Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 95 van de 105 [ 2614 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 105  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De ziekte van lyme nummer twee

 
Profiel   

Hallo, ik kom ook even binnenvallen.

Ik heb een Lyme test laten doen door Pro Health, de uitslag van igG spot blot was sterk positief. Is dit een goede, betrouwbare test? Ik heb de optie om een Elispot LTT test te doen om te zien of de Lyme ook daadwerkelijk actief is en een Tickplex om te testen op coïnfecties. De testen zijn vrij duur en ik vraag me dus ook af hoe betrouwbaar deze zijn, of dat ze ook foutieve uitslagen geven. Heeft iemand hier ervaring mee? Er lijken wel zoveel verschillende testen te zijn voor Lyme en ik zie even door de bomen het bos niet meer -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 20:48 



 
Profiel   

Silver_Fox schreef
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.

Ik heb een Lyme test laten doen door Pro Health, de uitslag van igG spot blot was sterk positief. Is dit een goede, betrouwbare test? Ik heb de optie om een Elispot LTT test te doen om te zien of de Lyme ook daadwerkelijk actief is en een Tickplex om te testen op coïnfecties. De testen zijn vrij duur en ik vraag me dus ook af hoe betrouwbaar deze zijn, of dat ze ook foutieve uitslagen geven. Heeft iemand hier ervaring mee? Er lijken wel zoveel verschillende testen te zijn voor Lyme en ik zie even door de bomen het bos niet meer -O-


Is alleen je IgG positief en heb je klachten? Een hoge IgG kan gezien worden bij zowel een (recent) doorgemaakt infectie alsmede een chronische infectiedruk.

Er bestaan op dit moment geen 100% tests. LTT bij Arminlabs wordt gezien als meer betrouwbaar dan een Elisa, er is ook een urinetest in opkomst.
Als ik jou was zou ik met deze test en je klachten (als je die hebt) naar een ilads arts gaan, en anders eerst zelf de LTT bij Arminlabs met cd38 en cd57 en een vragenlijst invullen waarbij Arminlabs je daarnaast adviseert welke co-infecties aannemelijk kunnen zijn zodat je iets gerichter kunt testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-17 10:06 



 
Profiel   

Melody en moonfish, fijn dat jullie vooruit gaan! En een vriendje moonfish? Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-17 10:08 



 
Profiel   

Outofthewood, wat ontzettend klote van je broertje! Tsja hoe ga je ermee om.. alles went (deels) en het leven gaat door dus blijven ademen en proberen een beetje te kunnen leven. Voor je broertje is straks als het langer duurt, en als het blijft duren, psychische hulp om ermee te leren dealen ook niet verkeerd. Heel veel sterkte. Zo te lezen hebben jullie al goed geïnformeerd.
Knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-17 10:12 



 
Profiel   

@Hannanas, bedankt voor je antwoord! Ja alleen IgG is positief. Is een Elisa hetzelfde als Elispot? Ik heb deze ProHealth test gedaan bij Van Meerendonk en hij adviseert dus de Elispot LTT. Ik heb inderdaad klachten, maar of ze daadwerkelijk door Lyme komen weet ik niet (bijv. vermoedheid kan door heel veel dingen veroorzaakt worden, veel van mijn klachten komen ook overeen met voedselallergien die ik blijk te hebben). Ik vraag me af of veel mensen misschien Lyme hebben maar er geen blijvende klachten van krijgen, ben dus wat voorzichtig om Lyme 'aangepraat' te krijgen, maar als die LTT test redelijk betrouwbaar is geloof ik het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-17 18:17 



 
Profiel   

Ik geloof eerder dat er een hoop mensen wat anders aangepraat krijgen, terwijl ze lyme hebben.

Ik hoop voor je dat je geen lyme hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-17 18:56 



