Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
D_akota

Berichten: 678
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 18:44

Pff echt verschrikkelijk voor de families |( Y;(

gillian

Berichten: 4430
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 18:52

Die 2 hebben ook echt alles tegen gehad..
Dat ongeluk, geen getuigen, op z'n kop in het water beland.. arme meiden..
Ik ben afgelopen maandag rond 18udaar langs gereden, in een hoge Fiat Ducato bus.. niks gezien.. bah..

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 19:29

gillian schreef:
Die 2 hebben ook echt alles tegen gehad..
Dat ongeluk, geen getuigen, op z'n kop in het water beland.. arme meiden..
Ik ben afgelopen maandag rond 18udaar langs gereden, in een hoge Fiat Ducato bus.. niks gezien.. bah..


Nou he en ook nog eens een kpn storing waardoor er op de verkeerde plek gezocht werd ;(

NoGo

Berichten: 1902
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 20:44

Wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte voor de nabestaanden :(:)

Ik wil toch wel even reageren op de mensen die zeggen hoe kan niemand dit nu gezien hebben?!
Het is mogelijk ook de focus die je op de weg hebt en het onwaarschijnlijke van de manoeuvre.
Ik heb zelf op een rechte weg gereden (spits/druk) waarbij ik een auto inhaalde en 1 van de kinderen op de achterbank riep dat er iemand de berm (of eigenlijk riep hij het gras) inreed.
Op het moment dat ik in mijn spiegel voor het baan terug schuiven kijk rijd er alweer een anderen auto naast mij (die dus achteraf achter de auto die de berm in ging reed) en omdat ik dus niet bewust naar de kleur had gekeken dacht ik dat kind een grapje maakte.
Die raakte echter zo in paniek (ik zag het echt waar!) dat ik een tussenparkeerplaats opreed die in het verlengde van de berm lag en toen ik toen in mijn achteruitkijk spiegel keek, idd de auto zag (die dus niet meer vanaf de weg zichtbaar was ivm lichte helling).
Deze mensen konden uiteindelijk zelf achteruit de weg weer terug op en mankeerde niets, maar buiten mij om is er niemand geweest die de politie had gebeld, terwijl er veel verkeer was en gewoon mensen achter reden.

Tancreda4

Berichten: 24088
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:16

Zoveel om te speculeren, maar daar krijg je de twee dametjes niet mee terug.... Vereachrikkelijk wat er is gebeurd en bizar dat neimand iets heeft zien gebeuren. Al kan ik me voorstellen dat op de locatie als een satellietbeeld hier iets boven, dat een auto snel uit het zicht is als die daar rechtdoor vliegt...

Ergens vind ik het overigens best rottig overkomen dat er op de radio vanmiddag alleen over herdenking, bloemenzee, etc voor hebe werd gesproken. En niet over sanne.... Dat was ook iemands dochter en toch net zo erg? ;(

Fem

Berichten: 12520
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:39

Gelukkig is en wordt Sanne wel aandachtig herdacht bij haar (en mijn werkgever).

Misschien mooi om te delen: wanneer er binnen onze organisatie een cliënt overlijd dan worden de (rouw)klokken geluid als laatste eerbetoon.
Vandaag om 12:00u hebben de klokken geluid voor Sanne en Hebe, zijn alle collega's die op dat moment aan het werk waren naar buiten gekomen en zijn er 2 minuten stilte in acht genomen.

Zelf was ik er niet bij aanwezig, maar ik begreep dat er een mooie opkomst was.

[Edit]

Ook is er een stilteruimte ingericht waar collega's naartoe kunnen als ze Sanne (en Hebe) willen herdenken met de mogelijkheid om een kaarsje aan te steken.
Laatst bijgewerkt door Fem op 20-10-22 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Berichten: 5429
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:40

Fem schreef:
Gelukkig is en wordt Sanne wel aandachtig herdacht bij haar (en mijn werkgever).

Misschien mooi om te delen: wanneer er binnen onze organisatie een cliënt overlijd dan worden de (rouw)klokken geluid als laatste eerbetoon.
Vandaag om 12:00u hebben de klokken geluid voor Sanne en Hebe, zijn alle collega's die op dat moment aan het werk waren naar buiten gekomen en zijn er 2 minuten stilte in acht genomen.

Zelf was ik er niet bij aanwezig, maar ik begreep dat er een mooie opkomst was.

Wauw Y;(

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:45


Tancreda4

Berichten: 24088
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 23:02

Fem schreef:
Gelukkig is en wordt Sanne wel aandachtig herdacht bij haar (en mijn werkgever).

Misschien mooi om te delen: wanneer er binnen onze organisatie een cliënt overlijd dan worden de (rouw)klokken geluid als laatste eerbetoon.
Vandaag om 12:00u hebben de klokken geluid voor Sanne en Hebe, zijn alle collega's die op dat moment aan het werk waren naar buiten gekomen en zijn er 2 minuten stilte in acht genomen.

Zelf was ik er niet bij aanwezig, maar ik begreep dat er een mooie opkomst was.

[Edit]

Ook is er een stilteruimte ingericht waar collega's naartoe kunnen als ze Sanne (en Hebe) willen herdenken met de mogelijkheid om een kaarsje aan te steken.


Indrukwekkend...

Zal voor iedereen zo niet te bevatten zijn dit...

