Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:15

ik zou graag mijn haar verlengen, heb niet zo dik haar. maar wat raden jullie nou aan? matten of gewoon plukjes. ik wil het graag tot onder mijn schouderbladen hoelang zou het haar dan moeten zijn? en hoe zit het met die klippen? zie je dit?

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:30

Pontifice schreef:
Ik zit er over te denken een Weave te laten zetten, losse extensions lijkt me eerlijk gezegd niks. Ben bang dat het gaat klitten en zwaar wordt aan je hoofd met al die waxbolletjes.

Heeft iemand een weave laten zetten?
Welk haarmerk is het beste? Gaat het klitten?
Hoe lang blijft het mooi?
Blijft het mooi na verven?

Ik woon bij Groningen, dus moet wel in de buurt zijn.

Heb nu Clip-in, maar vind het irritant ze steeds opnieuw in te doen.
Ook zit er nu geen model in, ze ziet duidelijk een overgang want er hangen allemaal apart plukken onder mijn eigen haar..
Erg zonde, clip-in haar is wel heel mooi maar wordt ook gek van al die clipjes op mijn hoofd. Ben bang dat iemand ze ziet en heb al paar keer gehad dat ik het idee had dan mensen zich afvroegen of het nou echt of nep was :+
Clip-in wordt het niet meer voor mij.


Extensions zijn niet zwaar hoor, ja als het nat is moet je er in het begin aan wennen.. Maar de waxjes wegen niets, en het zit verdeeld over je hele hoofd. Een weave niet, dus is dat in principe 'zwaarder'..
En elk haar gaat klitten als je t niet goed verzorgd, ik heb er geen last van. Ja af en toe wat klitten, maargoed dat heb ik met mijn eigen haar precies hetzelfde (na t slapen bijvoorbeeld). Borstel erdoorheen en klaar :D


@ lrm: Hoe lang is je eigen haar? Ik ben eerder voor losse extensions, maar dat verschilt per persoon.
Een vriendin van me heeft een weave gehad, maar die vond het niks. Ik ook niet, ik vind dat je t al snel ziet. Ze naaien het natuurlijk in een vlecht dus je krijgt altijd een 'bobbel', en je hebt zelf niet zulk dik haar dus denk dat je t dan snel ziet..

Ik heb losse extensions, en heb zelf ook geen dik haar (ook niet superdun). Niemand die ziet dat t extensions zijn, ik ben er super blij mee :))

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:33

mijn haar is nou tot mijn schouders.

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:35

Ja ik zou eerder zeggen extensions, aangezien je zelf niet heel dik haar hebt..

Maar dat is aan jou haha.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:45

oke bedankt voor de informatie..:D

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:48

Nadisha schreef:
Ik heb even een vraagje! :D

Ik heb nu sinds september clip-ins. Ik heb al wel tussendoor een keer andere gekocht omdat ze lelijk werden. Weet iemand een beetje betaalbare clip ins die goed zijn, een tijd goed blijven en er mooi uitzien?

Alvast bedankt. :)

Wat is je budget? Wat wil je, verlening/ volume of allebei?

Nadisha

Berichten: 779
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:37

babydolll schreef:
Nadisha schreef:
Ik heb even een vraagje! :D

Ik heb nu sinds september clip-ins. Ik heb al wel tussendoor een keer andere gekocht omdat ze lelijk werden. Weet iemand een beetje betaalbare clip ins die goed zijn, een tijd goed blijven en er mooi uitzien?

Alvast bedankt. :)

Wat is je budget? Wat wil je, verlening/ volume of allebei?


Allebei, al is het het meest voor de verlenging. Ik heb niet echt een budget, als het maar niet onbetaalbaar wordt!

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:41

Pontifice schreef:
Oke bedankt voor de info :D!
Denk dat ik dan toch de losse plukjes ga doen.
Moet nog een adres zoeken. vind alles zo duur..

