Moeder leert kind kitten mishandelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 18:03

Op facebook kwam ik een link tegen.

Er is inmiddels al een flinke rel over. Ik kom het filmpje niet afkijken, dus wees gewaarschuwd.

Wat vinden jullie hier nu van? Ik vind persoonlijk dat zo iemand aangepakt moet worden. Wat ik raar vindt is dat sommigen een verband zien met de zwarte pieten discussie en anderen behoorlijke racistische opnerkingen plaatsen.

Moderatoropmerking:
De link naar het filmpje heb ik verwijderd, omdat er mensen zijn die hier liever niet mee geconfronteerd worden. Het is eventueel terug te vinden op Facebook. Ter informatie voor de discussie: het betreft een fragment waarin een moeder haar zeer jonge dochtertje aanmoedigt op erg hardhandige wijze met een kitten te 'spelen'.

Graag hierbij ook nadrukkelijk een verzoek om de discussie netjes te houden en om al te ruwe bewoordingen te vermijden. Dat de gemoederen hoog oplopen is begrijpelijk, maar grof taalgebruik blijft uit den boze.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:04

Ik zag hem al... dat soort mensen mogen geen kinderen en geen dieren krijgen... :n

En racisten zijn er altijd, die zijn net zo dom.

Vjestagirl

Berichten: 26656
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:05

Oh wat naar om te zien!

Anoniem

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:08

Nou na die eerste ruk aan de staart en het miauwen ben ik afgehaakt, wat een vies wijf.. Nederlands sprekend ook nog. Op Facebook zag ik ook al een naam voorbij komen en dat profiel is verwijderd inmiddels?

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:09

Verschrikkelijk

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:10

Waarom ook gewoon? Wat is het doel?

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:10

Wat een achterlijk wijf.... Kind allemaal aanmoedigen... Kindje weet niet beter.. :(

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:11

Omg wat erg!!!

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:11

Zo ik had wel even een goeie tik op die kind d'r kont geven wat kan ik hier om boos worden! Arme kleine baby katje heeft gewoon een trauma. En dan vraag ik me toch af of dat kleintje het gaat overleven als moeders dood leuk achter haar telefoontje loopt te lachen...

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:11

Te verschrikkelijk voor woorden :oo. Die moeder ook: 'Je moet het katje slaan, zwaaien! Gooi hem!' en maar blijven lachen! Die mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, arm diertje...

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:12

ik ga dit niet kijken.... |(hoop dat moeders getraceerd word en vervolgens via het ''straatrecht'' berecht word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:13

Wow.....mn maag draaide om..... Dit kan ik niet aanzien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:14

trysteffy schreef:
Zo ik had wel even een goeie tik op die kind d'r kont geven wat kan ik hier om boos worden! Arme kleine baby katje heeft gewoon een trauma. En dan vraag ik me toch af of dat kleintje het gaat overleven als moeders dood leuk achter haar telefoontje loopt te lachen...


Dit kindje weet echt nog niet goed wat ie doet, maar luistert nu nog naar de moeder.. Die moeder, die moet ik niet voor de auto krijgen _-:( . Kindje kan hier nu niets aan doen, die is nog geen 2 volgens mij..

Bernoe

Berichten: 1507
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:14

Ziek dit, normen en waarden zijn ver te zoeken. Fijn kind zal dit later worden... :r

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:14

Bah! :r
Dat is echt een les die je je kinderen wil meegeven ja, dat het oke is om dingen die kwetsbaarder zijn dan jezelf pijn te doen. Goed bezig! Echt! Doe zo verder! -O-
En dan vragen we ons af hoe psychopaatjes gekweekt worden...

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:15

3...2...1.... heksenjacht :+ ik voel 'm alweer aankomen :+

Triest dit arm kitten. Arm kind ook, en wat een lieve moederpoes trouwens...

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 18:15

Relaxed schreef:
Nou na die eerste ruk aan de staart en het miauwen ben ik afgehaakt, wat een vies wijf.. Nederlands sprekend ook nog. Op Facebook zag ik ook al een naam voorbij komen en dat profiel is verwijderd inmiddels?

Zover ik het begrijp had deze dame inderdaad een openbaar profiel en had ze dit filmpje ook openbaar gepost. Na allerlei boze berichten zal ze haar profiel gok ik verwijderd hebben. Maar wat ik nog het meest schokkende vind is dat deze vrouw het blijkbaar echt heel normaal vindt en blijkbaar grappig want anders post je zoiets niet openbaar lijkt me.

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:16

dis is gewoon echt gestoord......

Bonita_Bon

Berichten: 3240
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:16

Ik kan me de hele avond verdrietig voelen o dit soort filmpjes, ik kijk dus maar even niet. Uit de beschrijvingen hier weet ik genoeg....

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:17

Kymalin schreef:
Relaxed schreef:
Nou na die eerste ruk aan de staart en het miauwen ben ik afgehaakt, wat een vies wijf.. Nederlands sprekend ook nog. Op Facebook zag ik ook al een naam voorbij komen en dat profiel is verwijderd inmiddels?

Zover ik het begrijp had deze dame inderdaad een openbaar profiel en had ze dit filmpje ook openbaar gepost. Na allerlei boze berichten zal ze haar profiel gok ik verwijderd hebben. Maar wat ik nog het meest schokkende vind is dat deze vrouw het blijkbaar echt heel normaal vindt en blijkbaar grappig want anders post je zoiets niet openbaar lijkt me.



die is haar leven niet meer zeker schat ik zo in....en terecht :j

Yasmijntje

Berichten: 2084
Geregistreerd: 13-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:17

Kan het filmpje niet zien, maar aan de reacties te zien moet ik daar maar blij mee zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:18

Kymalin schreef:
Relaxed schreef:
Nou na die eerste ruk aan de staart en het miauwen ben ik afgehaakt, wat een vies wijf.. Nederlands sprekend ook nog. Op Facebook zag ik ook al een naam voorbij komen en dat profiel is verwijderd inmiddels?

Zover ik het begrijp had deze dame inderdaad een openbaar profiel en had ze dit filmpje ook openbaar gepost. Na allerlei boze berichten zal ze haar profiel gok ik verwijderd hebben. Maar wat ik nog het meest schokkende vind is dat deze vrouw het blijkbaar echt heel normaal vindt en blijkbaar grappig want anders post je zoiets niet openbaar lijkt me.


Inderdaad, ze is met naam en toenaam bekend en er zijn allemaal mensen die de Surinaamse politie hebben ingeschakeld.. Of die er wat aan doen?

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 18:20

geerke schreef:
die is haar leven niet meer zeker schat ik zo in....en terecht :j

Ik denk dat ze al flink wat dreigmails heeft gehad inderdaad

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:21

Heb het vanmiddag gezien om misselijk van te worden.
Heel bizar dat je je kind zulke dingen leert.
Als je niet van dieren houd neem ze dan gewoon niet.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:21

...:n