Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CtjeLief

Berichten: 3158
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Dordrecht

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 22:59

@ Friezegek, ja ze had echt great lengths, 100% zeker.. kan zijn dat ik niet helemaal juist zit met aantal extensions, maar in ieder geval minimaal 150.. Misschien dat er hier gewoon wat meer aanbod is (Randstad) want ik heb meer kappers gezien waarbij je rond de 500 euro great lengths kan laten zetten..

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 00:27

CtjeLief schreef:
@ Friezegek, ja ze had echt great lengths, 100% zeker.. kan zijn dat ik niet helemaal juist zit met aantal extensions, maar in ieder geval minimaal 150.. Misschien dat er hier gewoon wat meer aanbod is (Randstad) want ik heb meer kappers gezien waarbij je rond de 500 euro great lengths kan laten zetten..

500 eurie? Jeetje daar moet ik 2 maanden voor werken |(
Word dit haar herbruikt? heb even op hun site gekeken maar kan niet vinden waarom het zo speciaal is..

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:02

Undefined schreef:
Maar blij die flip-ins krijg je toch maar 1 strook? Is dat niet veel te weinig?


Ja maar het is heel veel haar,
in die strook!
Dat kunnen ze aanpassen op jou haar :j

Hoe? Geén idee! Maar dat kunnen ze wel :D

Mijn extensions beginnen nu ook 'op' te raken...
Maar op het moment geen nieuwe extensions geld :=
Maar eventjes holhouden met deze nog :=
Eerst moet er een springzadel komen namelijk.

Stomme clipins _O- Al heb ik ze al bijna 2 jaar....
van Socap.....

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:22

Was het bij foxylocks nou 90 of 100 euro? Met de valuta van geld.nl kwam ik namelijk uit op 92 :+

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:35

Undefined schreef:
Was het bij foxylocks nou 90 of 100 euro? Met de valuta van geld.nl kwam ik namelijk uit op 92 :+

92+ verzendkosten :D ik was voor 2 paar foxylocks( deluxe en normale) met verzendkosten 160 euro kwijt. Heb ik hier 1 paar goeie voor dus ik ben zeer tevreden :D
Ze voelen heel zacht aan, goede kwaliteit clips die geen pijn doen aan je haar. Ik heb wel een foto toen ik ze in had( even kijken hoe het staat ofcourse) maar echte kwaliteit is het niet( van de foto dan, blackberry's zijn daar nie voor gemaakt :+ )

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:50

Hmm wil je die foto laten zien? :D
Ik moet dan toch eerst nog eventjes sparen, en mn eigen extensions verkopen.
Maar je kunt haar dus gewoon mailen en via de bank overmaken? Voor zover ik weet hebben mn ouders namelijk geen creditcard..

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:01

Undefined schreef:
Hmm wil je die foto laten zien? :D
Ik moet dan toch eerst nog eventjes sparen, en mn eigen extensions verkopen.
Maar je kunt haar dus gewoon mailen en via de bank overmaken? Voor zover ik weet hebben mn ouders namelijk geen creditcard..

Geloof dat een aantal mensen dat gedaan hadden wat ik las op youtube. Ik vind het ook een bak met geld hoor maar als ze een jaar goed blijven kost het me 8 euro per maand ofzo, geen slechte investering dus :D
Foto zal ik zo even op mn computer zetten.

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:37

Ik kan mijn bericht niet meer wijzigen, dus bij deze. Helaas slechte kwaliteit, sorry! zaterdag komen er nieuwe foto's als mijn haar geverft is en ik het goed stijl. Ik was zo happy dat ik het pakje uit de buurvrouw haar handen trok en ze in deed haha.
Afbeelding
Afbeelding

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 07:58

Hebben ze matten in 50 of 60 cm ergens?

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:18

Hier in Deventer heeft die vrouw wel 50cm :j

Ik ga straks toch nieuwe extensions halen mensen :=
Ben aan het twijfelen, 40 of 50cm.....

Eigenlijk heb ik het geld helemaal niet :=
Maar ze zijn nu gewoon echt lelijk....

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:34

babydol: hoelang zijn die clipins (dat zijn het toch:P)?
voel je goed dat ze er in zitten. en als je over je haar wrijft voel jij het dan?

