Haarextensions deel 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:26

Hey meiden! Ik kom hier ook even binnen vallen met een vraag.

Ik heb begin dit jaar mijn haar nogal verpest tijdens een impulsieve blondeer-actie. Het groeit netjes terug en het voelt redelijk gezond, op de punten na. Ik ben het ongelofelijk zat om elke keer tijdens het borstelen de helft eruit te trekken. Daarbuiten ben ik gewend om lang en dik haar te hebben, en is het nu een bosje dunne ellende die tot mijn schouders komt. Eigenlijk heb ik daarom al voor mezelf een beetje besloten dat ik microring extensions wil laten zetten. Mijn eigen haar is ongelofelijk sterk dus ik verkies microring heel erg boven clip ins.

Eigenlijk wil ik mijn eigen haar gewoon kort knippen en dan zo lang mogelijk extensions dragen zodat het uit zichzelf even tot rust kan komen en weer een redelijke lengte kan bereiken zonder dat ik er telkens moeilijk mee ga doen.

Hebben er hier veel mensen ervaring met microrings? Ik ben vooral benieuwd of ze tussentijds blijven zitten (is het wel eens voorgekomen dat ze uitzichzelf loslaten in grote getallen?) en of je je haar omhoog kan dragen zonder dat het heel duidelijk is dat je extensions draagt.

Alvast bedankt! :D

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:59

Emma, ik denk dat het vooral ligt aan je eigen haar hoe goed ze blijven zitten en of je ze makkelijk vast kan dragen. Als jou haar dik en stug is van jezelf kan ik me voorstellen dat het beter blijft zitten + makkelijker blend dan bijvoorbeeld mijn eigen dunne piekhaar.

Ik heb zelf ook een hele tijd zitten twijfelen om microring extensions te nemen, met name omdat het me vrij simpel lijkt om in te zetten en als je een vriendin hebt die handig is met haar je het ook bij elkaar kan zetten, en je ze dus kan hergebruiken ipv weggooien na 2/3 maanden.

Uiteindelijk gekozen voor clip-ins om eerst te kijken of het wat voor me is en ik ben blij dat ze er niet permanent in zitten. Ik heb nog te kort haar om echt mooi te blenden met m'n extensions dus ik ben heel lang bezig met stijlen en golven etc voordat ze echt mooi zitten. Moet er niet aan denken dat elke keer te hebben.

Bovendien kan ik ze nu gewoon wassen en aan de waslijn hangen, stijlen terwijl ze aan een haakje hangen, lekker makkelijk. :+ Ik heb overigens de luxury for princess genomen en ben heel erg te spreken over de kwaliteit.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:06

Ik heb eenmalig microring extensions gehad, dure ervaring, want binnen 2 weken was alles eruit gegleden.

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:13

Hoe kan dat dan? Waren dat wel rings met zo'n siliconen binnenkant?

Anoniem

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:38

Ja het voordeel is wel dat mijn haar heel dik is en dat ik dus verwacht dat het makkelijk blend met mijn eigen haar. Ik ga sowieso eerst langs een kapster om een beetje informatie te winnen. Heb dus dik en stug haar van mezelf, wat in principe ideaal zou zijn voor extensions. Maar als ze er binnen twee weken weer uit glijden dan ga ik toch wel pissig worden, met hoe dik mijn natuurlijke haar is moet ik namelijk best veel extensions laten zetten om het natuurlijk te laten lijken.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:56

_Nelleke_ schreef:
Hoe kan dat dan? Waren dat wel rings met zo'n siliconen binnenkant?

Yup :j

Daarna ben ik overgegaan op waxextensions.

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:24

Microrings gleden bij mij ook uit terwijl ik helemaal geen glad haar heb.

Petrichor

Berichten: 10538
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:07

Ik heb zelf ook mijn hele hoofd vol met extensions. Ik loop alleen tegen 2 dingen aan.

Na het wassen zijn mijn extensions helemaal stug en kom ik er met de borstel bijna niet doorheen, terwijl ik shampoo en conditioner van de kapper gebruik. Is het misschien beter dat ik een masker gebruik?

Daarnaast jeuken de extensions behoorlijk, als het maar even kan begin ik uitgebreid te krabben, hebben jullie hier ook last van?

Elin_

Berichten: 9644
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:39

Elin_ schreef:
Ik twijfel
ik heb een pluizige haarstructuur met onderin wat boller dus elke extension valt op aangezien mijn haar dan dik is tot het einde en dan hangt er nog een stuk extension onder
Wat voor extensions moet ik daarvoor nemen?

dit:een ik heb zelf nogal pluizig haar en het lijkt heel dik door dat er veel "lucht" tussen zit.
dus vraag ik me af of ik niet beter het 'normaal' pakket kan kopen? Ik wil in ieder geval niet dit effect: http://i52.tinypic.com/2cia4o5.jpg je ziet echt waar het echte haar eindigt en dan heb je daaronder nog een paar plukjes 'loos' haar.

