[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninjahoen

Berichten: 511
Geregistreerd: 23-04-07
Woonplaats: Elsloo

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 00:03

Ook ik meld me weer, heb in het vorige topic al wat ideetjes opgedaan, in het najaar ga ik voor mijn 1e tattoo! maar vind het ook leuk om te lezen/ zien wat er allemaal in langskomt!

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 00:40

Roane schreef:
http://fc01.deviantart.net/fs12/i/2006/ ... Kakaro.jpg

Ik zat ook sterk te denken aan deze aan de binnenkant kuit van mijn rechterbeen (andere kant van mijn 'selkie) :j selkies en kelpies :D

Als ik nou iemand met een deze afbeelding of een afgeleidde daarvan hier zie verschijnen in dit topic maak ik 'em af }> dit is mijn tekening en dat zal het blijven ook!

Ik heb dus gehad dat iemand op een ander forum 'spontaan' een dolfijn liet zetten die spreken op mijn zeehondje leek, alleen mét rugvin, maar de krullen waren hetzelfde :+


Misschien moet je het dan niet op een openbaar forum zetten ;)
Scheelt weer iemend die je 'af moet maken.....'
Maar goed mij zul je er niet mee zien, want het is niet mijn smaak :n

En daarbij, hoeveel mensen lopen er niet met een dolfijn rond ??
Tja ik heb lotussen in m'n sleeve, maar zoveel variatie is daar nou ook niet in aan te brengen, waarschijnlijk lijken mijn lotussen ook wel op die van iemand??
Misschien kun je het ook als een eer zien dat iemand jou ontwerp (gedeeltelijk) overneemt :)*

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 01:00

Hee, ik meld me ook weer even in het nieuwe topic... Ik zit al weer hard na te denken over mijn volgende tattoo, maar ik wacht toch nog maar even denk ik, aangezien de laatste pas 3 maanden geleden gezet is... Kan niet aan de gang blijven natuurlijk! :=

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 01:50

@ pniekepnak; dat kan wel hoor.. maar dat kost zo veel ! hahaha

Ik heb men eerste 10 mei laten zetten, en weet nu eigenlijk al dat ik hem in december laat uitbreiden.. door de zelfde artiest ( ik ben in het buitenland ben pas in december in NL)... en dan door laat lopen tot op men rug/schouderblad ( heb 8 bloemen op men zij, en dan met krullen. tot net onder men bh lijn.)

het is echt verslavend.. ik twijfel eigenlijk nooit bij piercings of nu bijv helemaal niet bij een taat.. Best handig met een standvastig karakter.. als ik er voor ga.. dan ook goed.
Bij twijfel zou je het eigenlijk niet moeten doen.. stel dat het niet is wat je wil..

en ja bang zijn voor de pijn..ik kan niet zeggen dat ik er van genoten heb.. maar je gaat er niet dood aan !

Ik ben inmiddels verhuisd.. en heb hier ook al een taat winkel gezien.. en die zien er goed uit!! ( dus wie weet...)

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:08

een stipje voor het meelezen :D
Mijn tattoo geneest mooi :)
Helemaal verveld en de kleuren zijn helder :D

Marjan1984

Berichten: 1067
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: Grubbenvorst

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:12

Ik meld me ook weer.
Volgende maand word mijn minisleeve bijgewerkt (paar plekjes zijn niet helemaal mooi genezen)

jesito
Berichten: 12818
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:24

Bij mij gaat ook alles goed met de tattoo op wat jeuk na.
Morgen is die alweer een week oud en langzaam mogen we weer steeds meer over een week.

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:15

manie schreef:
En daarbij, hoeveel mensen lopen er niet met een dolfijn rond ??
Tja ik heb lotussen in m'n sleeve, maar zoveel variatie is daar nou ook niet in aan te brengen, waarschijnlijk lijken mijn lotussen ook wel op die van iemand??
Misschien kun je het ook als een eer zien dat iemand jou ontwerp (gedeeltelijk) overneemt :)*


Ja zo ben ik het uiteindelijk ook maar gaan zien :) maar dat was echt typisch zo'n verhaal van; ik kocht een broek, zij had de volgende week bijna exact dezelfde-verhaal, heeft iedereen wel eens last van gehad.
Dus toen zij haar nieuwe tattoo showde had ik echt iets van :') *zucht*

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:21

Jeeh en alweer een nieuw topic. :)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:49

Hee een nieuw topic, wat leuk! Kan ik ook eens meepraten zonder eerst 80 pagina's te moeten doorlezen ;).

