Haarextensions deel 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:44

Oke dankjewel! :))

Ben benieuwd, zal een voor en na foto posten!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:32

Ik heb jaren (soms met tussenpozen) So.cap-extensions gehad. Ik was er altijd wel tevreden over maar verzorgde het heel goed (duurste shampoo's, elke week naar de kapper voor ontklitten e.d). De laatste keer is me echter helemaal niet bevallen. Het klitte enorm, de waxjes plakte aan elkaar, het was een groot drama. Na twee maanden ze er al uit laten halen en dat was een hel natuurlijk, zoveel haar verloren :-(. Het zat helemaal om de waxjes gewikkeld. Ik had het exht auper verzorgd, altijd vast met slapen etc., zo zie je maar. Dit is met So.cap:
Afbeelding

Toen had ik natuurlijk weinig haar over en voelde ik me ongelukkig. Iemand raadde me Djarling aan dus dat heb ik nu laten zetten. Ik probeer eerst een vlechtje omdat ik zeker wil weten dat mijn eigen haar goed blijft. Zo ziet het er nu uit:
Afbeelding

Tot nu toe vind ik het haar van Djarling mooier, dikker en voller in de punten.

Nadelen vind ik dat je Djarling minder naar voren kunt laten zetten en dat je het (beter niet) kunt kleuren (kan het draad door kapot gaan).

Maar waxextensions neem ik echt never nooit meer!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:34


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:38

Zouden jullie mij kunnen helpen als haarextensions pro's? ;)
Ik heb dun, met een lichte slag, haar tot op mijn schouders en wil heel graag extensions maar ik heb geen idee hoe of wat. Ik zou heel graag extensions van Beauty by Roos willen (https://www.beautybyroos.nl/) maar dat is wel heel duur en (volgens mijn moeder :=) breekt je haar er -uiteindelijk- van af, en zijn er veel betere methodes.
Maar ik heb dan geen idee welke methodes dan 'goed' zijn en makkelijk te doen. Het liefst zou ik extensions willen die door een proffesioneel iemand vast gezet worden waarna ik er uitzie als Doutzen Kroes natuurlijk ;) aangezien ik mezelf niet zie poedersuiker met klipjes en dingetjes..

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:17

Ik baal ook dat ze bij beautybyroos geen microrings zetten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:25

Hallo allemaal, ik kom hier ook even binnenvallen. Ik zit namelijk erover te denken om clip in extensions te nemen. Ik heb altijd lang haar gehad, maar een paard maanden geleden heb ik het kort laten knippen. Inmiddels is het wel weer wat langer gegroeid. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen: langer laten groeien of het op deze lengte laten. Het heeft beide zijn voor/nadelen. Nu dacht ik dus aan clip in extensions omdat ik dan niet hoef te kiezen zegmaar. Echter heb ik echt totaal geen verstand hiervan, maar hier zitten vast wel een aantal dames die hier wel ervaring mee hebben. Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe de 'verzorging' van extensions gaat, en hoe lang het duurt voordat je clip ins erin/eruit heb gehaald. Voor de beeldvorming, dit is mijn haar momenteel:


Dit is dus hoe het nu is, en dus ook mijn natuurlijke haarkleur. Maar goed, zouden clips ons in mijn geval kunnen? En hoe weet je of je de juiste kleur heb? Stel dat je bijvoorbeeld een hele lichte blonde kleur doe, kan je daar bijvoorbeeld een ombre mee creeeren, of ziet dit er niet uit door het kleurverschil? Ik heb zelf denk ik een donkerblonde kleur, maar ik denk dat het niet mogelijk is om precies de kleur te krijgen, dus er blijft altijd wel een beetje verschil in zitten toch?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:09

Is er hier iemand die ervaring heeft met keratine extensions en een cap? Kan dit kwaad?

Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:49

Niemand die me dit kan vertellen? Ik ga namelijk straks paardrijden en zou het jammer vinden moest dit schadelijk zijn voor mijn extensions :=

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:53

Ik reed altijd gewoon met m’n clip ins .... Nooit echt problemen me gehad.

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:28

Ik heb gewoon paardgereden met al m'n extensions; waxjes microrings en clipins, kan allemaal prima!

Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:49

Oke, bedankt! :))

Ik heb van mezelf last van vet haar, en heb gisterenochtend mijn extensions laten zetten. Ik mag ze pas vanavond terug wassen, en mij is aangeraden 's avonds met shampoo te wassen, er dan een masker op te doen en hier mee te gaan slapen. Dan 's ochtends het masker uitspoelen, conditioner erin, uitspoelen en handdoekdroog maken. Maar zorgt dit er net niet voor dat mijn haar nog sneller vet zal worden als ik het masker de hele nacht laat zitten?

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 12:05

Masker neem ik aan alleen in de punten? Want op je hoofdhuid lijkt me niet zo goed. Haar wordt vettig en waxjes glijden uit

Ragdollcat
Berichten: 14681
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:45

Jasmine_ schreef:
Oke, bedankt! :))

Ik heb van mezelf last van vet haar, en heb gisterenochtend mijn extensions laten zetten. Ik mag ze pas vanavond terug wassen, en mij is aangeraden 's avonds met shampoo te wassen, er dan een masker op te doen en hier mee te gaan slapen. Dan 's ochtends het masker uitspoelen, conditioner erin, uitspoelen en handdoekdroog maken. Maar zorgt dit er net niet voor dat mijn haar nog sneller vet zal worden als ik het masker de hele nacht laat zitten?



Klinkt niet goed volgens mij.
Want waarom zoveel en zolang masker in laten en dan ook nog eens conditioner erin?
Is het haar dan zo gevoelig voor klitten en of zeer moeilijk uitkambaar?

Ik zou maar oppassen voor de haarmaskers en conditioners bij de hoofdhuid, dat gaat je nooit goed uitgespoeld krijgen (door waxjes) en met als gevolg irritatie en verstopping en dus haaruitval ofzo.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:15

Zeeuwtje68 schreef:
Hebben jullie dit al gezien? Goedkoop en ziet er erg mooi uit :)
http://glamouryourhair.nl/flip-your-hair-in/

Ik heb vanmiddag deze besteld. Klantenservice was heel netjes en dacht goed mee over de juiste kleur.
De prijs is echt heeel voordelig, dusach kan het altijd proberen :D.
Ik zal een fotootje maken als ik hem binnenheb morgen!

Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:33

Ik weet eigenlijk niet of ik zo tevreden ben over mijn extensions. Ik had vroeger heel dun haar, en was dus direct klaar. Nu ben ik met drogen een half uur bezig, en dan nog is het niet helemaal droog. Ook heb ik van mezelf echt heeeeel zacht haar, en dit haar voelt harder aan, ondanks het wel 100% human hair is.

Misschien doe ik iets fout bij de verzorging ervan, geen idee.. Denk toch dat ik ze er na deze 4 maanden uithaal, en clip ins overweeg of gewoon een korte coupe.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:08

Jasmine_ schreef:
Ik weet eigenlijk niet of ik zo tevreden ben over mijn extensions. Ik had vroeger heel dun haar, en was dus direct klaar. Nu ben ik met drogen een half uur bezig, en dan nog is het niet helemaal droog. Ook heb ik van mezelf echt heeeeel zacht haar, en dit haar voelt harder aan, ondanks het wel 100% human hair is.

Misschien doe ik iets fout bij de verzorging ervan, geen idee.. Denk toch dat ik ze er na deze 4 maanden uithaal, en clip ins overweeg of gewoon een korte coupe.

Omdat de extensions zo droog zijn, zuigen ze al het water op en is het met geen mogelijkheid snel te drogen. Had ik ook last van en ik gebruikte de duurste maskers geschikt voor de extensions.

Trouwens: als je waxjes hebt, moet je ze wel echt goed drogen want anders gaan ze aan elkaar zitten en ben je veel verder van huis.......

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 20:22

Cinderella schreef:
Zeeuwtje68 schreef:
Hebben jullie dit al gezien? Goedkoop en ziet er erg mooi uit :)
http://glamouryourhair.nl/flip-your-hair-in/

Ik heb vanmiddag deze besteld. Klantenservice was heel netjes en dacht goed mee over de juiste kleur.
De prijs is echt heeel voordelig, dusach kan het altijd proberen :D.
Ik zal een fotootje maken als ik hem binnenheb morgen!


