In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:25

Heb je ook een before?

Bij mij staat het al een tijdje stil, mij te warm en druk met andere dingen (werk enzo). :+
Ofwel, slappe smoesjes.. :o

Wel staat de teller inmiddels op 1 kilo er af, al vermoed ik dat dat ook wel veel vocht kan zijn. Hoewel ik ook wel veel liters drink met dit weer (zit voor vandaag al op 2 liter and going) dus not sure.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:35

Afbeelding
Shanna schreef:
Heb je ook een before?

Bij mij staat het al een tijdje stil, mij te warm en druk met andere dingen (werk enzo). :+
Ofwel, slappe smoesjes.. :o

Wel staat de teller inmiddels op 1 kilo er af, al vermoed ik dat dat ook wel veel vocht kan zijn. Hoewel ik ook wel veel liters drink met dit weer (zit voor vandaag al op 2 liter and going) dus not sure.

Anoniem

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:43

Kijk dat is pas motivatie om door te zetten want ik zie ook wel degelijk verschil!! :oo

Wat doe je allemaal? Wat is je geheim? :D

S_imonee

Berichten: 3844
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:46

Knap ingedebruijn! Wat een verschil al!

Hier wil het ook nog niet echt vlotten.. ben nu bezig met het maken van een schema. T is mij vandaag echt te warm om iets te doen.
Al heb ik al wel wat baantjes gezwommen in de plas met de hond haha.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:17

Ik loop twee keer per week 3-4km per keer en daarnaast dan nog dat buikspierschema. Eerste twee weken is doorbijten omdat je dan nog niets ziet maar nu begint het goed te komen. Zal met dertig dagen nog een update plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:22

3/4 km hardlopen gaat m voor mij al niet worden helaas.. slechte knieën -O-

Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:37

Ingedebruijn, is dat via dat schema wat je mij ook stuurde? :)
Heel mooi resultaat al! _/-\o_

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:45

Shanna schreef:
3/4 km hardlopen gaat m voor mij al niet worden helaas.. slechte knieën -O-


Ik heb bijna geen kraakbeen en met goede schoenen en een heel rustig schema lukt het :)

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:46

Jindai schreef:
Ingedebruijn, is dat via dat schema wat je mij ook stuurde? :)
Heel mooi resultaat al! _/-\o_


Ja klopt! Heb nu net dag 19 gedaan.

Goldwynn

Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:07

Hoe lang ben je gemiddeld bezig met hardlopen in dat schema? Ik vind er echt geen bal aan, maar tot nu toe heb ik nu niet echt het idee dat de hometrainer echt helpt..

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:18

Goldwynn schreef:
Hoe lang ben je gemiddeld bezig met hardlopen in dat schema? Ik vind er echt geen bal aan, maar tot nu toe heb ik nu niet echt het idee dat de hometrainer echt helpt..


Half uurtje. Je bouwt op van een minuutje lopen naar 30 minuten.

xdandelion
Berichten: 76
Geregistreerd: 08-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:36

Bij deze meld ik mij ook aan bij dit topic! Ik doe thuis voornamelijk work-outs. Hiervoor gebruik ik de kalender van blogilates, die heeft varatie en vind ik erg leuk!
Ik heb ook een tijdje elke week hardeglopen, maar vind dit toch minder leuk en heb er ook minder motivatie voor, of ik praat mezelf aan dat ik te weinig tijd heb terwijl ik dat eigenlijk wel heb. De workouts zijn vaak 5-10 minuten en een paar per dag en dat vind ik prettiger!

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:44

xdandelion schreef:
Bij deze meld ik mij ook aan bij dit topic! Ik doe thuis voornamelijk work-outs. Hiervoor gebruik ik de kalender van blogilates, die heeft varatie en vind ik erg leuk!
Ik heb ook een tijdje elke week hardeglopen, maar vind dit toch minder leuk en heb er ook minder motivatie voor, of ik praat mezelf aan dat ik te weinig tijd heb terwijl ik dat eigenlijk wel heb. De workouts zijn vaak 5-10 minuten en een paar per dag en dat vind ik prettiger!


Maar haal je daar ook dezelfde resultaten mee? Ik merk dat het lopen ook makkelijker gaat als je buikspieren sterker worden.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:49

ik ben even niet met workouts bezig, loop hier de 4 daagse...15km per dag. Ben doodloof in de avond :+

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:58

Ik zou toch ook wel graag willen beginnen, ik ben van mezelf "niet erg dik" , oftewel ik eet zoveel als ik wil en ik kom niks aan :P Maar nu wil ik graag weer wat meer spieren krijgen. Conditie is op het moment ook weer een beetje weg, ( normaal 15km naar school fietsen, maar nu al 2 weken met auto ivm zwaar verstuikte enkel) Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat voor oefeneningen.

Iemand die goede tips heeft of een goed progamma?

xdandelion
Berichten: 76
Geregistreerd: 08-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:01

ingedebruijn schreef:
xdandelion schreef:
Bij deze meld ik mij ook aan bij dit topic! Ik doe thuis voornamelijk work-outs. Hiervoor gebruik ik de kalender van blogilates, die heeft varatie en vind ik erg leuk!
Ik heb ook een tijdje elke week hardeglopen, maar vind dit toch minder leuk en heb er ook minder motivatie voor, of ik praat mezelf aan dat ik te weinig tijd heb terwijl ik dat eigenlijk wel heb. De workouts zijn vaak 5-10 minuten en een paar per dag en dat vind ik prettiger!


Maar haal je daar ook dezelfde resultaten mee? Ik merk dat het lopen ook makkelijker gaat als je buikspieren sterker worden.


Mijn doel is om wat meer spieren en conditie te kweken en ik zie wel verbetering! Het ligt er natuurlijk ook aan wat je doel is. Voor mij helpt het iig wel!

xdandelion
Berichten: 76
Geregistreerd: 08-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:03

lievenamme schreef:
Ik zou toch ook wel graag willen beginnen, ik ben van mezelf "niet erg dik" , oftewel ik eet zoveel als ik wil en ik kom niks aan :P Maar nu wil ik graag weer wat meer spieren krijgen. Conditie is op het moment ook weer een beetje weg, ( normaal 15km naar school fietsen, maar nu al 2 weken met auto ivm zwaar verstuikte enkel) Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat voor oefeneningen.

Iemand die goede tips heeft of een goed progamma?


Voor mij werkt het programma van blogilates! Het kan in het begin nogal lastig zijn om bij te houden ( het is namelijk via video's op youtube ) omdat het wel kracht kost, maar naar mate je bezig bent gaat het steeds makkelijker!

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:04

Hoe gaat het bij jullie met de warmte?
Het is hierbinnen zo warm dat ik nu al een week niets gedaan heb. Maar ik eet wel minder als het warm is en ik heb genoeg gezweten, dus ach. :')

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:08

xdandelion schreef:
lievenamme schreef:
Ik zou toch ook wel graag willen beginnen, ik ben van mezelf "niet erg dik" , oftewel ik eet zoveel als ik wil en ik kom niks aan :P Maar nu wil ik graag weer wat meer spieren krijgen. Conditie is op het moment ook weer een beetje weg, ( normaal 15km naar school fietsen, maar nu al 2 weken met auto ivm zwaar verstuikte enkel) Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat voor oefeneningen.

Iemand die goede tips heeft of een goed progamma?


Voor mij werkt het programma van blogilates! Het kan in het begin nogal lastig zijn om bij te houden ( het is namelijk via video's op youtube ) omdat het wel kracht kost, maar naar mate je bezig bent gaat het steeds makkelijker!


Ik zal het opzoeken!

Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:25

Cinderella schreef:
Hoe gaat het bij jullie met de warmte?
Het is hierbinnen zo warm dat ik nu al een week niets gedaan heb. Maar ik eet wel minder als het warm is en ik heb genoeg gezweten, dus ach. :')


Ja, hier precies hetzelfde! :j Ik moest ook even wat rustiger aan doen vanwege m'n knieën, dus hoop zaterdag weer wat te doen!

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 00:58

Ik moet ook echt weer gaan hardlopen, geef me motivatie :') Mooi verschil hoor ingedebruijn!

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:00

Net weer mijn oefeningen gedaan. Begint wel zwaarder te worden dus doe het maar in stukjes.

Heb veel pbtjes gehad! Leuk leuk :) hopelijk geeft het jullie ook resultaat!

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 17:27

Ik meld me ook! De vakantie komt er aan, normaal fiets ik 30 km op een dag, maar in de vakantie niet, dus moet mijn conditie beetje bijhouden met andere dingen :)
Ik train vooral mijn benen, wil gaan hardlopen maar ken 90% in deze stad en dat is best ongemakkelijk :')

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:57

Ik meld me ook. Wil wat meer gaan doen, maar weet nog niet wat.

Hardlopen wil ik na hooikoortsperiode weer oppakken iig. Maar verder? Nog geen idee.

Heb laatst een Xiaomi horloge gekocht om wat inzicht te krijgen in m'n beweging/slaap.

Anoniem

Re: In je eentje (thuis) sporten, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:50

Ik ben het skeeleren weer gaan oppakken, vandaag 4 km in ca. 20 minuten tijd. Het was lekker weer er voor, ik voel het wel in mn bovenbenen nu!
Nog even planken en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag :')
Ik ben echt niks meer gewend :+