[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:24

Bizzybijtje schreef:
Courses schreef:

Dôh, concessie's maken ;)


Jammer van de toon.
Ik heb geen dermatillomania maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je daar last van krijgt!
Anderzijds, wie weet valt het mee als je weet dat je er gewoon echt met je tengels af moet blijven :D


Tja, als iemand begint met zo'n toon dan vind ik 't wel prima hoor. Tattoo's zetten is iets wat komt met een aantal 'side effects'. Niet piepen, gewoon zetten. Ik heb van dat vervellen zo weinig last gehad, had het nauwlijks door.

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:38

Nou, hartstikke fijn dat jij daar geen last van hebt +:)+ Alleen vervelend dat je je niet in kan beelden hoe een ocd/icd werkt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:02

Begrijp ik prima, alleen jammer dat zoveel mensen er te pas en te onpas mee strooien. :)

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:04

Ik moest googlen op ocd icd. :o
Dat is lastig ja, dan kan je het bijna niet bedwingen lijkt me.

Ik heb het niet, maar kan ook niet van velletjes afblijven.
En als het gaat jeuken dan moet ik toch echt krabben.

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:36

Ayasha schreef:
Begrijp ik prima, alleen jammer dat zoveel mensen er te pas en te onpas mee strooien. :)


Ik leg alleen uit waarom het voor mij lastiger is om niet aan velletjes te zitten dan voor de eerste beste. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het online zet. In mijn omgeving weet niemand er van. In welke mate ik het heb en of ik dan te onpas met het begrip zou strooien kunnen jullie niet over oordelen en hoef ik me ook niet voor te verantwoorden. Maar t wordt er niet gezelliger op zo, dus zullen we anders gewoon weer on topic gaan?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:39

Ik heb het er over dat iedereen wel iets heeft op bokt. Maken ze fouten hebben ze dyslexie (ook al is dat nooit getest) of ze zijn hoogsensitief enz.
Bij gevolg komen er vaak minder begripvolle reacties voor mensen (zoals jij bv) die dan wel effectief wat hebben. :)
Dat heb je dus te denken aan al de "oei ik kon me niet zo goed concentreren, ik heb vast adhd/add/waar het ook allemaal een symptoom van is.)

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:46

Terwijl je vaak ziet dat degene met een diagnose zich niet verschuilen achter hun add/adha/dyslectie of wat dan, zij houden hef juist stil....

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:48

Inderdaad. :)
Vrees dat dat hier dus ook ietwat mee gespeeld heeft. :) Helaas. :)

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:49

Zullen we het even vriendelijk en ontopic houden?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:51

Wat is hier niet vriendelijk aan?
Niet ontopic tot daar aan toe maar dat gebeurt hier wel vaker.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:53

Ik proef geen vervelende sfeer.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:57

Ik wel, vind het nou niet echt vriendelijk om te suggereren dat Bambolina zich een beetje 'aanstelt' (zo lees ik jouw woorden tenminste Ayasha)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:59

Dan lees je ze verkeerd. Ik zeg net dat er in eerste instantie wat grof gereageerd werd op haar omdat zoveel mensen dat wel doen waardoor mensen die echt iets hebben zulke reacties krijgen.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:05

Ah, dan heb ik het verkeerd gelezen. Excuses!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:23

Courses schreef:
Bizzybijtje schreef:

Jammer van de toon.
Ik heb geen dermatillomania maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je daar last van krijgt!
Anderzijds, wie weet valt het mee als je weet dat je er gewoon echt met je tengels af moet blijven :D


Tja, als iemand begint met zo'n toon dan vind ik 't wel prima hoor. Tattoo's zetten is iets wat komt met een aantal 'side effects'. Niet piepen, gewoon zetten. Ik heb van dat vervellen zo weinig last gehad, had het nauwlijks door.


Goed van je, wil je nu een sticker?

Ben het eens met Ayasha. Blijkt maar hoe negatief men ingesteld is door gelijk maar van het slechtste uit te gaan. Jammer!

Maar enfin: ontopic. Ik zit erover te denken toch nog iets op mijn rug te zetten maar ja... wat :') Dat huisje van Up lijkt me heel leuk op een schouderblad, maar dat vind ik dan weer zonde omdat ik dan nooit iets groters op mijn rug kan zetten zeg maar. Nu hoor ik denken, doe je dat huisje toch groot :') , maar nee dat moet echt klein _O-

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:44

Bizzybijtje schreef:
Courses schreef:

Tja, als iemand begint met zo'n toon dan vind ik 't wel prima hoor. Tattoo's zetten is iets wat komt met een aantal 'side effects'. Niet piepen, gewoon zetten. Ik heb van dat vervellen zo weinig last gehad, had het nauwlijks door.


Goed van je, wil je nu een sticker?

Ben het eens met Ayasha. Blijkt maar hoe negatief men ingesteld is door gelijk maar van het slechtste uit te gaan. Jammer!

Maar enfin: ontopic. Ik zit erover te denken toch nog iets op mijn rug te zetten maar ja... wat :') Dat huisje van Up lijkt me heel leuk op een schouderblad, maar dat vind ik dan weer zonde omdat ik dan nooit iets groters op mijn rug kan zetten zeg maar. Nu hoor ik denken, doe je dat huisje toch groot :') , maar nee dat moet echt klein _O-


Afbeelding

of

Afbeelding

of gewoon een gigantisch portret van Vien :'D

Maar zonder grappen, ik vind dat idee van up wel heel vet. Als je die dan heel groot laat zetten, met een paar van die losgebrokn ballonnen er omheen met van die watercolor strepen er door oooooooo

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:55

En het huisje van up klein op bijvoorbeeld bovenarm richting schouder, onderbeen/enkel, onder sleutelbeen, op ribben, etc etc? :P

Ik heb ge-emaild voor een plek dee maand bij een guest-artist hier in Glasgow, deze kerel. Wordt een redesignde versie van Kandinsky's Circles within a circle op m'n bovenarm & schouder. Zit nu al te stuiteren :D

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:56

TessaVB schreef:
Haha dat filmpje! :+

Ben benieuwd Ash_! Wanneer mag je?


Huidige status van mijn arm:

[ Afbeelding ]

:')


Ik mag 7 Januari :).

Oehh dat lijkt mij heel erg jeuken, je winnie de pooh.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 21:21


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:18

Killyenn schreef:
En het huisje van up klein op bijvoorbeeld bovenarm richting schouder, onderbeen/enkel, onder sleutelbeen, op ribben, etc etc? :P

Ik heb ge-emaild voor een plek dee maand bij een guest-artist hier in Glasgow, deze kerel. Wordt een redesignde versie van Kandinsky's Circles within a circle op m'n bovenarm & schouder. Zit nu al te stuiteren :D


Ribben vind ik supermooi, heb ik echter het figuur niet voor en ben bang dat dat met ouder worden en hopelijk ooit kindertjes ook niet voordelig uitpakt :)) Heb al een tatoeage op mijn voet dus op andere been dat kan ik niet hebben :') maar anders misschien net wat onderaan schouderblad tussen blad en midden in.... enfin even brainstormen nog :))

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:02