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:48

lrm schreef:
babydol: hoelang zijn die clipins (dat zijn het toch:P)?
voel je goed dat ze er in zitten. en als je over je haar wrijft voel jij het dan?

Ze zijn 20 inc, ongeveer 57 cm. Ik had hiervoor 2 lange banen clip ins maar die deden pijn, had er meer clipjes aan moeten doen( zaten er 2 per mat) Deze voelen veel steviger aan en als ik er aan trek blijven ze echt goed zitten, betere kwaliteit clips dan ze bij : http://www.clipinextensions.nl/ verkopen. Hier zou ik trouwens niets bestellen, ze zijn vreselijk duur en de kwaliteit haar is echt niet om naar huis te schrijven.
Je voelt wel wat als je ze in hebt en je met je hand erover heen strijkt, al moet ik zeggen dat ik zoveel clips( het zijn er 10) niet gewend ben in te doen dus denk dat het na een paar keer al een stuk netter zit.
Kwaliteit haar is super, heerlijk zacht.

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:53

Ik heb vanmiddag nieuwe matten gehaalt :j
Heb nu twee banen moest het helemaal zelf weer aanmekaar
maken clipjes eraan maken enz enz :\ Wát een werk,
Ik ga nog één kleine baan maken voor de volume en dan klaaaar :D

cloaca
Berichten: 659
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:49

heey.
Ik heb een tijdje terug ook van die clip-in dingen gekocht, met echt haar. ook mooi mijn kleur enzo.
Maar nou heb ik het volgende probleem: Je ziet ze zitten onder mijn haar! Ik heb heel licht, en dun haar van mezelf en je ziet het randje van dat ding er gewoon doorheen... Ik heb ook eens zo'n strook in laten vlechten maar dat kon je ook wel zien zitten als ik m'n haar los had :(

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:13

Liins schreef:
Ik heb vanmiddag nieuwe matten gehaalt :j
Heb nu twee banen moest het helemaal zelf weer aanmekaar
maken clipjes eraan maken enz enz :\ Wát een werk,
Ik ga nog één kleine baan maken voor de volume en dan klaaaar :D

Ik voel je frustratie :+ Hoeveel heb je ervoor betaald? Foto? :D

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:14

cloaca schreef:
heey.
Ik heb een tijdje terug ook van die clip-in dingen gekocht, met echt haar. ook mooi mijn kleur enzo.
Maar nou heb ik het volgende probleem: Je ziet ze zitten onder mijn haar! Ik heb heel licht, en dun haar van mezelf en je ziet het randje van dat ding er gewoon doorheen... Ik heb ook eens zo'n strook in laten vlechten maar dat kon je ook wel zien zitten als ik m'n haar los had :(

Goed borstelen? Je eigen haar touperen? Je hebt wel heel erg dun haar dan? :(:)

cloaca
Berichten: 659
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:57

babydolll schreef:
cloaca schreef:
heey.
Ik heb een tijdje terug ook van die clip-in dingen gekocht, met echt haar. ook mooi mijn kleur enzo.
Maar nou heb ik het volgende probleem: Je ziet ze zitten onder mijn haar! Ik heb heel licht, en dun haar van mezelf en je ziet het randje van dat ding er gewoon doorheen... Ik heb ook eens zo'n strook in laten vlechten maar dat kon je ook wel zien zitten als ik m'n haar los had :(

Goed borstelen? Je eigen haar touperen? Je hebt wel heel erg dun haar dan? :(:)


jaa, best wel. typisch blondine. mijn haar valt er gewoon niet goed overheen en mijn haar is ook superlicht, waardoor je het randje van dat ding er doorheen ziet... touperen lijkt me niet zo, dan word het een soort van klittenbos :P

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:20

Babydoll: oh hou op schij uit! _O- werd er op een gegeven moment helemaal ziek van! Haha! Foto heb ik alleen niet hier :+ als ik straks thuis ben dan plaats ik wat! Prijs? 42euro.. :p

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:22

Cloaca: idd iets toupeeren krijg je echt geen klittenbos! Morgen zou ik mij haar wel iets touperen en dan foto laten zien!

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 15:16

Ik heb een thuis kapster gemaild, omdat ik die great lengths toch wel heel duur vond,
En zij heeft socap haren & zet ze ook weer omhoog..
Weet iemand of dit goed, is en wel kan? Dit is het mailtje met prijzen.

