Haarextensions deel 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:26

wat voor merk en lengte komen je extensions van vind het erg mooi

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:32

Het zijn geen extensions, het is een mat oid.. Weet niet welk merk, je kan op facebook kijken:

At Mels in Monster is mijn kapper.
Weet alleen dat dit 65 cm is.

Elin_

Berichten: 9633
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 20:37

Aan de mensen met een weave. . Ik wil het graag 55 a 60 cm
Heb vrij dun haar. .hoeveel grams en waar kan ik dit kopen?

WildThing

Berichten: 438
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:13

Ik heb gisteren mijn extensions er laten uithalen ( heb er 2 x gehad wax/keratine extensions). En ik kan wel huilen nu. Na een jaar peachtig labg haar lijkt het nu wel of ik kaal ben ... Heb geen kale plekken maar plots 75 stukjes haar minder , echt om te janken ;(

Iemand ervaring hoe ik het weet dikker krijg? Heb echt nog maar 50% over van wat ik voordien had

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:38

WildThing schreef:
Ik heb gisteren mijn extensions er laten uithalen ( heb er 2 x gehad wax/keratine extensions). En ik kan wel huilen nu. Na een jaar peachtig labg haar lijkt het nu wel of ik kaal ben ... Heb geen kale plekken maar plots 75 stukjes haar minder , echt om te janken ;(

Iemand ervaring hoe ik het weet dikker krijg? Heb echt nog maar 50% over van wat ik voordien had

Erg he ;( .

Ik had eerst ook dat (So.Cap) en degene die inzette zei altijd "als je eenmaal extensions wilt, wil je nooit meer anders" maar ik snapte later pas waarom. Je KUNT nooit meer anders ;( .

Ik had na mijn waxextensions gelijk een weave (Djarling) genomen maar omdat je haar zo breekbaar is, bleef het afbreken. Was 8cm gegroeid in de tussentijd maar mijn haar was gewoon korter dan voorheen. Dus dat zal ik je zeker niet aanraden.

Ik heb een Pro Fiber behandeling gedaan en lijkt wel beter te worden, voor uitgaan heb ik een Flipin en dan kan mijn haar in de tussentijd lekker lang worden zonder dat het blijft breken.

Bij mij hebben extensions ook echt veel schade aangericht, ondanks dat ik het echt goed verzorgde.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:25

Oh lekker motiverend dit.. :') Dat van mij zit er pas net een maandje in maar oke.. Hahaha. Nu heb ik gelukkig ongelooflijk veel haar van mijzelf dus als er een beetje minder op m'n hoofd zit is het ook niet erg maar ik heb nu 150 extensions en die dikke bos went toch wel snel. :')

WildThing

Berichten: 438
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: België

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:20

Nou ik had ook wel redelijk haar, na 2 x etensions is dit wel gehalveerd... Hoe mooi ook, nooit meer ... Je doet je haar echt stuk ...

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:16

Captain schreef:
Oh lekker motiverend dit.. :') Dat van mij zit er pas net een maandje in maar oke.. Hahaha. Nu heb ik gelukkig ongelooflijk veel haar van mijzelf dus als er een beetje minder op m'n hoofd zit is het ook niet erg maar ik heb nu 150 extensions en die dikke bos went toch wel snel. :')


Ik HAD ook echt HEEL veel haar, echt super dik van mezelf. Dacht ook "'t zal wel loslopen.........". Erna was het echt nog maar een klein, dun staartje :-(. En echt wel dat ik er mee zat haha.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:22

ik had ook super mooi en veel haar, tot dat ik een hele tijd so cap en great lenghts extensions heb gehad. mijn haar heeft er zoveel mee te lijden gehad!

nu met hot heads niks aan de hand en kan het weer herstellen.

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:24

Mocht er iemand nog op zoek zijn naar clip in extensions?

Ik heb bruine double hair van balmain liggen, 55 cm. 1 x ingehad als aanvulling op stap bij mn weave, maar vind het toch niet fijn zitten icm mn weave. Heb ze 1 x ingehad.

4 stukken van ongeveer 10 cm breed. Heb er zelf clips aangezet, maar kunnen er ook afgehaald worden en met bondjes of microrings bevestigd worden.
Aanschafprijs is 77 euro per stuk nieuw en zijn 1 x gebruikt

_Nelleke_

Berichten: 8055
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:37

Hotheads zijn toch tape extensions? Lijkt me juist dat daar je haar veel meer van te lijden heeft.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:40

dat doet het juist niet, je haar zit tussen sileconen strips, en is juist niet schadelijk voor je haar :)

_Nelleke_

Berichten: 8055
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:07

Maar wat is dan voor je haar precies het verschil? Of ie nou tussen een keratinewaxje geplakt zit of tussen een sileconenstripje. Het zit geplakt en er hangt gewicht aan je haar.

Heb je een foto van hoe het eruit ziet als het er eenmaal in zit?

Eva

Berichten: 881
Geregistreerd: 30-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:53

Dag dames,
Ik wil mijn extensions graag dmv een weave vast lasten zetten, nu beschik ik zelf al over extensions maar zoek ik iemand/of een salon in groningen die dit "goed!" doet. Overal waar ik geïnformeerd heb zetten alleen hun eigen extensions in of zetten geen weave.