 
Profiel   

Hannanas, jup een vriendje. *\o/*

Ff lomp ertussen, maar antwoord op melody.
Fijn dat je mensen kent met vergelijkbare behandeling, echt dat lucht soms zo op.
Qua lyme misere, dat is gewoon niet te begrijpen, en die rollercoaster ken je alleen als je er zelf in zit of zat.
Jammer is ook dat ik zo afwijk van de massa qua gedachtes over Lyme, en vooral in mijn acties hierin. :')
Fijn dat je het mentaal goed hebt, hier begon het met mentaal en die invloed is nog steeds wel merkbaar, en echt voor de lyme had ik dit niet.
Misschien ook maar goed dat je bijna niet beter weet Melody, ik weet wel beter en daardoor wil ik veel te graag dingen kunnen.
Eigenlijk te graag, waardoor ik geregeld tegen de lamp loop.
Wat trouwens qua mentaal apart is hier, gister had ik plots paniekgevoelens.
Zodra mijn dag dus te lang en te zwaar was en ik uitgeput raak schiet ik tegenwoordig in een soort paniek?
Dan ga ik ineens spoken zien die er niet zijn en heb een hartslag van 400, echt stressmodus en dat is dan zo heavy dat ik echt niet met 1 oxazepam klaar ben.
En echt het gaat nergens over, het lijkt echt een reactie op uitputting van mijn bijnieren, echt heel weird. :?
De onzekerheid is inderdaad lastig, ik had laatste tijd echt werkkriebels.
Gewoon het idee dat ik mogelijk toch nog goed verbeter, ik kreeg echt kriebel en kijk uit naar een nieuw leven.
Maar nu ponybeest hoefbevangen is lijkt echt niks meer belangrijk, ineens besef ik even goed dat werken niet is wat je écht gelukkig maakt.
Dat zijn mijn beesten en familie, en het feit dat ik nu aardig gezond ben.
Ik moet nu eerst maar eens écht beter worden.
Pony gaat trouwens redelijk goed.
Ik ga minimaal 2x naar hem toe om te wandelen met hem, voetjes koelen, juiste porties hooi in zijn slowfeeder stoppen en kijken of hij pijnstilling nodig heeft.
Met stappen gaan we clickeren, want hij vind het maar saai en met clickeren niet.
Hij loopt inmiddels voor me uit in de bak, ik laat hem los lopen en zo sjokken we samen rond, met wat trucjes tussendoor en denkwerk vind hij dat prima.
Fijne van het loslopen vind ik is dat als hij niet meer wil/kan hij gewoon stopt zo van: ik ben het zat baas, mag ik nu naar mijn stal? :+

Hier laatste dagen dus druk met hem, ik hou het nog aardig vol.
Ik merk goed dat ik veel loop en doe, maar het valt me niet tegen.
Het enige wat ik echt doe is genoeg slapen, s'morgens zet stal hem in de paddock.
Dat doe ik ook bewust, anders hou ik dit echt niet vol.
Maar alsnog is wat ik nu kan echt bizar, het viel al goed op dat ik steeds fitter werd sinds de groeihormonen, maar dit is gewoon super.
Ook vooral mijn lichaam trekt alles beter, al denk ik dat de man met de hamer hierin echt wel snel komt en dan is het au, maar dat is nu niet.
Ook op weinig pijnstilling, niet meer als normaal en dat is echt flink verbetering.
Ik heb ook nog niet het idee dat ik qua lyme instort of het niet trek, en ik ben toch al 3 dagen druk met mijn pony.
Dat is denk ik ook adrenaline, want ik moet gewoon voor hem zorgen.
Ik kan dit niet uit handen geven, hij moet gewoon lopen en ik doe dat zelf, ik denk dat een ander ook gauw uitgewandeld is met hem.
Hij loopt met mij zijn rondjes wel, clickeren geeft afleiding, en het motiveert hem ontzettend met wandelen en lijkt hem af te leiden van zijn voeten.
Heel bijzonder om te zien, maar zonder clickeren staat hij geregeld stil en met zie je dat hij liever niet wil, maar met zie je hem helemaal opleven.
Dan loopt hij los, en dan stapt hij rustig vlot en resoluut rondjes, 3 meter voor me uit om op een gegeven moment weer bij me te komen voor hersenwerk.
Bij een ander denk ik dat hij denkt: ja daag, ik vind dit oerstom en mijn voeten doen zeer, mag ik nu naar bed?!
En dat ze dan bellen of ik zelf langs kom, omdat hij niet meewerkt aan het wandelen, daar zie ik hem wel voor aan. :=
Terwijl hij voor mij alles doet, zelfs dit:
[ img ]
Ik moest zijn voeten koelen, dus ik heb meneer dit maar geleerd. :')
We zaten immers toch al in clickermodus. _O- :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 01:29 



 
Profiel   

@Hannanas ah, de Elispot is van Arminlabs :) https://www.arminlabs.com/nl/tests/elispot

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 11:03 



 
Profiel   

Silver_Fox schreef
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.