Nogmaals? Mensen hier toevallig met lichte slag of ook pluizig haar?
Je ziet zegmaar echt mijn haar en daarna van die dode lange plukken eronder hangen :')

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:15

Moet je het door iemand laten zetten die er verstand van heeft. Die weet je te adviseren wat er bij jou haar past.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:53

iemand hier synthetisch haar van glamour your hair?
vanavond tussen 8 en half 9 hebben ze een actie en twijfel of ik een flip in of ponytail zal bestellen.

de clip ins van luxury for princess die ik heb kan ik maar een paar uur in hebben zonder pijn.

astwice

Berichten: 726
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: NB-Bladel ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:04

marlonFloris schreef:
iemand hier synthetisch haar van glamour your hair?
vanavond tussen 8 en half 9 hebben ze een actie en twijfel of ik een flip in of ponytail zal bestellen.

de clip ins van luxury for princess die ik heb kan ik maar een paar uur in hebben zonder pijn.


Toevallig een baan besteld en vandaag ingehad, zijn wel clip ins die ik heb..

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:07

hoe is het haar? valt het tegen/mee voor die prijs?

astwice

Berichten: 726
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: NB-Bladel ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:15

Hele fijne kwaliteit! Het is ook echt veel haar..

K kan morgen wel even een foto plaatsen als je wil?

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:37

ja graagl, ik moet het dan vanavond bestellen wil ik korting krijgen maar als ik het niks vind stuur ik het wel terug.

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 08:51

Hebben er mensen ervaring met de overgang van wax naar wave? Ik heb nu wax van Beauty By Roos en wat ze ook zeggen; je haar wordt er echt slecht van.

Nu was ik gister bij iemand die al 14 jaar wave-extensions heeft en het zag er echt mooi uit.

Meer mensen die deze overstap hebben gemaakt? En hoe bevalt wave sowieso?

Thanks alvast!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 09:26

Tja al het onnatuurlijke wat je met je haar doet is belastend :) Exact de reden dat ik clip-ins gekozen heb!

Ik heb van de week (na m'n Tokyo trip) m'n extensions eens goed gewassen want in Japan mag dus binnen nog gerookt worden (gatver) en allesss stonk ernaar :+ Heb Guhl gebruikt en ze zien er nu echt weer top uit! Heel blij mee :)

Petrichor

Berichten: 10538
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:31

Iemand die een goede salon weet voor een weave in de omgeving van Almelo? Die ook extensions kan verwijderen.

Voor een paar weken geleden heb ik extensions laten zetten door een salon in Almelo. Maar ik heb het idee dat ik kaal begin te worden. Ik wil de extensions dus zsm laten verwijderen en voor een weave gaan.

Astor

Berichten: 5603
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 10:15

Emmaa_ schreef:
Ja het voordeel is wel dat mijn haar heel dik is en dat ik dus verwacht dat het makkelijk blend met mijn eigen haar. Ik ga sowieso eerst langs een kapster om een beetje informatie te winnen. Heb dus dik en stug haar van mezelf, wat in principe ideaal zou zijn voor extensions. Maar als ze er binnen twee weken weer uit glijden dan ga ik toch wel pissig worden, met hoe dik mijn natuurlijke haar is moet ik namelijk best veel extensions laten zetten om het natuurlijk te laten lijken.


En inmiddels al iets besloten? :D

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:35

Ik laat volgende week matten in mijn haar plaatsen.
Komt klein vlechtje op oor hoogte en daar worden ze aan vast gezet.
Als het erin zit zal ik een foto plaatsen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:29

Astor schreef:
Emmaa_ schreef:
Ja het voordeel is wel dat mijn haar heel dik is en dat ik dus verwacht dat het makkelijk blend met mijn eigen haar. Ik ga sowieso eerst langs een kapster om een beetje informatie te winnen. Heb dus dik en stug haar van mezelf, wat in principe ideaal zou zijn voor extensions. Maar als ze er binnen twee weken weer uit glijden dan ga ik toch wel pissig worden, met hoe dik mijn natuurlijke haar is moet ik namelijk best veel extensions laten zetten om het natuurlijk te laten lijken.


En inmiddels al iets besloten? :D

Jep, ga het niet doen :)) Volgens de mevrouw bij de salon zou het plaatsen + haar me rond de 300 euro gaan kosten en dat geld kan ik wel wat beter uitgeven jammer genoeg..

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:09

Afbeelding

Ik zou nog een fotootje plaatsen :)

Elin_

Berichten: 9644
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:19

BertBaley schreef:
Ik laat volgende week matten in mijn haar plaatsen.
Komt klein vlechtje op oor hoogte en daar worden ze aan vast gezet.
Als het erin zit zal ik een foto plaatsen :)

Weave toch? dat ga ik ook doem!

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:24

Wauw BertBaley! <3
Ik kom hier even binnen vallen, lees al een tijdje mee.
Maandag ga ik extensions laten zetten van 50 cm bij Salon 038. Heb er ontzettend veel zin in. :D

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:45

Jep :j

Thanx! Wel lang hoor even wennen met slapen etc..ivm de vlecht op je hoofd waar aan het wordt gemaakt!