens even her opvoeden en dan maar met harde hand. In nederland kun je maar doen wat je wil met dieren, soft beleid hier om beroerd van te worden en dit wekt zoveel woede bij me op



Als je goed had gelezen, dan woont zij in Suriname, dus om daar nu het softe beleid in Nederland daar de schuld van te geven, is een beetje dom ;) :D