Ik heb een Lyme test laten doen door Pro Health, de uitslag van igG spot blot was sterk positief. Is dit een goede, betrouwbare test? Ik heb de optie om een Elispot LTT test te doen om te zien of de Lyme ook daadwerkelijk actief is en een Tickplex om te testen op coïnfecties. De testen zijn vrij duur en ik vraag me dus ook af hoe betrouwbaar deze zijn, of dat ze ook foutieve uitslagen geven. Heeft iemand hier ervaring mee? Er lijken wel zoveel verschillende testen te zijn voor Lyme en ik zie even door de bomen het bos niet meer -O-


Eigenaar van ProHealth heeft me verteld dat bij hun testen wel een vals negatieve uitslag kan voorkomen maar dat dit bijna nooit gebeurd. Een vals positieve uitslag kan volgens hun niet voor komen.
Als je twijfelt naar wat verstandig is zou ik er een telefoontje naar hun aan wagen. Ze kunnen je daar aan de hand van je klachten goed adviseren.



Paar maanden geleden hebben we ProHealth verhuids naar hun nieuwe locatie. Toen met de eigenaar aan de praat geraakt en hij meende mij te kunnen helpen met de klachten die ik heb. (Eerder wel via de huisarts getest maar daar kwam niets uit, testen zijn ook niet betrouwbaar natuurlijk. Toen bij de reumatoloog gediagnosticeerd met fibromyalgie.)

Op gesprek gegaan en allerlei testen laten doen.
Breder verhaal dan enkel lyme. Lyme testen SeraSpot:Borrelia Antibodies IgG + IgM gedaan en Boerrlia Melisa LTT.
Bij de Borrelia test kwam er dit uit:
"Positive reaction to Borrelia Peptide Mix and to Borrelia burgdorferi sensu stricto Full Antigen, indicating an active lyme borreliosis"

Gezien mijn klachtenpatroon waarschijnlijk al 12 jaar en ook in mijn zenuwstelsel.

Welke behandeling krijgen jullie voor lyme?

Ik ben nu 1 maand bezig met de behandeling op natuurlijke wijze. Probiotica, druppels Banderol en Samento + chlorella tabletten.
Kon kiezen tussen behandeling met verschillende antibiotica en bovenstaande.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 11:43 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met jou Sanne?

Wat vervelend dat je je zo snel paniekerig voelt Moonfish :(:)

Fijn dat het weer wat beter gaat met pony! Wat blijf hij goed staan zo in die emmers <3 Heel fijn dat clickeren zo motiverend werkt!
Ook super dat je zo met hem bezig kunt zijn zonder dat het jou te erg sloopt.

Pattypaard, ik ben in oktober 2 jaar in behandeling. Ik ben begonnen met 10 maanden non-stop antibiotica (eerst Azytromicine & Minocycline 6 maanden, daarna Zinnat & Rifampicine 4 maanden)
in combinatie met fulvinezuur, fauna mana, magnesium, huma soak, artemisinine en argentyn 23.
Vanaf die laatste 4 maanden ab gebruikte ik ook DTC Plus en TBB Plus (van een kruidenprotocol) en jodium. Hierna is de Argentyn weggegaan, de DTC omgeruild voor APP Plus, de jodium is weg en ik heb er nu sinds 3 maanden Naltrexon bij. Dat was het wel geloof ik :P


De 18e moet ik weer naar mijn arts, ik zou zelf best weer op antibiotica willen. Op die laatste combi ging ik het snelst vooruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 22:28 



 
Profiel   

Lief hé? <3
Inmiddels ontploft hij bijna zo maf wordt hij met wandelen, en als je er wat van zegt spurt hij in draf weg. :+
Ofwel het gaat echt wel goed met hem, hij is errug vrolijk en morgen gaat hij aan de dubbele lijnen, hij verveelt zich nu overduidelijk en is goed genoeg.
Ik zelf ben wel gesloopt, mijn lijf staakt en ik val zowat om. :+
Gister vroeg een stalgenoot of hij geen buut moest voor de pijn, ik dacht: die pony loopt me eruit, ik moet zelf aan de buut. :') _O-
Nee ik ben niet blij meer.. Ik zou graag even een dag geen paard willen zien.


