[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lon83

Berichten: 801
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:18

Prijs hangt idd heel erg af van artist, van plek op t lichaam en mate van details (uiteraard ook wel of geen kleurgebruik).

Ik durf bijna niet te zeggen wat die van mij gaat kosten... Tussen de €1200 en €1600... Ik denk dat ik naast mn baan en twee bedrijfjes, er nog maar een baan bij moet gaan zoeken := :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:19

Joolien schreef:
BarryPlopper schreef:
He een tattoo topic :) volgende week donderdag krijg ik mijn eerste

ik laat hem bij deze beste man zetten
http://dianthus-tattoo.nl/index-dutch.php


Mag ik vragen waarom je m door hem laat zetten? Just curious ;)



Als ik op de site kijk vind ik het best mooi, maar als ik dan vervolgens deze zie:
"To live doesn't mean youre alive"

.... ;(

[size=7](het is you are, dus you're.... op de tattoo zitten de u en r echt heel duidelijk aan elkaar vast)[/size]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-14 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:23

Zaakje zit er nog niet zo heel lang. Ziet er wel erg netjes uit en hij neemt alle tijd voor je dus dat is wel prettig

Tillie20

Berichten: 2844
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:27

Ik ben op dit moment 18, en ik besef net dat ik over 5 maanden alweer 19 wordt. Ik klink oud als ik dit zeg: maar het gaat echt snel :P

Sinds mijn 14e wil ik al heel graag een tattoo, en ik heb altijd dezelfde in mijn hoofd gehad. Door problemen thuis en in mijn jeugd vind ik de vrijheid die ik heb het belangrijkste in mijn leven. Geluk, daar zorg je zelf voor. Ik hou van reizen, verre landen, andere culturen. Daarom zou ik graag iets met vogels willen. Nu weet ik dat véél mensen dat hebben, maar voor mij heeft het betekenis en daarom is het voor mij wel waardevol. Al die tijd heb ik zo'n tattoo in mijn hoofd gehad:
Afbeelding

Ondanks dat zo'n tattoo maximaal rond de 100 euro kost, en ik dus het geld ervoor heb, wil ik er nog mee wachten. Maar ik kijk enorm uit naar de dag dat ik de shop uitloop met een paar vogeltjes op mijn pols <3

Jildau

Berichten: 9426
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:31

Lon83 schreef:
Prijs hangt idd heel erg af van artist, van plek op t lichaam en mate van details (uiteraard ook wel of geen kleurgebruik).

Ik durf bijna niet te zeggen wat die van mij gaat kosten... Tussen de €1200 en €1600... Ik denk dat ik naast mn baan en twee bedrijfjes, er nog maar een baan bij moet gaan zoeken := :$


Ja dat begrijp ik.. Maar daarom had ik het voorbeeld geplaatst. Het is dezelfde plek, net zoveel inkt en dezelfde kleur dus ik dacht misschien kan iemand een indicatie geven.

Wil wel even een mailtje naar de shop sturen maar heb er de komende tijd waarschijnlijk toch nog geen geld voor. Alleen weet ik dat dus niet omdat ik niet weet of ik aan 80 euro of aan 800 moet denken. :D

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:33

Snap je vraag wel want ik had dezelfde, maar kunnen wij gewoon eigenlijk echt niks over zeggen. Mailtje kan nooit kwaad toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:37

BarryPlopper schreef:
Ik woon in kampen en die shop zit ook in kampen en aangezien het mijn eerste word vind ik het fijn dat hij dichtbij zit zodat ik altijd even langs kan gaan als ik later nog vragen heb. Verder heeft die shop wel goede reacties.


En ik laat een tekst tatoeëren in mijn zij


Eerlijk? Ik zou toch verder kijken, vind t niet echt sterk en dan liever iets verder weg wat beter is, t zit voor de rest van je leven op je lijf. ;)

Maar goed, ik ben altijd erg kritisch hoor ;)

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:37

Afbeelding ik wil deze ook op me schouder dit is van de stichting Twloha deze hebben me erg geholpen toen het niet goed ging

Sky

Berichten: 5072
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:42

Ik heb mijn tattoo in Thailand laten zetten en dus was hij maar €20,- O:)

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:12

Die shop in kampen heb ik ook bekeken. Toen ik een hele domme fout in een tekst van ze zag, had ik direct een Daaaaaaaagg gevoel.

Ik ben toen mooi naar Joure gereden ipv Kampen (nog geen 20 km van mij vandaan)

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:20

Jankeke schreef:
Bizzybijtje schreef:
Is er iemand die een goede tattooshop kent in/omgeving Tilburg? :) Ik ben me slechts aan het oriënteren maar wie weet weet iemand hier iets. Het zou zijn om een waarheidsgetrouwe tatoeage van een bepaalde bloem op mijn voet (ja, pijn, ik weet het haha). Weet het nog niet 100% zeker omdat ik het een beetje eng vind, maar wil het al best lang. Vandaar dat ik dacht, laat ik het eens vragen.


Het is wel niet in de omgeving van Tilburg maar ik heb de mijne laten zetten in Eindhoven bij Dragontattoo. Een hele prettige en relaxte zaak. Op dinsdag hebben ze om 12.00 uur inloop en kun je zonder afspraak.