Heb er 1 gevonden in bedum die Euro So Cap heeft. 150 extensions voor 275 euro.
Dat is voor mij te doen, ik ga geen 400 euro betalen om het na 4 maanden voor weetikveelhoeveelgeld weer omhoog te laten plaatsen.

Weet jij hoeveel dat ongeveer kost?
en zou na 5 maand ook kunnen of wordt het dan lelijk?
Moet het haar ook ooit helemaal vervangen worden en wanneer is dat?

Is Euro so cap goed of raad je een ander merk aan?
Heb mijn eigen haar middellang en wil mooi vol tot ongeveer 10 cm onder mijn bh bandje.
mijn eigen haar komt met de laatste plukjes net boven mijn bandje.

Jammer dat je zo ver woont, anders had ik nog wel iemand geweten.

Heb zelf So Cap, maar geen Euro So Cap (zijn er geloof ik 3 verschillende, erg verwarrend iig :P )
Heb zelf deze www.socap.nl , en ben er erg tevreden over. Over die andere kan ik dus helaas niets zeggen!

Meestal blijft het geloof ik een maand of 4/5 goed zitten, daarna gaat het te ver uitzakken en dan is het echt niet mooi meer..
Ligt natuurlijk ook aan je eigen haar hoe snel t uitzakt, en hoe je t verzorgd enzo.
Heb ze nu ruim 2 maanden, en t ziet er nog super uit! Ben er ook nog geen 1 kwijt.

Extensions kan je in principe her gebruiken, maar dat is zoveel werk e.d. om de waxjes er weer aan te zetten, dat het meestal te duur wordt voor iemand die ze zet. Kost veel tijd natuurlijk!
Waar ik ze heb laten zetten, die schenkt het haar aan zo'n stichting die pruiken maken e.d. :j

Vind dat ook wel een mooi iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:10

brittje88 schreef:
kunnen degene met blonde Extensions mij eens vertellen wat voor producten hun gebruiken om het mooi te houden?
Ik merk dat doordat het geblondeerd haar is het een stukje moeilijker is om mooi te houden en door het stijlen zal het ook wel komen. :)


Wassen met de shampoo van Goldwell Rich Repair serie, daarna met 1 minuut masker van dezelfde serie in je haar doen en doorborstelen, dan uitspoelen.
Afbeelding

Dan goed het water uit je haar knijpen met je handen en dan Revlon Equave 2 Phase leave-in Conditioner erin spuiten en weer doorborstelen. Niet uitspoelen maar een handdoek om je haar wikkelen.
Afbeelding

Daarna föhn ik mijn haar met "great hair" extensions (120 stuks, blond, eigen haar sterk geblondeerd en ook gepermanent, lange lengte tot op de rug) gewoon met een hete föhn droog, je kent het wel... veel en dik haar, droogt langzaam, weinig tijd, snel snel...
Dan verdeel ik er een dikke druppel zijde olie in (van Kappersland in Almelo, maar ik heb ook CHI silk infusion liggen, werkt hetzelfde)
Afbeelding
en dan krul ik met een 190 graden krultang de uiteinden om.

En toch is mijn haar babyzacht, makkelijk door te borstelen, veerkrachtig en glanzend. De extensions zitten er na een half jaar nog muurvast in.
Ik kan niet meer zonder deze produkten!!

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:42

@nadisha,
Kijk eens op: www.foxylocksextensions.com, daar heb ik de mijne gekocht en ze kunnen ieder moment binnen komen. Ik ga trouwens over op Tigi Catwalk haarspul, van m'n chi infra lijn word het kurkdroog!