Ik wil er eentje in mijn lies en eentje op mijn voet. Zeg ik al vanaf mijn twaalfde, maar die in mijn lies gaat er als het goed is in november komen *\o/* . Heeft iemand ervaring met Needle Ink in Gorichem? Ik heb al jaren een ontwerp klaarliggen voor mijn lies, deze moet alleen nog geperfectioneerd worden. Ontwerp hou ik nog wel even voor mezelf :).

Een paard, of uberhaupt een afbeelding van een dier, zal ik persoonlijk echt nooit doen, ik vind het namelijk altijd zo snel zo kinderachtig overkomen. Weet niet wat dat is..

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:54

jesito schreef:
Bij mij gaat ook alles goed met de tattoo op wat jeuk na.
Morgen is die alweer een week oud en langzaam mogen we weer steeds meer over een week.


Wanneer mag jij weer zwemmen?

V_lalala

Berichten: 741
Geregistreerd: 03-12-06
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:03

Ik heb ook al weer een idee voor me nieuwe tattoo maar dat word dan pas na de zomer eerst even mooi van de zon genieten.

wil een "hele" kleine cupido aan de buitenkant van mijn voet bij me hak.
vond hem heel leuk en ik ben boogschutter vind ik dan ook wel weer toepasselijk.

KarminaP
Berichten: 202
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:04

Mijn vader is vorige week overleden, De laatste woorden die hij tegen me zei zou ik eigenlijk heel graag laten tattooëren. Ik dacht aan mijn zij, onder mijn arm, ter hoogte van mijn ribben. Het zou op zich een kleine tattoo zijn. Ik heb er veel nood aan om hem te laten zetten, maar denk ook weer dat het bevoorbeeld binnen een paar jaar niet meer hoeft, begrijp je? Ik wil hem laten zetten voor mezelf en niet voor anderen.
Ik vraag me gewoon af hoever de techniek staat om tattoos te laten verwijderen... Kan dat helemaal of zie je litekens?
Het gaat dus om een kleine tattoo, misschien 4 centimeter lang en anderhalve hoog.

Kan iemand me informatie geven?

Djulitaa

Berichten: 1868
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:18

Als eerste gecondoleerd! :(:)

Als ik eerlijk ben, zou ik geen tattoo laten zetten als je denkt dat je hem na een jaar niet meer hoeft.
Weg halen is namelijk ook duur en erg pijnlijk, en zal er vaak niet meer zo mooi uit zien.
Dus dan zou ik ergens anders over nadenken als nagedachtenis aan je vader dan een tatoeage :)

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:23

KarminaP schreef:
Mijn vader is vorige week overleden, De laatste woorden die hij tegen me zei zou ik eigenlijk heel graag laten tattooëren. Ik dacht aan mijn zij, onder mijn arm, ter hoogte van mijn ribben. Het zou op zich een kleine tattoo zijn. Ik heb er veel nood aan om hem te laten zetten, maar denk ook weer dat het bevoorbeeld binnen een paar jaar niet meer hoeft, begrijp je? Ik wil hem laten zetten voor mezelf en niet voor anderen.
Ik vraag me gewoon af hoever de techniek staat om tattoos te laten verwijderen... Kan dat helemaal of zie je litekens?
Het gaat dus om een kleine tattoo, misschien 4 centimeter lang en anderhalve hoog.

Kan iemand me informatie geven?


Dan zal ik toch nog maar even een jaartje wachten....
Verwijderen is pijnlijk, duur en nooit echt fraai :n

jesito
Berichten: 12818
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:19

wwillemijn schreef:
jesito schreef:
Bij mij gaat ook alles goed met de tattoo op wat jeuk na.
Morgen is die alweer een week oud en langzaam mogen we weer steeds meer over een week.


Wanneer mag jij weer zwemmen?


Pas over een dikke week, dus vanaf de dag dat die gezet is 14 dagen.

jesito
Berichten: 12818
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:25

KarminaP schreef:
Mijn vader is vorige week overleden, De laatste woorden die hij tegen me zei zou ik eigenlijk heel graag laten tattooëren. Ik dacht aan mijn zij, onder mijn arm, ter hoogte van mijn ribben. Het zou op zich een kleine tattoo zijn. Ik heb er veel nood aan om hem te laten zetten, maar denk ook weer dat het bevoorbeeld binnen een paar jaar niet meer hoeft, begrijp je? Ik wil hem laten zetten voor mezelf en niet voor anderen.
Ik vraag me gewoon af hoever de techniek staat om tattoos te laten verwijderen... Kan dat helemaal of zie je litekens?
Het gaat dus om een kleine tattoo, misschien 4 centimeter lang en anderhalve hoog.

