[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

[centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 20:22

Omdat hier vanuit de bokkers behoefte aan bleek is besloten een centraal topic voor alle vragen, opmerkingen en informatie over
tattoos te openen. Dit topic zal in eerste instantie voor een maand open blijven, waarna wordt geevalueerd in hoeverre
er gebruik van wordt gemaakt en of de regels worden nageleefd.

In andere centrale topics is één en ander niet helemaal naar wens verlopen, zo zijn er verschillende moderatoropmerkingen geplaatst met de vraag ontopic te posten, waar niet of nauwelijks op gereageerd werd. Om die reden hieronder de regels die gelden in dit topic en we willen hiermee benadrukken dat het op MW de bedoeling is om ontopic te posten.

Mocht het, ondanks deze waarschuwing vooraf, voor komen dat er offtopic gekletst wordt dan volgen hierop passende sancties.

Samenvattend zijn de regels als volgt:

  • De boktregels zijn uiteraard ook in dit topic van toepassing
  • Er wordt alleen ontopic gepost
  • Wil je offtopic kletsen dan kan dit in het HK topic: [HK] "Think before you ink" Tattoo Topic Deel II
  • Wanneer bovenstaande regels niet na worden geleefd volgt hierop een sanctie
  • Max. 2 foto's ter illustratie posten, de rest in links

Link naar vorige topics:
[MW] [Centraal] Tattoo topic
[MW] [Centraal] Tattoo Topic II
[MW] [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:23

En ik mag als eerste! :D

suze_: Volgens mij is dat één van de meest geplaatste foto's in de tattootopics :)) :D maar hij blijft prachtig :j

Ik heb ook heel hard loop twijfelen hoor, of ik het nou écht wel wilde. En ik moest af en toe eerlijk zeggen dat ik denk van hmmn.. als ik nou een nette rok aan moest komt 'ie er wel onderuit, hoe zullen mensen daar tegen aan kijken? :D
Maar het meeste zat word ik nog van mensen die een heel verhaal achter je tat verwachten, waar je diep emotioneel over moet zijn, of ongelooflijk gehecht. :+

Ik heb dan een gestyleerde zeehond, omdat ik gek ben van selkies. Als ik aan elke persoon die het aan mij vroeg uit moest gaan leggen wat een selkie ís (een mythische soort fee die zijn zeehondenhuid af kan leggen om mens te worden) zat ik nu in een gesticht omdat mensen me voor gek verklaren. :+

Dus meestal zeg ik maar, ik hou van zeehondjes :))

Ik zit er nou over t denken, deze 'duikt' in een boog naar beneden, om daarboven nog eentje te zetten die de andere kant op buigt, met iets van een golf erbij :)
Vind hem zo eenzaam daar beneden :+

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:25

Ik twijfel ook om nog een tattoo te nemen, iets van een klein hoefijzer ergens.

Iemandiemand
Berichten: 1198
Geregistreerd: 03-12-09

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:41

Heey!! een hoefijzer is ook een idee...Maar heb toch liever een tribal waar een paard in verscholen zit maar heb er geen plaatje bij help??..????

cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:42

Jeej weer een nieuw topic :) Ik ben nog steeds aan het twijfelen over mn soort en de plaats van mn nieuwe tattoo..

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:42

Dan zul je het idee heel duidelijk moeten uitleggen, of het eventueel zelf tekenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:44

haha roane :D :D

altijd op verzoek :D
en zo zie ik hem zelf ook nog eens _O-

trouwens selkies zijn idd :+:
mooie mythe is dat.

Iemandiemand
Berichten: 1198
Geregistreerd: 03-12-09

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:48

Zelf tekenen...hihi(kan erg slecht tekenen)

Maar ehh t moet een tribal worden. Zodat je er op het eerste gezicht geen paard in kan zien maar als je goed kijkt je het wel ziet...Ik wil hem dicht bij mijn sleutelbeen hebben ben ik achter. Het moet wel een beetje klein zijn ik heb ook een vlinder op mijn onderarm en een andere tribal op mijn voet

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:49

tegenwoordig zijn ze wel enorm geromantiseerd, maar laten we vooral het feit negeren dat moeders vroeger kruizen op de borst van de meisjes schilderden om ze weg te houden }> :))
Er staat inmiddels al een flinke verzameling selkie verhalen bij mij in de kast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:50

je kan altijd zelf een groffe schets maken en de artiest het mooi laten uitwerken :)

crazy_funky

Berichten: 6193
Geregistreerd: 25-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:54

ik wil me hier ook even melden..
ik heb al een kleine tattoo en wil er graag nog eentje..
ben al uit over de plek ( op mn onderrug en dan meer aan de zijkant aan de rechterkant van mn ruggengraat) en wil graag een lelie omdat ik dit een hele mooie bloem vind..
alleen ik kan geen mooi model vinden.. iemand die mooi kan tekenen hier?

wil hem mooi in bloei hebben zeg maar en dan beetje een steel eraan ofzo.. niet alleen de bloem.. maar mag ook beetje van die sierlijntjes erbij, moet wel mooi en vrouwelijk blijven.