Ab zou ik niet doen eigenlijk.
Ik heb immuuntherapie gehad, en dat is net als naltrexon iets wat tijd kost.
En ja het duurt lang, maar op een gegeven moment ging ik als een speer.
Gun het die tijd. :j
Mocht het wel gebeuren: heb best veel rifampicine liggen, als je arts dat wil straks wil geven wil ik het best naar je opsturen, of krijg je het dan vergoed?

Testen enzo heb ik geen verstand van. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 22:52 



 
Profiel   

Gelukkig gaat het goed met hem! Wel minder dat jij daardoor juist meer last hebt.. Heb je geen stalgenoot die het toch een dagje over kan nemen?

Ik denk ook niet dat ik echt ab krijg, want dat heeft natuurlijk meer nadelen.. Ik heb gewoon geduld nodig :P
Dat is een lief aanbod! Maar ik krijg het inderdaad vergoed, mijn huisarts schrijft het altijd voor tenzij ze er heel erg op tegen is.

Deze week heb ik trouwens 10 en 11 kilometer gereden in 1 uur & 1 kwartier, en anderhalf uur. Woensdag en donderdag :D Vandaag wilde ik weer maar haar zadel is mee met de zadelmaker dus ik moet een week geduld hebben.. In de tussentijd ga ik in de wei wel zonder zadel rijden, als haar zadel er weer is gaan we ook wat lessen doen :D

Ik ben echt heel erg blij dat dat weer gaat want buitenrijden met Mel mistte ik het meest van alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 23:35 



 
Profiel   

Ik wil even iets leuks vertellen, na 3 jaar hebben we vandaag voor het eerst weer in het bos gereden. *\o/* Dat is al die tijd op beter worden na echt mijn hoofddoel geweest dus ik ben super blij dat het gelukt is!
Ik ben vrij impulsief na een rondje zandpad doorgereden dus het was nu wel wat teveel, maar gewoon een rondje bos kan weer :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-17 21:32 



 
Profiel   

melody7 schreef
Ik zou gaan voor een ILADS arts. Die zou ook meteen naar co-infecties kunnen kijken, met rode vlekjes en iets wat op pukkeltjes lijkt is Bartonella een grote kanshebber.

Heeft hij al ergens bloed getest of is hij regulier positief?


Bartonella heeft hij gehad geloof ik maar dat zou nu weg zijn. Hij word elke keer negatief getest op Lyme maar hij heeft het gewoon overduidelijk. Nu wachten op weer een ander ziekenhuis waar ze een speciale afdeling voor Lyme hebben ( ben naam even vergeten! )

Tevens heb ik zelf grote lange paars/rode strepen op mijn huid zitten en mijn moeder is helemaal freaked out omdat het weleens Baronella zou kunnen zijn. We zijn toen ooit eens op vakantie geweest en daar hadden meerdere van ons teken gehad. Ik heb nooit ergens last van alleen die strepen en dat mijn rug aan die kant soms wat zeer doet als ik bijvoorbeeld wil strekken en dat soort dingen. Mijn zusje heeft ook 2 of 3 hele kleine streepjes op haar bovenbeen maar verder niks. Die van mij omvatten echt een 10 centimeter totaal en ik vind ze heel erg lelijk en niet mooi gewoon. Hoe groot is de kans dat dit Bartonella is en zou ik het hebben, is er een manier dat die strepen weer weg gaan als je de bacterie niet meer hebt? Ik ben echt wel even heel erg bezorgd nu mijn moeder daarover begon daar ik die strepen echt opeens had ongeveer 3 jaar geleden. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 14:38 



 
Profiel   

Is hij ook via Duitsland getest?
Regulier schiet je waarschijnlijk niks op, daar weten ze er gewoon veel te weinig van..

Dat kunnen toch ook gewoon groeistrepen zijn? Als je verder nergens last van hebt zou ik me er niet druk om maken, maar wel alert blijven natuurlijk.
Of ze weg gaan weet ik niet, mijn benen zitten er ook vol mee.