Wel goed te lezen dat er ook uitgebreid bij sanne wordt stilgestaan. Vanmiddag op de radio werd alleen hebe genoemd en sanne even snel aan t einde als 'en begeleider sanne'.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110796
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 01:38

Ik las dat de beste vriend van Sanne wordt bedreigd en dat er werd gezegd dat zijn zoontje moet worden ontvoerd.
Echt idioot gewoon...

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:03

Huh waarom dan?
Het is toch overduidelijk een eenzijdig ongeluk met een zeer trieste afloop?

Zijn hier ook weer conspiracy mensen die er wat geks van maken?

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:08

verootjoo schreef:
Huh waarom dan?
Het is toch overduidelijk een eenzijdig ongeluk met een zeer trieste afloop?

Zijn hier ook weer conspiracy mensen die er wat geks van maken?


Op facebook kwamen er inderdaad berichten voorbij dat mensen het gevoel hebben dat er ‘iets niet klopt’ in combinatie met berichten over de (zeer ernstige) beschuldigingen over de vriend van Sanne. Echt vreselijk, dat het leed dan ook nog eens gerekt moet worden door zulke trieste figuren. :n
Ik hoop dat het gewoon overwaait en deze mensen een keer een eigen leven vinden om zich mee te bemoeien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41760
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:13

Cayenne schreef:
Ik las dat de beste vriend van Sanne wordt bedreigd en dat er werd gezegd dat zijn zoontje moet worden ontvoerd.
Echt idioot gewoon...

Ik las het ook, inderdaad :\. Mensen zijn helemaal gek.

Tancreda4

Berichten: 24088
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:12

_San87_ schreef:
Cayenne schreef:
Ik las dat de beste vriend van Sanne wordt bedreigd en dat er werd gezegd dat zijn zoontje moet worden ontvoerd.
Echt idioot gewoon...

Ik las het ook, inderdaad :. Mensen zijn helemaal gek.


Wat?? Dit is toch ziek....wat een idioten... Mensen zijn gek geworden!

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:19

Tja dat was diegene waarvan men op Facebook zette dat hij wellicht er wel iets mee te maken kon hebben. En het was dus totaal niet zo. Zo zie je maar weer wat zo'n losse flodder aan kan richten.

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:24

Knip. Wegens redenen even weggehaald ;)
Laatst bijgewerkt door Saul op 21-10-22 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

KSHancox
Berichten: 1263
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:27

Inhoud waarop ik reageer is weggehaald.
Laatst bijgewerkt door KSHancox op 21-10-22 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Berichten: 12520
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:32

*Uit fatsoen mijn reactie op Saul verwijderd*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:37

Cayenne schreef:
Ik las dat de beste vriend van Sanne wordt bedreigd en dat er werd gezegd dat zijn zoontje moet worden ontvoerd.
Echt idioot gewoon...

Dat is ook niet verbazingwekkend toch?
Zodra zo’n naam bekend is (met valse beschuldigingen) staat er een hele trommel pedojagers klaar om verhaal te halen.

Dat moeten mensen die zulke dingen op internet zetten toch ook beseffen :n . Allemaal om de held te kunnen uithangen voor de kleine kans dat het waar is.

akishino
Berichten: 1876
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:04

Ik snap bedreigingen sowieso niet en hij staat los van het verschrikkelijke drama wat met Hebe en Sanne is gebeurd.

Er zijn mensen die hem kennen en/of te maken met hem hebben gehad waarvan hij geen beste vriend is. Die hij zelfs leed aangedaan heeft daarvan snap ik dat die het moeilijk hadden om hem in deze situatie op tv te zien. Dat neemt niet weg dat het vreselijk is dat mensen hem en zijn gezin bedreigen.

Ik had ook een dubbel gevoel toen ik hem op tv zag en erachter kwam dat hij blijkbaar nog steeds in de zorg werkt (?). Hij was (lang geleden) mijn collega en ik snap werkelijk waar niet dat zo iemand in de zorg mag werken.
Maar goed dit is wel erg offtopic en veranderd niets aan het vreselijke ongeluk van Sanne en Hebe.

Wistaire

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:14

Rijkswaterstaat: 'Vangrail is niet nodig waar Hebe en Sanne verongelukten' https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4167879/

Wat is het grote probleem met net even die paar extra meter vangrail? Blijkbaar is het nodig op die plek... |o

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:46

Als je op een vangrail klapt krijg je natuurlijk ook een behoorlijke optater, doorschieten in de berm geeft in sommige gevallen minder letsel dan op een vangrail klappen. Dat zullen zaken zijn die in overweging worden genomen bij de keus om op bepaalde stukken al dan niet een vangrail te plaatsen.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:54

Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden. Ik snap niet eens dat mensen zover kunnen denken, iets kunnen verzinnen en dan ook zonder verder na te denken het op fb plaatsen.
Maar het is wel dus blijkbaar iets van deze tijd en wat onder mensen leeft. Dat moeten we wel in de gaten houden. Dat kan echt een probleem worden, of is het al..........maar nog groter dan het nu al is.

Fokker321
Berichten: 504
Geregistreerd: 16-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:02

superpony schreef:
Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden.


Waar las je dit?

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:09

Fokker321 schreef:
superpony schreef:
Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden.


Waar las je dit?


Bij meerdere nieuwsberichten op facebook.