[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skessa_
Berichten: 10716
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:26

Tsja, pijn gaat het echt wel doen hoor, tis maar net of je dat er voor over hebt _O-

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:28

Deed godsgruwelijk veel pijn ja :=
En dan ben ik nog een dappere dodo qua piercings, laat alles zo weer zetten. Maar dat nooit weer.

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:30

PrinceAmos schreef:
Paracetamol kan ik helaas niet weg krijgen met slikken. Mag een ibuprofen ook? Ik kan mijn piercing goed bewegen en als hij 'omhoog' zit zie ik nog een stukje van mijn staaf. Ik gok dat hij dus wel lang genoeg is. Wou al heeel lang een tongpiercing maar dat je er een gratis dieet bij kreeg wist ik niet :')


Idd gewoon even paracetamol oplossen in een klein laagje water, in 1 slok is het weg... Is volgens mij heel normaal om paracetamol op te lossen, ik doe het altijd zo? :') of ben ik de enige? :))

Verder is het gewoon afwachten. Ik heb na het zetten van mijn tongpiercing de eerste dag alleen vloeibaar gegeten (ook al is het goed gewoon te blijven eten, het lukte me echt niet) Dus 's avonds een soepje, daarna nog wat havermoutpap. De tweede dag lukte het al om vast te eten, wel in kleine stukjes gesneden. :) Derde dag kon ik weer normaal eten. Zwelling verdwijnt heel snel bij een tongpiercing gelukkig.

VenoSnorlax

Berichten: 4527
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:33

Mars schreef:
Deed godsgruwelijk veel pijn ja :=
En dan ben ik nog een dappere dodo qua piercings, laat alles zo weer zetten. Maar dat nooit weer.

fiets... ik weet met mn helix deden ze ijskoude spray erop waardoor t verdoofde.
Dahm :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:40

Ik heb een vraagje! Voor mijn nieuwe werk moet ik mijn tongpiercing uit doen voor ongeveer 7 a 8 uur. Ik heb hem al 4 jaar, maar hoorde eens dat ie na 2 uurtjes dicht kan groeien :wow: vroeg me af of dat klopt?!

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:18

Dat is best wisselend per persoon, had de mijne laatst 2 uur uit omdat ik naar de kaakchirurg moest, kreeg hem toen met pijn en moeite weer in. Zou je geen retainer mogen op je werk?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:27

Mars schreef:
Dat is best wisselend per persoon, had de mijne laatst 2 uur uit omdat ik naar de kaakchirurg moest, kreeg hem toen met pijn en moeite weer in. Zou je geen retainer mogen op je werk?


Nee heb nog nadrukkelijke gevraagd of ik doorzichtige balletjes mocht doen. En daarna teruggebeld dat dat niet mocht, en als ik de piercing gewoon uit kon doen dat ik dan erg gewild was, maar als dat niet kon dat het over ging..

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:51

Denk eerlijk gezegd niet dat je hem nog in gaat krijgen na die tijd, ook niet als je m al 20 jaar zou hebben..

Memories

Berichten: 2637
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:58

Ik kom ook even binnen met een vraagje :o
Heb nu 4,5 maand een septum, mijn eerste en enige piercing tot nu toe. Vandaag voor het eerst gewisseld, heb gewoon zelf zitten klooien met een spiegel en een nieuw ringetje en had hem er zo in := Maar nu... toen ik 'm aan het wisselen was zag ik dat 1 kant van het 'gat' gewoon echt netjes open staat, maar aan de andere kant lijkt ie haast dicht te zitten zonder sierraad er in. Heb er nu gewoon een ringetje in (en die via de 'open' kant erin geprutst) maar wilde er eigenlijk eentje met steentjes in maar... die kan er maar vanaf 1 kant in en laat dat nou net de kant zijn die 'dicht zit'.
Heb het nu maar niet gelijk geprobeerd, leek me iets te ambitieus :') is het normaal dat 1 kant zo 'dicht' zit? Zou het kunnen dat die kant toch niet goed is geheeld nog?
Het is ook precies de kant die nog wel eens een beetje wil steken of irriteren. Het zag er ook niet heel 'fijn' uit aan die kant vergeleken met de andere. Het ringetje ging er vanaf de goed open kant dus wel in zonder dat het echt pijn deed maar heel fijn was het nou ook weer niet. Wil er sowieso even mee langs de piercer maar die is voor mij op een beetje rottige tijden open waardoor ik er eind volgende week pas een keer aan toe kom, dus was eigenlijk benieuwd of iemand hier dit herkend?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:24

Loolotte schreef:
Denk eerlijk gezegd niet dat je hem nog in gaat krijgen na die tijd, ook niet als je m al 20 jaar zou hebben..


Nee echt?.... zou wel super *** zijn.. De mevrouw zei zelf dat ze er ook 1 heeft en uitdoet met werken..

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:55

Mhm, dat weet ik ook niet als je m al 4,5 maand hebt Memories. Geen idee wat daar de standaard genezingstijd van is? Maar viezigheid lijkt me het na die tijd ook niet meer.
En ik ken alleen mensen die na 2 uur al een dichte tongpiercing hebben, maar er bestaan altijd uitzonderingen natuurlijk. Ik zou er alleen niet vanuit gaan :/

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:59

En een doorzichtige retainer?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 19:56

Bizzybijtje schreef:
En een doorzichtige retainer?