Hier een minder leuke update. Dinsdag ben ik naar mijn arts geweest en hij denkt dat er meer mis is, ergens wel te verwachten natuurlijk. Ik krijg nu weer verschillende testen, vooral gericht op hormonen en een uitgebreide schildkliertest. Zenuwstelsel en darmen gaan ook niet goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 22:30 



 
Profiel   

Troost je Melody, hier lag ook alles op zijn reet qua hormonen, en dat trekt steeds beter bij!
Hier is mijn schildklier en hypofyse gewoon niet 100%, en mijn hormonen qua menstruatie klopte ook niks van.
De hypofyse heeft ook invloed op je schildklier bijvoorbeeld.
Bij mij lag de bron echt bij mijn hypofyse, ik knap onwijs op van groeihormoon injecties en sindsdien werkt mijn schildklier ook beter.
En ik gebruik een lage dosis hypofyse orgaanconcentraat, en dat heeft mijn menstruatiecyclus al voor ik met groeihormoon begon onwijs geholpen!
Ik smeer nog wel progesteron bij, maar veel minder als eerder.
Mijn bijnieren gaat wat op en af.
Maar bij mij heeft het dus wel hulp nodig dmv medicijnen en progesteroncréme.
De hypofyseconcentraat is officieel supplement in de usa, hier zou het een medicijn zijn overigens.
De groeihormonen zijn synthetisch en echt een best pittig medicijn, maar het werkt wel hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 23:35 



 
Profiel   

melody7 schreef
Is hij ook via Duitsland getest?
Regulier schiet je waarschijnlijk niks op, daar weten ze er gewoon veel te weinig van..

Dat kunnen toch ook gewoon groeistrepen zijn? Als je verder nergens last van hebt zou ik me er niet druk om maken, maar wel alert blijven natuurlijk.
Of ze weg gaan weet ik niet, mijn benen zitten er ook vol mee.

Hier een minder leuke update. Dinsdag ben ik naar mijn arts geweest en hij denkt dat er meer mis is, ergens wel te verwachten natuurlijk. Ik krijg nu weer verschillende testen, vooral gericht op hormonen en een uitgebreide schildkliertest. Zenuwstelsel en darmen gaan ook niet goed.


Nee nog niet, dat is de volgende stap. En inderdaad is dat hier bij de leerplicht ook niet geldig dus daar schiet je gewoon heel weinig mee op. Dat hij nu in onderzoek zit nemen ze nog maar aankomend jaar weet je natuurlijk niet wat ze er dan van gaan zeggen als hij veel afwezig is. Ook hebben ze het alleen maar over "het zit in je hoofd" en dat soort dingen. Gewoon super raar en ongepast dat ze het op zijn dislectie willen schuiven vind ik. Zogezegd is hij al een jaar ziek omdat hij dislectie zou hebben en daarom bang zou zijn voor school :Y)

Kan je die zomaar krijgen dan? Ik ben altijd dun geweest en niet opeens een boel aangekomen of afgevallen en heb wel van die strepen die precies op die bacterie foto's lijken die m'n moeder op zo een groep gevonden had. Ik kan ermee level hoor, daar niet van. Maar als ik straks opeens wel allemaal kwaaltjes krijg dat is meer hetgeen in m'n hoofd wat speelt.

Oh wat naar! Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt, en mocht er wat zijn dan kunnen ze er hopelijk wel wat aan doen! Nooit leuk om zulke berichten te krijgen natuurlijk :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 08:27 



 
Profiel   

Ik lees hier even mee.
Inmiddels 2 jaar geleden is mijn vriend compleet neergestort, hij kon ineens niet meer lopen en heel slecht praten. Fijne motoriek was weg, vreselijke hoofdpijn en verschrikkelijke pijn in zijn benen. Later kon hij kleine stukjes weer lopen als een dronkeman.
Hij heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen, ze hebben daar getest op lyme door via een ruggenprik vloeistof af te nemen. Hier kwam niks uit. Verder is er ook nooit wat gevonden, het zat tussen zn oren >;) :roll:
Hele zware tijd thuis gehad, aangezien hij ZZP'er was. Nu zitten we eindelijk op de goede weg en kan hij een aantal dagen in de week weer halve dagen werken... Gaat hij een dag te ver wordt dit gigantisch afgestraft door zijn lichaam...
Wij denken zelf nog steeds dat het lyme is, al blijven de artsen beweren van niet.
Ik heb ook wel gehoord over dat de testen in Duitsland veel beter zijn, hebben jullie hier ervaring mee? Of eventuele andere betrouwbare testen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 08:54 



 
Profiel   

Wat balen Goldie! Hopelijk blijft je vriend stabiel hoe hij nu is en kan hij nog iets doen :)