Hallo

Ja dat klopt, 60 cm is lang zat en mooi, als je 125 stuks wilt is het 295 euro en 150 stuks 345 euro. het socap haar is 100% menshaar en als je het goed verzorgt kunnen we het hergebruiken. dus wordt het omhoog gezet met een nieuwe wax en dan heb je weer plezier 5 tot 6 maanden, hier betaald je dan voor 125 stuks 90 euro en voor 150 stuks 100 euro. ik ben een thuiskapster kunnen we afspreken bij jouw voor een keuze te maken van de kleur dat beter bij jouw past en dan kunnen we bestellen. normaal binnen 24 uur heb ik het haar thuis.

Bij het bestellen altijd een aanbetaling van 65% van prijs.

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 15:51

VonDutch schreef:
Ik heb een thuis kapster gemaild, omdat ik die great lengths toch wel heel duur vond,
En zij heeft socap haren & zet ze ook weer omhoog..
Weet iemand of dit goed, is en wel kan? Dit is het mailtje met prijzen.

Hallo

Ja dat klopt, 60 cm is lang zat en mooi, als je 125 stuks wilt is het 295 euro en 150 stuks 345 euro. het socap haar is 100% menshaar en als je het goed verzorgt kunnen we het hergebruiken. dus wordt het omhoog gezet met een nieuwe wax en dan heb je weer plezier 5 tot 6 maanden, hier betaald je dan voor 125 stuks 90 euro en voor 150 stuks 100 euro. ik ben een thuiskapster kunnen we afspreken bij jouw voor een keuze te maken van de kleur dat beter bij jouw past en dan kunnen we bestellen. normaal binnen 24 uur heb ik het haar thuis.

Bij het bestellen altijd een aanbetaling van 65% van prijs.

En matten? ik vind die extensions zo veel geld, dat ligt gewoon aan het plaatsen( ben je al snel 3 uur mee bezig toch? ) Ik kan ook aan balmain extensions komen maar dan moet iemand anders ze inzetten en dat is echt moeilijk.. Het voordeel van extensions vind ik wel weer dat je er alles mee kan doen, zijn ze op gooi je ze weg en koop je nieuwe, ken je van je eigen haar niet zeggen ;(

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 15:52

Liins schreef:
Babydoll: oh hou op schij uit! _O- werd er op een gegeven moment helemaal ziek van! Haha! Foto heb ik alleen niet hier :+ als ik straks thuis ben dan plaats ik wat! Prijs? 42euro.. :p

Ik zie mezelf alweer helemaal zitten, bij het naaien van die baantjes prikte ik nog wel eens in mn vinger en kreeg ik kramp, of naaide ik die clipjes verkeerd om er aan ;(

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:00

babydolll schreef:
En matten? ik vind die extensions zo veel geld, dat ligt gewoon aan het plaatsen( ben je al snel 3 uur mee bezig toch? ) Ik kan ook aan balmain extensions komen maar dan moet iemand anders ze inzetten en dat is echt moeilijk.. Het voordeel van extensions vind ik wel weer dat je er alles mee kan doen, zijn ze op gooi je ze weg en koop je nieuwe, ken je van je eigen haar niet zeggen ;(


Jaa die zou ik ook liever willen, alleen die hebben ze niet in langer dan 40/50 cm . Althans waar ik was.
Heeft iemand misschien een foto of iets om aan te geven wat nu 70 cm bijvoorbeeld is.. IK kan het me niet voorstellen, hoelang ongeveer. Dit vind ik een hele mooie lengte, hoeveel zou dat zijn? ; http://www.youtube.com/watch?v=zOtNf3-e-_8

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:06

Afbeelding

<3 <3 <3

brittje88
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-03-07
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:21

weave is in principe even duur als extensions. ik heb haar gekocht van bijna 90 euro en je moet het om de 5/6 weken omhoog laten zetten dat kost voor mijn thuiskapper 45 euro maar bij kappers duurder. dat komt al uit op 315 euro voor 5 maanden. het is alleen verspreidt wat het goedkoper laat lijken. mijn weave is best uitgevallen dus zie het me ook niet langer dan een half jaar gebruiken. Ik ga ook overstappen op extensions blijft gewoon lekker lang zitten en eigenlijk nog goedkoper ook alleen moet je het in 1 keer betalen.

mijn weave heb je trouwens tot 55 cm :)