Iemandiemand
Berichten: 1198
Geregistreerd: 03-12-09

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:00

Hmm...ja dat kan ik ook doen, maar ik wil altijd eerst een beeld hebben. Ik ga even mijn creativiteit uiten :D

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:29

*\o/* *\o/* *\o/* Nieuw topic en ook lees ik hier weer mee...

Bounce
Berichten: 925
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:50

Zeker doen we hier ook weer mee :D

rockwitch

Berichten: 11744
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:52

Vandaag is mijn enkel weer een beetje bijgewerkt, hoefde niet veel te gebeuren, maar paar lijntjes moesten beetje bijgewerkt. Deed me wel verrekte pijn deze keer, maar goed nu voel ik er niks meer van, ja beetje branden af en toe, maar ach.

Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:53

Mag ik me hier ook melden?
Ik loop al een tijdje met de gedachte om miss ook een tattoo te plaatsen. Maar wat en waar weet ik nog niet, dus voorlopig komt er nog niks. Doe het alleen als ik iets vind waar ik 100% achtersta, en anders maar niet! :) Dus misschien komt er wel nooit iets. :')

Maar ik vind het wel leuk en interessant om te volgen wat er allemaal voorbij komt.

Verafjord

Berichten: 1694
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:54

ik meld me hier ook even, ik heb 1 tattoo en dat zijn 2 hoefijzers, in het ene ijzer staat Vera en in het andere staat Exel.

Ik wil eigenlijk nog een tattoo van de hoofdjes van mijn fjorden, maarja ik ga er eerst maar eens voor werken ;)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57979
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:55

Rienn schreef:
Ik had dus de dag na dat ik mijn tattoo had laten zetten onwijs veel spijt. Ik werd wakker en dacht echt:"god, wat heb ik nu weer voor iets stoms gedaan" Ben er nu echt heel blij mee. En ik had geen tijd om na te kunnen denken, ging naar de shop en 1.5 uur laten had ik mijn tattoo :P

Blij dat ik dus niet de enige ben die er wel over na denkt... Met mijn make up die permanent is hadk et ook "is het nou wel verstandig?" maar toen ik het had was ik zooooo happy, en nu nog elke keer als ik het niet hoef te doen denk k "dat was nou eens een goede beslissing :j"

Djulitaa

Berichten: 1868
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:00

Vrijdag naar de shop!
Wat denken jullie, zou ik dezelfde dag aan de beurt kunnen komen?
Het is namelijk maar een kleintje, ik hoop eigenlijk van wel dat ik de eerste dag mag, maar dat is afwachten natuurlijk..
Ik ga trouwens bij bunkertattoo :)

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:06

Ja alweer een nieuw deel :)
Meld me hier ook maar ff kan ik het makkelijk terug vinden.

Tja bij twijfel zou ik nooit een tattoo nemen, maar wat anderen ervan vinden daar trek ik me niks van aan ;)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:19

Leuk weer een nieuw deel.. Wil zelf ook nog graag een kleine tattoo ter nagedachtenis van mijn overleden paardje maar ben er ook nog niet uit wat ik exact wil..

Onali

Berichten: 18475
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:52

Niet dta ik iets te zeggen heb, maar ik ben ook weer van de partij :+

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:01

http://fc01.deviantart.net/fs12/i/2006/ ... Kakaro.jpg

Ik zat ook sterk te denken aan deze aan de binnenkant kuit van mijn rechterbeen (andere kant van mijn 'selkie) :j selkies en kelpies :D

Als ik nou iemand met een deze afbeelding of een afgeleidde daarvan hier zie verschijnen in dit topic maak ik 'em af }> dit is mijn tekening en dat zal het blijven ook!

Ik heb dus gehad dat iemand op een ander forum 'spontaan' een dolfijn liet zetten die spreken op mijn zeehondje leek, alleen mét rugvin, maar de krullen waren hetzelfde :+

melanie_h

Berichten: 2989
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Kingswood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:06

Ik kom hier ook eens even meeklezen. Wil zelf heel graag een tatoo onder op mijn rug, maar durf niet goed :o

Valeriej

Berichten: 1121
Geregistreerd: 16-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:08

Annash schreef:
Mag ik me hier ook melden?
Ik loop al een tijdje met de gedachte om miss ook een tattoo te plaatsen. Maar wat en waar weet ik nog niet, dus voorlopig komt er nog niks. Doe het alleen als ik iets vind waar ik 100% achtersta, en anders maar niet! :) Dus misschien komt er wel nooit iets. :')

Maar ik vind het wel leuk en interessant om te volgen wat er allemaal voorbij komt.


Ongeveer dezelfde situatie hier! :) Ik denk namelijk al wel dat ik een plaats weet. Ik lees dus regelmatig mee!