Nou ik heb de extension al een paar dagen binnen! De flip in synthetisch haar. En het is echt een mooie extension! Het haar lijkt net echt en het is heel mooi lang.
Het enige jammere is dat zelfs voor mijn redelijk dunne haar 1 net niet voldoende is, dus ik wil er nog eentje bijnemen. Kleur was ook precies goed :D.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 06:53

Mag ik mij hier ook melden? Ik heb van mijzelf ontzettend dun en weinig haar. Toen had ik een flip in gekocht, en daar was ik erg gelukkig mee maar omdat ik het elke dag draag werd de kwaliteit vrij slechter.. (Ik weet niet meer van welk merk het was, ik weet nog wel dat 45 cm geloof ik, €290 was)
Ook omdat ik er niet mee kon zwemmen nu het zomer is heb ik toch extensions genomen tegen beter weten in. Ik weet zeker dat er niks meer van mijn haar overblijft maar ik ben tot nu toe erg blij met mijn nieuwe haar. De kwaliteit is 100x beter, het ziet er echt natuurlijk uit, en ik heb er nu 2x mee gedoucht maar bij mij droogt het nog wel redelijk snel. Ik had mij iig ingesteld erop dat het langer zou duren voor het droog werd.
Nu weet ik ook niet van welk merk mijn extensions zijn, ik heb het bij de kapper gedaan. Ik heb er 125 in en dit is voor mij precies goed.

Een foto zal ik plaatsen als ik op mijn laptop zit.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 21:52

Ik kom na zoveel jaar weer eens binnen vallen.

Ik heb jaren terug wax extensions gehad. Beviel goed, prachtige kop met haar. Inmiddels zoveel jaar later, heb ik het helemaal niet nodig.
Maar kwam via fb zo een mooie actie tegen (en de foto prachtig is), ik weer begin te twijfelen.

Zit de nadelen af te wegen met de voordelen.
Maar deze salon zet ze met micro ringen. Iemand ervaring ermee? Lijkt me dat je dat gaat zien en heel onprettig is met slapen. Mijn voorkeur zou eerder uitgaan naar waxjes.

Dus nadelen en voordelen eventueel???

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:29

Voordeel vind ik dat je eigen haar mooier blijft, bij mij vielen hele plukken uit met de waxextensions, daar durf ik dan ook niet meer aan te beginnen. Daarnaast kun je ze hergebruiken, ik heb mijn Indian gold extensions 3 keer opnieuw ingehad en ze zouden nog een ronde kunnen.
Nadelen zijn dat ze kunnen uitglijden en eerder opvallen als je haar bijvoorbeeld vet is of net verkeerd zit. Ik had zelf losse ringetjes en een tangetje en zette ze dan zelf weer terug.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:16

Mag ik mee kletsen?

Ik heb wax extensions. Ga donderdag voor de 3e keer voor een nieuwe set.
Ik ben begonnen met clip ins, maar vond het echt niks.

1e keer met wax ben ik zwaar opgelicht met een vreselijke kwaliteit haar. Werd heel snel een partij stug en lelijk helaas.

2e keer bij iemand anders laten doen. Vraag me niet meer na het merk haha. Maar erg fijn, goede prijs en super kwaliteit.
30 april gezet en aankomende donderdag voor een nieuwe set. Ze zijn nu ook wel best wel een end uitgegroeid. Ik was het met Andrelon Argan Oil en heb een hele goede olie. Olie merk zou ik even moeten kijken. Maar hierdoor word het echt super zacht.

Ik heb zelf vrij fijn haar, en het is gigantisch afgebroken door het blonderen. Nu laat ik het kleuren en zit ik er zelf echt niet meer aan. Het gaat nu weer de goede kant op.

zo was m'n haar van mezelf december 2013

Flink afgebroken en niet meer blonderen


Clip in extensions

Eerste set wax extensions:
Net gezet
Na korte periode al zwaar in kwaliteit achteruit gegaan

2e set:
net gezet
na maand of 3

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:02

@Bibi , zonde dat het niet mooi overloopt met je eigen haar kwa kleur etc
Ben je er voor de rest tevreden mee

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:13

Hoe het nu is zo is het heel bewust geverfd. Bovenop wat warmer wat overloopt in het licht blonde.
En ik ben van mezelf echt heeeel donker.
Ben met dit heel blij.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:04

Vandaag nieuwe set extensions laten zetten en ook weer geverfd Afbeelding

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:35

Netjes, ik vind dit persoonlijk mooier dan met die overloop.