Wat onze ervaring zijn komen helemaal overheen met wat jij benoemd. Hier stortte hij ook in, kon amper meer van zijn bed afkomen en heeft dagen achter elkaar echt amper normale dingen kunnen doen. Toen dachten ze dat hij Pfeiffer had maar hij was hier negatief voor. Toen kwam Lyme in beeld en daar zijn we nu al een ruim een jaar tegen aan het vechten. Helaas zouden de testen die in Nederland beschikbaar zijn maar 20% een goeie uitslag geven en de andere 80% krijgt te horen dat je niks hebt en dat het waarschijnlijk tussen je oren zit 8)7

Daarnaast hoef je niet perse alleen Lyme te hebben maar kan je ook een hoop andere dingen daarnaast hebben die niet goed zijn voor je lichaam. Mijn broertje is na voor de zoveelste keer negatief te zijn getest naar een natuurarts gegaan en daar doorgemeten. Daar konden ze direct zien wat voor virussen en bacteriën hij nog meer had en daarvoor is hij nu ook bestreden met natuurlijke middelen. De meeste bacteriën zijn nu weg en het gaat beter met hem alleen de gronische pijn in zijn benen en kuiten zijn vooral heel lastig. Even zwemmen kan, maar komt daarna met 2 dagen hevige steken en pijn. Zelfde met even met een vriend afspreken, wandelen en zelfs normaal op een bank zitten gaat al snel pijn doen.

Je zou even op Facebook de Lyme Groep / Take care. kunnen joinen daar zitten echt enorm veel mensen bij elkaar en die kunnen zeer handige tips en recensies geven over wat je kan doen, wat wel en niet te vertrouwen is etc. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:04 



 
Profiel   

Ik moest inderdaad meteen aan jou denken toen hij daarover begon Moonfish! Ik ben benieuwd of er iets uitkomt en watvoor behandeling hij daar dan voor heeft..

Outofthewood, groeistrepen kun je ook gewoon in de pubertijd krijgen als je groeit, dat komt vaak voor :j Maar hoe dan ook wel alert blijven natuurlijk.
Met de Duitse testen heb je in ieder geval een vorm van bewijs. Zelf test ik regulier ook altijd positief, dus ik had bij de GGD (dat gaat hier vooraf aan leerplicht) een hele stapel bewijs := Maar ik denk dat dat ook afhangt van de persoon die je treft hoor. De een gaat beter met Lyme om dan de ander.

Wat ontzettend klote, zo ineens Goldie! :(:) Als ZZP'er is dat wel heel zwaar..
De testen in Duitsland zijn inderdaad een stuk beter. Zelf ben ik daar ook getest, het heeft helaas wel een flink prijskaartje.

Oh en trouwens, zelfs als je regulier positief test roepen ze dat het psychisch is. Misschien is dat een troost? Na twee jaar wisten ze bij mij niet meer wat te doen en toen moest ik maar naar een psychiatrie want het kon geen Lyme meer zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:11 



 
Profiel   

Ik hoop het Melody, ziek zijn wil niemand en zeker niet met zo een ziekte.

Maar zoals je dat vroeger met Aids had. Niemand geloofde daarin totdat er zoveel mensen ziek werden dat het wel waar moest zijn en nu is het opeens wereldwijd bekend en word er tegen gestreden. Hopelijk gebeurd dit ook met Lyme, alleen doodzonde dat er dan al zoveel mensen onder leiden en geleden hebben zonder enige herkenning #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:15 



 
Profiel   

Ik zou zo graag zien dat ze wat doen tegen de teken, zodat er niet meer mensen besmet raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:24 



 
Profiel   

Ja klopt, vroeg of laat kunnen ze het niet meer ontkennen..

Inderdaad sneeuwpop! En 'het' medicijn. Het zou zo fijn zijn als je voorafgaande aan je behandeling gewoon weet dat het gaat helpen. Maar daar kunnen we voorlopig alleen nog maar over dromen denk ik.

Voor teken zijn ze wel met iets bezig, een middel tegen het speeksel waardoor dus álles in het speeksel meteen omgelegd wordt. Het zou echt geweldig zijn als dat gaat werken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:42 



 
Profiel   

Oh, dat zou super zijn melody7, waar heb je die info vandaan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 14:06 



 
Profiel   

Mijn arts, dat zijn Engelse onderzoeken. Het is in eerste instantie gericht op muggen, maar hij had gevraagd of ze teken ook mee kunnen nemen in het onderzoek en dat gaan ze doen.

Ik hoop dat het gaat werken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 95 van de 105 [ 2614 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 105  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen