Johan Derksen over seksueel misbruik

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 17896
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:10

De heren hebben een contract met SBS.
Het is één van de best bekeken programma's, dus ze zullen best onder druk zijn gezet om door te gaan...

Ik denk dat JD niet meer voor zijn geld hoeft te werken.
Maar sommigen, zoals Advocaat en Hidding zijn verslaafd aan dit leven met de aandacht en extra's. Ze willen njet thuis zitten.

Popstra
Berichten: 13844
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 08:27

Tja, je hoeft niet te kijken he.

germie

Berichten: 26072
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 08:34

Popstra schreef:
Tja, je hoeft niet te kijken he.

Ik denk dat de mensen die naar het programma keken dat gewoon weer gaan doen. Het is voor een bepaalde doelgroep. Ik heb het nooit gezien, dus ga het ook niet kijken, hooguit weer een fragment als er weer ergens ophef over is. :D

Elisa2

Berichten: 37607
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 09:47

soesita schreef:
Electra63 schreef:
Programma is vanaf maandag weer op de buis.


Yep. En het enige wat je hem hoort verkondigen is dat hij zelf het slachtoffer is in dit geheel. -O- >;)


Om te kotsen zulk gedrag :r

Vind het ook heel slap om het er eerst af te halen en vervolgens doodleuk weer terug te komen. Krijg het idee dat het dan meer om kijkcijfers oid gaat.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:40

Elisa2 schreef:
Krijg het idee dat het dan meer om kijkcijfers oid gaat.

Uiteraard gaat het daarover. Op het moment dat er voldoende mensen blijven kijken en de adverteerders nog steeds hun doelgroep vinden rondom dat programma, dan is dat vanuit Talpa gezien gewoon levensvatbaar.

CharleyT
Berichten: 4010
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 12:09

oomens schreef:
Elisa2 schreef:
Krijg het idee dat het dan meer om kijkcijfers oid gaat.

Uiteraard gaat het daarover. Op het moment dat er voldoende mensen blijven kijken en de adverteerders nog steeds hun doelgroep vinden rondom dat programma, dan is dat vanuit Talpa gezien gewoon levensvatbaar.


Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht dan weer een ''doorstart'' van het programma. De eerste stormen zijn weer gaan liggen, druk van de ketel en daar zijn ze weer.
Kan er verder niet wakker van liggen eigenlijk.

Suzanne F.

Berichten: 49410
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 14:11

Pffff dan moet je ook niet zeggen dat je stopt. Bluffer. Stop dan ook gewoon.
Lijkt Raymond v Barneveld wel.

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 19:52

Tot zover het niveau op de nederlandse televisie. -O- en de nederlandse tv kijker.

Gewoon aandachts geil. Niets meer en niets minder :r

Ilse_123

Berichten: 3783
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 20:28

Komt de Voice nu ook weer op de buis?

Electra63

Berichten: 17896
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 23:12

Ilse_123 schreef:
Komt de Voice nu ook weer op de buis?


Toch geen vergelijking?
Tegen (voormalig) juryleden en andere gerelateerden van de Voice zijn aanklachten ingediend en er lopen onderzoeken.

In het geval van JD is er geen aanklacht en geen slachtoffer voor zover wij weten.

Iedereen is vrij om te kijken of niet.....

CharleyT
Berichten: 4010
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:09

Cowgirl schreef:
Tot zover het niveau op de nederlandse televisie. -O- en de nederlandse tv kijker.

Gewoon aandachts geil. Niets meer en niets minder :r


Nogal generaliserend, ''de nederlandse tv kijker'' bestaat dus niet, dus je kwalificatie daarvan slaat nergens op.

CharleyT
Berichten: 4010
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:10

Suzanne F. schreef:
Pffff dan moet je ook niet zeggen dat je stopt. Bluffer. Stop dan ook gewoon.
Lijkt Raymond v Barneveld wel.


Achja, niets zo veranderlijk als de mens(en het weer).

Marigold

Berichten: 12600
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 17:47


Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 18:58

CharleyT schreef:
Cowgirl schreef:
Tot zover het niveau op de nederlandse televisie. -O- en de nederlandse tv kijker.

Gewoon aandachts geil. Niets meer en niets minder :r


Nogal generaliserend, ''de nederlandse tv kijker'' bestaat dus niet, dus je kwalificatie daarvan slaat nergens op.



Tuurlijk gaan we op die tour......speciaal voor jou dan de correctie DE televisie kijker of De televisiekijker in nederland

Jeetje alles moet ook letterlijk precies worden neergetyped tegenwoordig :roll:

Elisa2

Berichten: 37607
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 09:07

Marigold schreef:
Nou Harry Mens doet ook even een duit in het zakje.
Met zijn ‘mijn dochters overkomt dat niet’ en ‘ze hadden al drie keer kunnen weglopen’.

https://twitter.com/bnr/status/15251384 ... TG0CiOqc4A


Ik heb geen twitter dus kan het niet luisteren, maar het klinkt alsof hij de rollen weer omdraait.

Marigold

Berichten: 12600
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 09:12

Volgens mij is Twitter openbaar en hoef je niet lid te zijn om mee te kijken, maar anders op spotify of bnr website The Friday Move terugluisteren van 13 mei, het was al in het begin.
Wilfred Genee is de prestentator en ze gingen nog even door op V I en Derksen en the Voice.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 23:10


Loretta
Berichten: 8811
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 19:11

Cowgirl schreef:
Tot zover het niveau op de nederlandse televisie. -O- en de nederlandse tv kijker.