Marnixx

Berichten: 1326
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:24

Ik heb flip in hair gekocht op de libelle zomerweek..
Moet nog wel effe oefenen :P
Zal binnenkort foto's maken.

friezegek

Berichten: 332
Geregistreerd: 12-10-04

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 00:47

Pontifice geloof me Euro So Cap is een prima merk! Als je terug leest in het vorige topic wat hier over is geweest zie je positieve ervaringen. Het ligt er ook aan hoe groot je zelf bent maar ik denk dat je al snel 50 cm of zelfs de 55-60 nodig hebt. ik raad je ook gewoon losse extensions te pakken. Als ze goed gezet zijn (beste op de platte methode) en jij ze goed verzorgt, hoef je je geen zorgen te maken over knopen bij de bondjes oid.

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 02:02

Marnixx schreef:
Ik heb flip in hair gekocht op de libelle zomerweek..
Moet nog wel effe oefenen :P
Zal binnenkort foto's maken.

clip in bedoel je? flip in ken ik niet, mss iets nieuws?

Marnixx

Berichten: 1326
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 08:29

babydolll schreef:
Marnixx schreef:
Ik heb flip in hair gekocht op de libelle zomerweek..
Moet nog wel effe oefenen :P
Zal binnenkort foto's maken.

clip in bedoel je? flip in ken ik niet, mss iets nieuws?


Hier effe de site..
http://www.flipinhair.nl/

dyaco

Berichten: 1438
Geregistreerd: 22-01-04

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:20

kan iemand mij vertellen waar je goedkoop hair extensions kan laten zetten en kopen En wat zijn de beste merken die het langst mooi blijven en niet gaan klitten ?

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:13

@ marnixx, dat zijn 'gewone' clip in hair extensions hihi. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:20

ik ben ook wel benieuwd naar de flip in hair, zeker na het kijken van de youtube filmpjes.. lekker makkelijk en erg mooi en onzichtbaar.
Waar ik wil benieuwd naar ben is of je je haar dan ook in een hoge staart kan dragen met een flip in?

Marnixx

Berichten: 1326
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:32

Hoge staart wil niet echt.. wel een lage staart!
Ik moet zelf mijn haar nog bij laten knippen anders valt het een beetje op.
Zal je vertellen dat het niet goedkoop is :P, maar heb het er wel voor over!
Met goeie verzorging doe je er ongeveer 2 jaar mee.. mij heeft het 173 euro gekost.

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:03

Vind dat nog meevallen hoor! Als het 2 jaar mooi blijft!

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:14

Marnixx schreef:
Hoge staart wil niet echt.. wel een lage staart!
Ik moet zelf mijn haar nog bij laten knippen anders valt het een beetje op.
Zal je vertellen dat het niet goedkoop is :P, maar heb het er wel voor over!
Met goeie verzorging doe je er ongeveer 2 jaar mee.. mij heeft het 173 euro gekost.

Tja.. dat zeiden ze ook over balmain clip in's, heb ik hele andere verhalen over gehoord. Ik ben wel benieuwd naar een foto, vind je ze fijn? voelen ze zacht aan?

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:50

die marnix heeft is geen clip-in het is een flip-in.:P je zet het niet vast met klipjes. het is een soort haarband met haar.

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:38

lrm schreef:
die marnix heeft is geen clip-in het is een flip-in.:P je zet het niet vast met klipjes. het is een soort haarband met haar.

ow :+ ik kon al niet zoveel vinden erover. Blijft dat wel stevig zitten?

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 08:39

ik zou het niet weten. ik vond het er wel grappig uit zien maar ben veelste bang dat iemand me over mijn bol aait..:P straks glijd dat ding eruit. sta je ook mooi voor aap.

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:38

Bij foxylocks hebben ze een nieuwe kleur :D
Deze lijkt wel erg op mijn kleur dus denk dat ik ze maar ga bestellen!

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:23

IK ben vandaag wezen kijken voor matten.
Bij de eerste kapper hadden ze van Balmain? ofso iets matten in mijn goede blonde kleur, alleen die hadden ze niet langer dan 40 cm. En ik wil puur verlenging
Bij de andere kapper hadden ze great hair lights (?) ofso iets, en die hebben ze volgens mij wel in 60 cm.

Zijn dat goede extensions / matten?