Persoonlijke mening: Kwaliteit van de tattoos daar is niet fantastisch.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:26

kellyloet schreef:
heyhey mag ik joinen hier? ik ben kelly en heb 3 tattoo's n ster op mn pols n ster met n L erin en n zwaluw op mn schouder


Heey die Kellyloet :D
Sinds wanneer heb jij die zwaluw?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:21

Cyella schreef:
Ik ben op dit moment 18, en ik besef net dat ik over 5 maanden alweer 19 wordt. Ik klink oud als ik dit zeg: maar het gaat echt snel :P

Sinds mijn 14e wil ik al heel graag een tattoo, en ik heb altijd dezelfde in mijn hoofd gehad. Door problemen thuis en in mijn jeugd vind ik de vrijheid die ik heb het belangrijkste in mijn leven. Geluk, daar zorg je zelf voor. Ik hou van reizen, verre landen, andere culturen. Daarom zou ik graag iets met vogels willen. Nu weet ik dat véél mensen dat hebben, maar voor mij heeft het betekenis en daarom is het voor mij wel waardevol. Al die tijd heb ik zo'n tattoo in mijn hoofd gehad:
[ Afbeelding ]

Ondanks dat zo'n tattoo maximaal rond de 100 euro kost, en ik dus het geld ervoor heb, wil ik er nog mee wachten. Maar ik kijk enorm uit naar de dag dat ik de shop uitloop met een paar vogeltjes op mijn pols <3

Max 100 euro ligt eraan naar welke shop je gaat hoor := De shop waar ik geweest ben was de prijs van de naald al €90, denk dat ze hier incl uitlijnen wel een half uurtje mee bezig zouden zijn.. Dus afhankelijk van de shop zou ik me niet vast pinnen op 100 euro :D

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:28

Prijs van de naald?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:30

Bij mij hebben ze gewerkt met een basistarief ja, zij noemde dat de prijs van de naald en het tekenen van de tattoo etc. Dan vervolgens komt er nog een tijdstarief overheen

Ruby1995

Berichten: 4164
Geregistreerd: 13-05-09

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:34

He, was dit topic kwijt. Ben een meelezer...

Palooh

Berichten: 1093
Geregistreerd: 13-10-11
Woonplaats: Leende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:53

amies100 schreef:
kellyloet schreef:
heyhey mag ik joinen hier? ik ben kelly en heb 3 tattoo's n ster op mn pols n ster met n L erin en n zwaluw op mn schouder


Heey die Kellyloet :D
Sinds wanneer heb jij die zwaluw?


heee, uhm k denk nu 2 maandjes ofzo.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:00

Ook ik meld me weer als meelezer. :D

Ik zit al een tijdje te broeden op een tweede tatoeage, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:04

Yv_ schreef:
Prijs van de naald?


Dit is heel normaal hoor, zo werken ze hier ook.

Tillie20

Berichten: 2844
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:11

Emmaa_ schreef:
Cyella schreef:
Ik ben op dit moment 18, en ik besef net dat ik over 5 maanden alweer 19 wordt. Ik klink oud als ik dit zeg: maar het gaat echt snel :P

Sinds mijn 14e wil ik al heel graag een tattoo, en ik heb altijd dezelfde in mijn hoofd gehad. Door problemen thuis en in mijn jeugd vind ik de vrijheid die ik heb het belangrijkste in mijn leven. Geluk, daar zorg je zelf voor. Ik hou van reizen, verre landen, andere culturen. Daarom zou ik graag iets met vogels willen. Nu weet ik dat véél mensen dat hebben, maar voor mij heeft het betekenis en daarom is het voor mij wel waardevol. Al die tijd heb ik zo'n tattoo in mijn hoofd gehad:
[ Afbeelding ]

Ondanks dat zo'n tattoo maximaal rond de 100 euro kost, en ik dus het geld ervoor heb, wil ik er nog mee wachten. Maar ik kijk enorm uit naar de dag dat ik de shop uitloop met een paar vogeltjes op mijn pols <3

Max 100 euro ligt eraan naar welke shop je gaat hoor := De shop waar ik geweest ben was de prijs van de naald al €90, denk dat ze hier incl uitlijnen wel een half uurtje mee bezig zouden zijn.. Dus afhankelijk van de shop zou ik me niet vast pinnen op 100 euro :D



Jij bedoeld het starttarief voor de gebruikte spullen die ze sowieso moeten weggooien. Dat klopt. Ik zat zelf te denken aan een prijs tussen de 80 en 150 euro, maar ik betaal liever 150 dan 80 ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:54

Ja absoluut, ik heb in verhouding behoorlijk wat centjes neergelegd voor m'n tattoo maar geen seconde spijt van gehad. Maar omdat je zij "ondanks dat hij maximaal 100 euro gaat kosten".. Bedoelde het ook verder niet naar ofzo. Meer dat je dan nog flink teleurgesteld kan worden.

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:57

He het nieuwe topic en gelijk al 5 pagina's vol!
Ik doe weer gezellig mee :-)
15 mei wordt eingelijk m'n 3e tattoo helemaal afgemaakt door Sailors & Crooks, op mijn zij en bovenbeen.
Even 4 uur doorbijten maar dan ben heb je ook wat :d

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:01

Oh op die fiets! Had er nog nooit van gehoord, vandaar dat ik het vroeg.
Ik moet een aanbetaling doen, gok dat dat op hetzelfde neerkomt.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:02

Gezellig ik heb jullie ook weer gevonden :P

Nummer 4 staat nog op de planning,
Leuk niels dat je een tattoo laat zetten wat voor iets of is dat al gevraagd?

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:03

Ik kom echt weer prachtige tattoo's tegen <3