Gewoon aandachts geil. Niets meer en niets minder :r


Gelukkig mogen we nog zelf weten waar we naar kijken. Ik hoef dat domme geklets van deze 3 heren njet te zien.

Ilse_123

Berichten: 3783
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 19:55

Electra63 schreef:
Ilse_123 schreef:
Komt de Voice nu ook weer op de buis?


Toch geen vergelijking?
Tegen (voormalig) juryleden en andere gerelateerden van de Voice zijn aanklachten ingediend en er lopen onderzoeken.

In het geval van JD is er geen aanklacht en geen slachtoffer voor zover wij weten.

Iedereen is vrij om te kijken of niet.....


Persoonlijk vind ik het niet zo verschillend, gaat allebei over seksueel overschrijdend gedrag. Voice is allemaal veel recenter en met slachtoffers die naar voren zijn gekomen. JD zijn verhaal is misschien overdreven, niet waar en lang geleden, maar het feit dat hij gewoon die opmerking in eerste instantie eruit gooit als ondoordacht grapje vind ik qua lading niet heel veel anders eigenlijk.
Natuurlijk mag een grapje kunnen en hoeven we niet direct in de cancelcultuur te stappen, maar dit 'grapje' (wat mogelijk natuurlijk gewoon echt waar kan zijn) geeft iedereen die nu naar voren stapt als slachtoffer van seksueel misbruik wel echt een trap na. Als maatschappelijk figuur heb je ook gewoon een voorbeeld functie, en het voorbeeld wat JD geeft is nou niet echt mooi.

Electra63

Berichten: 17896
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:22

Ik vind het ook geen goed voorbeeld en iets wat je kan zeggen op TV.
Maar dat vind ik wel van meer dingen op TV.

Maar er zijn geen aanklachten tegen JD, dus SBS mag en kan dit programma gewoon uitzenden.
Niemand hoeft te kijken.
Sterker nog: de kijker bepaalt of het programma blijft bestaan.

Het was een kijkcijfersucces en ik vermoed dat er zeker de eerste dagen nog extra mensen zullen kijken.
Daarna blijven de vaste kijkers over.

Cowboy55
Berichten: 8520
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:57

[***] schreef:
Marigold schreef:
Nou Harry Mens doet ook even een duit in het zakje.
Met zijn ‘mijn dochters overkomt dat niet’ en ‘ze hadden al drie keer kunnen weglopen’.

https://twitter.com/bnr/status/15251384 ... TG0CiOqc4A


Jezus zeg...


Tja….Harry Mens…..da’s nou iemand waar ik nog maar 1x iets over hoef te horen: de mededeling dat ie niet meer onder ons is. Dwaas reactionair fossiel.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 00:15

Marigold schreef:
Nou Harry Mens doet ook even een duit in het zakje.
Met zijn ‘mijn dochters overkomt dat niet’ en ‘ze hadden al drie keer kunnen weglopen’.

https://twitter.com/bnr/status/15251384 ... TG0CiOqc4A


Ja, harry is een perfect persoon om hierover zijn mening te vragen :') Meneer mens die al 50 jaar in de jaren 60/70 leeft. Waarin hij,qua opvattingen, nog steeds hangt want zijn nieuwe vriendin is jonger dan zijn eigen dochters geloof ik.

En al zijn dochters zullen vast niet met de voice hebben mee gedaan. Maar gezien de cijfers vast wel eens te maken hebben gehad met seksuele intimidatie. Maar hij heeft ze er allemaal heel goed op voorbereid ofzo? Lijkt mij naar, zo'n vader met oogkleppen... 'Ik zei toch nog zo...'

Marigold

Berichten: 12600
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 07:52

It’s all about the money.
Zonder Derksen kijken er te weinig mensen naar de reclame :Y) }:0

‘Talpa ontsnapt aan miljoenenstrop door terugkeer Johan Derksen’.

anjali
Berichten: 15199
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:07

Rytir schreef:
Marigold schreef:
Nou Harry Mens doet ook even een duit in het zakje.
Met zijn ‘mijn dochters overkomt dat niet’ en ‘ze hadden al drie keer kunnen weglopen’.

https://twitter.com/bnr/status/15251384 ... TG0CiOqc4A


Ja, harry is een perfect persoon om hierover zijn mening te vragen :') Meneer mens die al 50 jaar in de jaren 60/70 leeft. Waarin hij,qua opvattingen, nog steeds hangt want zijn nieuwe vriendin is jonger dan zijn eigen dochters geloof ik.

En al zijn dochters zullen vast niet met de voice hebben mee gedaan. Maar gezien de cijfers vast wel eens te maken hebben gehad met seksuele intimidatie. Maar hij heeft ze er allemaal heel goed op voorbereid ofzo? Lijkt mij naar, zo'n vader met oogkleppen... 'Ik zei toch nog zo...'

Ik vind Harry Mens een voorbeeld van een vrouwonvriendelijke man.Hij heeft zonder dat de ene vrouw het wist 2 vrouwen\gezinnen tegelijk gehad. Kennelijk is hij die 2 twee vrouwen nu allebei kwijt (ik weet niet hoe het precies zit want ik volgde hem niet in de media) en nu zou hij dus weer een nieuwe vriendin hebben.Ik vind het helemaal geen leuke man en hij kan vrouwen krijgen alleen omdat hij rijk is. Volgens mijn inschatting althans.

CharleyT
Berichten: 4010
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:02

@ Anjali, als hij alleen vrouwen kan krijgen omdat hij geld heeft, wat zegt dat over die vrouwen?