Kan iemand me informatie geven?



Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader, wat naar is dat toch.

Je bent dus eigenlijk al aan het kijken hoe de tattoo weg kan voordat die uberhaupt staat.
Een tattoo is voor het leven, dus denk er goed over na.
Kijk uit dat je niet nu in een impuls een tattoo laat zetten, want op dit moment ben je te emotioneel.
Wacht er dan nog even mee en als je zeker bent van je zaak kun je hem altijd nog laten zetten.
Effe offtoppic: een mooi aandenken aan je pa is eventueel ook een leuk hangetje me wat as van hem erin.

De techniek voor verwijderen is best al ver, al zie ik toch vaak dat er een vlek of litteken kan blijven.
LAAT JE GEWOON NIET TATTOOEREN ALS JE NIET ZEKER BENT!!!!

melanie_h

Berichten: 2989
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Kingswood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:25

KarminaP schreef:
Mijn vader is vorige week overleden, De laatste woorden die hij tegen me zei zou ik eigenlijk heel graag laten tattooëren. Ik dacht aan mijn zij, onder mijn arm, ter hoogte van mijn ribben. Het zou op zich een kleine tattoo zijn. Ik heb er veel nood aan om hem te laten zetten, maar denk ook weer dat het bevoorbeeld binnen een paar jaar niet meer hoeft, begrijp je? Ik wil hem laten zetten voor mezelf en niet voor anderen.
Ik vraag me gewoon af hoever de techniek staat om tattoos te laten verwijderen... Kan dat helemaal of zie je litekens?
Het gaat dus om een kleine tattoo, misschien 4 centimeter lang en anderhalve hoog.

Kan iemand me informatie geven?


:(:) allereerst gecondoleerd. Het is wel een mooie gedachte. Ik kan je verder helaas niet helpen met antwoorden, heb zelf nog geen tatoo.

jesito
Berichten: 12818
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:30

melanie_h schreef:
Ik kom hier ook eens even meeklezen. Wil zelf heel graag een tatoo onder op mijn rug, maar durf niet goed :o



Hey melanie,

Leuk je hier te zien.
Als je een leuk ontwerp hebt, gewoon doen (als je er helemaal achter staat natuurlijk)
Het is een vervelend gevoel maar ga maar eens na hoeveel mensen een tattoo hebben, dan is het echt wel houdbaar.
Je lichaam maakt ook zelf een soort verdoving aan, waardoor het na een minuut of 5 minder word.
Het blijft een vervelend gevoel en het ligt aan je pijngrens.
Succes.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:33

Mijn tante van 55, mijn hele nette tante, heeft een tattoo laten zetten op haar enkel _O- een tribal, maar toch. Ik vind het zo stoer!

Ik ben nu aan het sparen voor sterretjes in de Le Petit Prince stijl. Leukleuk!

melanie_h

Berichten: 2989
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Kingswood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:34

Hey Kim, wat leuk :D

Ik wil het al zo lang en ik ga het nu echt laten doen,denk ik :+
loop er al een paar jaar mee rond, maar nog steeds de stap niet durven zetten :o

jesito
Berichten: 12818
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:40

melanie_h schreef:
Hey Kim, wat leuk :D

Ik wil het al zo lang en ik ga het nu echt laten doen,denk ik :+
loop er al een paar jaar mee rond, maar nog steeds de stap niet durven zetten :o



Ik vind het echt bij jouw passen zo'n tattoo.
De angst die je nu hebt maakt het minder leuk.
Maar je kunt het vergelijken met in een velletje knijpen, liefts hard en een dun velletje en dan steeds op die zelfde plek en dan steeds een milimeter verder.
Hopelijk kunnen we hem binnenkort hier bewonderen.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:42

melanie, waar wil je hem?

melanie_h

Berichten: 2989
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Kingswood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:44

Onderaan mijn rug ;)

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:45

Je rug is gevoelig. Maar het is te doen, doordat mijn rugtattoo zo'n zeer deed ben ik er extra blij mee