Wie o wie weet iets in de buurt van groningen/drenthe? :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 01:15

WildThing schreef:
Ik heb gisteren mijn extensions er laten uithalen ( heb er 2 x gehad wax/keratine extensions). En ik kan wel huilen nu. Na een jaar peachtig labg haar lijkt het nu wel of ik kaal ben ... Heb geen kale plekken maar plots 75 stukjes haar minder , echt om te janken ;(

Iemand ervaring hoe ik het weet dikker krijg? Heb echt nog maar 50% over van wat ik voordien had

Had een tijd niet in dit topic gekeken maar ik ga morgen de kapper bellen voor een afspraak om mijn extensions eruit te laten halen, en door dit te lezen durf ik niet meer.. :=
Ik heb van mijzelf heel dun en weinig haar dus ik hoop dat ik nog wel een beetje haar op mijn hoofd over hou. En als ik dan die foto zie op de vorige pagina, vind ik extensions ook echt heel erg mooi, balen dat het zo duur is want wil liever nooit meer anders haha.

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 01:29

Heyhoi. Ik zit al een tijd aan extentions te denken. Heb altijd lang haar gehad, maar moest t helaas afknippen. Ik mis toch echt iets nu hoor :+
Ik denk dat ik het liefst een flip in neem of in ieder geval iets wat je gewoon in en uit kan doen. Ik ben donkerblond, zou het aardig lang willen (50cm?) en niet al te duur. Mag best synthetisch zijn als het niet al te nep lijkt.
Iemand iets aan te raden?

Eva

Berichten: 881
Geregistreerd: 30-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:37

amkeVH schreef:
Heyhoi. Ik zit al een tijd aan extentions te denken. Heb altijd lang haar gehad, maar moest t helaas afknippen. Ik mis toch echt iets nu hoor :+
Ik denk dat ik het liefst een flip in neem of in ieder geval iets wat je gewoon in en uit kan doen. Ik ben donkerblond, zou het aardig lang willen (50cm?) en niet al te duur. Mag best synthetisch zijn als het niet al te nep lijkt.
Iemand iets aan te raden?


Ik heb zelf clip in extensions van luxury for princesses, kan ik je van harte aanraden.
Syntentische zou ik hoe dan ook niet kopen als ik jou was. In mijn belevenis zien deze er altijd nep uit. Ze gaan heel snel klitten, voelen nep, als je er een foto van maakt met flitser lichten ze op. Nee zou het niet doen

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 09:52

Afbeelding

Iemand misschien interesse in balmain wefts? 55 cm langs? Zitten nu clipjes aan, maar kun je ook eraf halen en er vast in laten plaatsen.
Heb ze maar 1 x ingehad, icm met vaste weave en weinig haar over bleven ze niet fijn zitten.

Bewijs dat het balmain is heb ik nog!

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 12:27

Heeft er iemand ervaring met het haar van het merk great hair extensions?

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 12:37

Die van mij gaan er volgende week woensdag uit. Ben er zo klaar mee. :') Vind het prachtig maar al het [***] er omheen heb ik inmiddels wel gezien..
Dit is mijn haar trouwens:
Afbeelding

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 12:48

Oei succes met iedereen die het eruit gaat halen.

Ik heb nog steeds spijt als (minder) haren op mijn hoofd, van het weekend weer een Profiber behandeling maar de verloren haren komen niet meer terug helaas. Verder werkt het super!

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:01

Eva schreef:
amkeVH schreef:
Heyhoi. Ik zit al een tijd aan extentions te denken. Heb altijd lang haar gehad, maar moest t helaas afknippen. Ik mis toch echt iets nu hoor :+
Ik denk dat ik het liefst een flip in neem of in ieder geval iets wat je gewoon in en uit kan doen. Ik ben donkerblond, zou het aardig lang willen (50cm?) en niet al te duur. Mag best synthetisch zijn als het niet al te nep lijkt.
Iemand iets aan te raden?


Ik heb zelf clip in extensions van luxury for princesses, kan ik je van harte aanraden.
Syntentische zou ik hoe dan ook niet kopen als ik jou was. In mijn belevenis zien deze er altijd nep uit. Ze gaan heel snel klitten, voelen nep, als je er een foto van maakt met flitser lichten ze op. Nee zou het niet doen


Dankje voor je antwoord! Ik heb toch echt helaas geen geld voor het echte werk :=
Ik zal het toch meeste van de tijd in 2 vlechten dragen, dan zie je denk ik sowieso minder snel dat het nep is?
Ik had deze gevonden http://glamouryourhair.nl/product/flip- ... el-blonde/
Ookal raad je syntetisch af, is dit iets denk je/jullie?

Eva

Berichten: 881
Geregistreerd: 30-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:05

amkeVH schreef:
Dankje voor je antwoord! Ik heb toch echt helaas geen geld voor het echte werk :=
Ik zal het toch meeste van de tijd in 2 vlechten dragen, dan zie je denk ik sowieso minder snel dat het nep is?
Ik had deze gevonden http://glamouryourhair.nl/product/flip- ... el-blonde/
Ookal raad je syntetisch af, is dit iets denk je/jullie?


Heb je even een pb gestuurd :)

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:48

Hey Meiden die vrijwel dagelijks clip ins dragen. Zijn jullie niet bang voor kale plekjes op je hoofd?

Ik draag ze nu al jaren en echt kale plekjes nog niet gevonden maar lees er wel berichten over. Dus ik dacht vraag hier even de ervaringen?

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:12

Nah. Enigste wat je niet moet doen is ermee slapen :+ (Ervaring)