Dat had ik meteen geopperd maar dat mocht helaas niet.. Ik ga er toch 1 halen en in doen en kijken of er nog wat van word gezegd. Zo niet doen we het op die manier!

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:16

Geen ervaring met tong piercing, maar ik zou het niet aandurven hen er uit te halen.
Sowieso vind ik het zo achterhaald alles maar uit te moeten doen en het gezeik overal over...

Heb van de week mn daith verwisseld <3Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:24

SavannahNx schreef:
Bizzybijtje schreef:
En een doorzichtige retainer?


Dat had ik meteen geopperd maar dat mocht helaas niet.. Ik ga er toch 1 halen en in doen en kijken of er nog wat van word gezegd. Zo niet doen we het op die manier!


Balen... Wie weet.

Ik snap die logica soms niet helemaal. Ik heb zelf in een pretpark gewerkt waar je geen zichtbare gezichtspiercings mocht hebben, maar een pleister erover was dan wel weer oké. Ik had dus een collega die iedere dag een pleister over haar neusringetje deed. :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:27

Ja, ik snap het ook niet heel goed. Had vandaag van die knalgele glow in the dark balletjes in dus dat snap ik dan nog. Maar hij zit heel ver achterin mn mond en met alleen hardop lachen zie je hem heel erg. Verder is het gewoon een bioscoop waar ik ga werken en niet iets sjieks of iets heeel formeels. Ik ga gewoon kijken of ik het zo kan doen met een retainer en anders zou ik het niet weten. Had zelfs vroeger met alleen al piercing wisselen wat misschien hooguit 5 min duurt dat ik al een vliesje had. Dus durf 7/8 uur niet echt aan.. maar hij zei ook zo nadrukkelijk, als je hem uitdoet wil ik je graag hebben!

Lous

Berichten: 24255
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:28

Het is al gezegd het verschilt per persoon. Ik kan mijn tongpiercing gerust 8 uur uit laten zonder dat er een vliesje ontstaat oid. Hij glijd er zo doorheen. Inmiddels heb ik hem al 9 jaar. Daarvoor kon het ook al ;)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:47

Mars schreef:
Deed godsgruwelijk veel pijn ja :=
En dan ben ik nog een dappere dodo qua piercings, laat alles zo weer zetten. Maar dat nooit weer.

Dit. Ik wil ze zo graag terug maar nee, nooit weer. Poep liever nog 26 uur lang een kind uit.

cindy1000

Berichten: 3161
Geregistreerd: 08-11-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:49

Sinds gister een ringetje door mn conch gedaan. Iemand die nog ideeen heeft wat voor een piercing nog leuk is bij 2 oorbellen en een conch?

Foto: Afbeelding

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:50

Oh wat leuk een ringetje! Kun je daar ook gewoon op slapen?

Ik heb zelf een barbell met 3 steentjes erin die een beetje met mijn oorschelp mee lopen... moet er nog wel ergens een foto van hebben.

cindy1000

Berichten: 3161
Geregistreerd: 08-11-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:52

Mars schreef:
Oh wat leuk een ringetje! Kun je daar ook gewoon op slapen?

Ik heb zelf een barbell met 3 steentjes erin die een beetje met mijn oorschelp mee lopen... moet er nog wel ergens een foto van hebben.


Jaaa ik ben er ook heel blij mee :D euum, nou nog niet echt, maar hij was gister ook een beetje boos aangezien het een hel was dat ding in te krijgen :’)

Oh die zijn ook leuk!
Welke andere piercings heb je nog in dat oor? Ik zat zelf te denken om nog een rook erbij te nemen maar ik weet niet of dat mooi wordt.

Skessa_
Berichten: 10716
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:01

Een rook of een forward helix :)

Lien_

Berichten: 2507
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:14

Anke98 schreef:
Hee iedereen, ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met een tepelpiercing. Ik vond het ten eerste mega gaaf, zal dan wel voor maar 1 kant gaan. Ik heb al een helix en daar bijna tot geen pijn gehad.
Het is vooral de pijn die me tegenhoud, zijn er ervaringen of tips?

Ik vond de pijn juist meevallen, maar het genezen was naar. Ik heb een tijd lang een te kleine piercing erin gehad (had ik aanvankelijk niet door, want als ik het koud had paste het prima :+ ) en nu nog steeds ga ik door fases dat er prut uitkomt. Maar zou het zo weer laten doen.

Het kriebelt echt weer om iets nieuws te laten piercen := even nadenken nog. Ik wil graag een wenkbrauwpiercing, maar ben bang dat het achter dingen blijft haken in mijn slaap bijv. Iemand ervaring?

TheNovelist

Berichten: 1523
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:22

Ik heb zelf een wenkbrauwpiercing!
Met slapen heb ik er geen last van, maar in het begin wat lastig om erop te liggen.
Zelf blijf ik er niet vaak aan hangen, maar je moet wel oppassen met kleding, niet dat je een shirt aan/uit doet en hij daar leuk aan vast zit :+
Zou wel aanraden om het bij je kapper aan te geven, want heb al een paar keer meegemaakt dat ze hem even mooi meekammen en geloof me, daar word je niet blij van!

xhaflinger
Berichten: 202
Geregistreerd: 09-10-14

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:13

Hee ik vroeg me af of er mensen waren met een snake eye piercing? Ik vind die zo erg gaaf, alleen mensen om me heen raden hem af.. -O-